Zespół naszych programistów i konsultantów ciągle pracuje nad nowymi funkcjami i udogodnieniami dla użytkowników Medfile®. Po ostatniej aktualizacji w aplikacji pojawił się szereg rozwiązań, które ułatwią i przyspieszą pracę każdej placówki oraz pozwolą pozyskiwać nowych pacjentów do Twojego gabinetu. Zapraszamy do lektury!
Czy wiesz, w jakich miejscach w systemie szukać zaktualizowanych funkcji? Czy obejmują one tylko zmiany związane z e-Receptami 365 lub nowym kreatorem wizytówek? Już w tym momencie możemy cię zapewnić, że przygotowaliśmy dla naszych użytkowników wiele więcej! Przekonaj się o tym dzięki naszemu wpisowi.
Kreator wizytówek podczas ostatnich aktualizacji został całkowicie zmodernizowany. Stał się on bardziej intuicyjny, a dzięki procentowemu przedstawieniu uzupełnionych danych — już podczas uzupełnienia wizytówki jesteś informowany o tym gdzie należy jeszcze dopisać poszczególne informacje. Wizytówka Twojego gabinetu to idealne narzędzie, dzięki któremu będziesz w stanie zrobić jak najlepsze wrażenie na pacjentach i dać się im poznać.
Przekonaj się sam jak krok po kroku przejść cały proces uzupełniania wizytówki — opisz swoje wykształcenie, udostępnij rejestrację online oraz oferowane usługi i popraw swoją widoczność w sieci.
Zobacz więcej: Aktualizacje i zmiany
W MedSign Globalnym została dodana kolejna opcja w formularzu metryczki. Już teraz bezpośrednio z ustawień formularza MedSign „Przedstaw się” możesz aktywować jednym kliknięciem myszki nadpisywanie danych w kartotece pacjenta gdy występują wcześniej. Dzięki temu suwakowi — unikniesz sytuacji, w której będziesz posiadał kilka kartotek dla jednego pacjenta.
Korzystaj z formularzy MedSign w Twojej placówce medycznej, aby przyspieszyć pracę oraz pozwolić pacjentom na elektroniczne wypełnianie, jak i podpisywanie dokumentów medycznych, zgód i wszelkich formularzy.
W ustawieniach SMS wprowadziliśmy również kolejne zmienne. Podczas ustawiania nowej treści powiadomienia SMS, możesz skorzystać dodatkowo z nowości, takich jak:
Popraw jakości komunikacji pomiędzy Tobą a pacjentem i rozpocznij wysyłkę automatycznych powiadomień SMS do pacjentów, dzięki możliwościom oferowanym w Medfile®.
W ostatnich aktualizacjach nasz system został wzbogacony również w możliwość wgrania załączników w kolejnym formacie. Bezpośrednio z perspektywy kartoteki pacjenta czy kalendarza masz możliwość, aby szybki sposób wgrać plik z rozszerzeniem ARW.
W raporcie prowizyjnym na prośbę naszych klientów dodaliśmy możliwość filtrowania po wizytach odwołanych oraz zakończonych. Wszystko dlatego, że po wygenerowaniu raportu prowizyjnego pojawią się wszystkie wizyty zaplanowane i zakończone
Przykładowo — po zaznaczeniu opcji „Wizyty odwołane — tylko odwołane” na liście będą widoczne tylko wizyty posiadające status wizyty usuniętej/odwołanej. Wizyty te są dodatkowo podświetlone na czerwono.
W raporcie prowizyjnym wprowadziliśmy jeszcze jedną nową możliwość. Jeśli chciałbyś ograniczyć możliwość dostępu swoich pracowników do raportu prowizyjnego, możesz tego dokonać bezpośrednio z zakładki użytkownicy, przechodząc do indywidualnych uprawnień.
