Logopedia, Uniwerytet Pedagogiczny w Krakowie Antropologia Kulturowa i Etnologia, UniwersytetJagielloński w Krakowie Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Ważniejsze szkolenia, kursy i inne formy dokształcania:
• Ankyloglossia u noworodków i niemowląt, M.Rządzka
• Niemowlak u logopedy 1 - diagnoza, profilaktyka, zabawa i stymulacja, M. Machoś
• Niemowlak u logopedy 2 Miobobo skrócone wędzidełko podjęzykowe-podejście praktyczne, M. Machoś
• Niemowlak u logopedy 3 M. Machoś, M. Bednarczyk
• Gdy karmienie noworodka staje się wyzwaniem, A.Kaczyńska, M.Przeździęk
• Ontogeneza motoryczna w pierwszym roku życia wraz z odruchami
• „Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt” M.Rządzka
• Objaw Góry Fuji u noworodków i niemowląt, A.Kotlińska
• Gryzaki w praktyce i terapii logopedycznej, M. Machoś
• Ssanie kciuka okiem neurologopedy, M. Przeździęk
• Terapia nadmiernego ślinienia się, A. Karaś
• Stymulacja traktu ustno-twarzowego, M.Gawryl
• Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych moduł I, A.Regner
• Manipulacje ustno-twarzowe, techniki usprawniające narządy mowy i redukujące ból- moduł II, A.Regner
• Oddychanie w praktyce logopedycznej, M.Rządzka
• Trening karmienia logopedycznego od podstaw, A.Kaczyńska
• Sensoryczne strategie w zakresie karmienia, N. Górka-Pik
• Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia, M.Machoś
• Podstawy karmienia terapeutycznego, P.Jaworski
• Zaburzenia karmeinia w praktyce logopedycznej, A.Kaczyńska, M.Przeździęk
• Sensoryczno-motoryczne trudności w karmieniu - podejście kliniczne, A.Kaczyńska, M.Przeździęk
• Usprawnianie pracy narządów artykulacyjnych oraz gimnastyka oddechowa jako elementy mowy i połykania u dzieci, T.Lewicka
• Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę i PEG, M.Przeździęk
• Ocena wędzidełka i rozpoznanie podstawowych trudności. Wzorce i funkcje motoryczne fundamentem jedzenia, M. Wawrzynów
• Ankyloglosja okiem lekarza - primum non nocere, J.Bargiel, M.Gawryl
• Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych, M.Machoś
• Opóźniony rozwój mowy- diagnoza i terapia, A.Żywot
• Kontakt wzrokowy w pierwszym roku życia, fizjologia/patologia w kontekście rozwoju i spektrum zaburzeń autystycznych, J.Surowińska
• Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia” E.Grzelak
• Uczeń/pacjent z zaburzeniami przetwarzania słuchowego diagnoza i terapia, E.Kwaśniok
• Dysleksja – stymulacja, terapia, diagnoza, A.Bala
• Terapia sygmatyzmu miedzyzębowego, A.Balewska
• Skuteczna terapia nosowania, I.Michalak-Widera
• Skuteczne metody pracy w seplenieniu bocznym, J.Szablowska
• Efektywne metody terapii rotacyzmu, A.Banaszkiwicz
• FTM- Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (…) D. Pluta-Wojciechowska
• Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie, W. Mendala-Kwoczek
• Miogopedia, A.Rosińska
• Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii- kinesiotaping medyczny , E.Wojewoda
• Elektrostymulacja w logopedii – innowacyjna metoda elektrostymulacji wewnętrznej i zewnętrznej” E.Wojewoda, A.Kaczyńska
• Konferencje „Specjaliści 0-6, praktycy-praktykom” 2020,
• Ogólnopolska konferencja logopedyczno-ortodontyczna 2021
• Od wcześniaka do roczniaka – wybrane aspekty terapii karmienia, Guguhopla i Przyjaciele 2022
Pani Ania jest bardzo doświadczoną specjalistką. Ma świetne podejście do malutkich dzieci❤️
Bardzo polecam konsultację u pani Anny.
Mega profesjonalizm i duża wiedza