Jesteś ciekaw, jak sytuacja z uprawnieniami użytkowników działa to w praktyce? W przypadku kiedy mamy aktywowany suwak „Dostęp” - użytkownik ma dostęp wyłącznie do swojego raportu prowizyjnego oraz nie ma możliwości wygenerować raportu innego użytkownika.
Z kolei w przypadku, kiedy mamy zaznaczoną opcję „Wszyscy użytkownicy” - użytkownik ma dostęp do raportu prowizyjnego wszystkich użytkowników.
Dodatkowo z perspektywy kartoteki pacjenta oraz zakładki załączniki, obecnie przy wgranemu załączniku wyświetla się podgląd miniaturki PDF. Jest to zmiana, która niewątpliwie ułatwi wyszukiwanie odpowiednich plików, gdyż teraz bez pobierania danego dokumentu — możemy wywnioskować, jaki załącznik, gdzie się znajduje.
Dodatkowo po kliknięciu w przycisk „Podgląd”, zobaczymy załącznik we większym rozmiarze. Warto również zaznaczyć, że podgląd załącznika jest dostępny również z perspektywy karty wizyty.
Zgodnie z najnowszymi rozporządzeniami wprowadziliśmy zmiany w Medfile® związane z wystawianiem e-Recept rocznych. Cały nasz zespół pracował nad tym, aby możliwie jak najbardziej uprościć proces określania dawkowania, tak aby stał się on intuicyjny i przyjazny dla użytkowników.
Określ odpowiednie dawkowanie w e-Recepcie rocznej, czyli podaj częstotliwość oraz porę, kiedy pacjent powinien przyjmować lek, jak i ilość tabletek czy substancji. Jeżeli zachodzi konieczność, istnieje możliwość wprowadzenia przerw w terapii. Jest to szczególnie istotne w przypadkach, gdzie leki muszą być przyjmowane z przerwami, np. w terapii antykoncepcyjnej.
Dołącz do programu partnerskiego w Medfile® i zarabiaj 20% prowizji od każdego usatysfakcjonowanego klienta! Jako nasz partner będziesz mógł uzyskać prowizję od wartości netto każdej faktury abonamentowej za korzystanie naszego serwisu, jaką pozyskany klient opłacił w pierwszych 12 miesiącach działania w Medfile®.
Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób dołączyć do naszego programu partnerskiego, wystarczy, że zarejestrujesz się na naszej stronie internetowej i wypełnisz krótki formularz zgłoszeniowy. Po zatwierdzeniu zgłoszenia otrzymasz dostęp do swojego konta partnerskiego, gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne narzędzia i materiały, aby rozpocząć współpracę.
Podczas ostatnich aktualizacji zmieniliśmy również nazwę zakładki Marketplace na Sklep tak, aby żaden z użytkowników nie miał wątpliwości gdzie zakupić dodatkowe subskrypcje w naszym systemie.
Warto na bieżąco sprawdzać tę zakładkę w Medfile®, gdyż stale dodawane są do niej nowe usługi. Zależy Ci na aktywowaniu raportów własnych? Chciałbyś wyposażyć swoją placówkę medyczną w MedSign Globalny czy inteligentne SMS? Aktywuj bezpłatny 14-dniowy okres testowy i przetestuj wybraną przez siebie subskrypcję. Dopiero po tym czasie zdecyduj czy chciałbyś ją zakupić i zostawić na stałe w swoim gabinecie.
W ostatnich tygodniach całkowicie zmodernizowaliśmy zakładki, w których nasi użytkownicy mogą znaleźć instrukcje, jak i wideotutoriale poświęcone funkcjonalnością, które są dostępnym w Medfile®. Cały nasz zespół starał się, aby nowy wygląd był jeszcze bardziej przyjemny, a przechodzenie pomiędzy instrukcjami lub filmikami jeszcze szybsze.
Dodatkowo obecnie bezpośrednio po wejściu w daną instrukcję — będziesz mógł zobaczyć tematycznie najczęściej zadawane pytania oraz artykuły z naszego bloga, jak i instrukcje w obrębie danej funkcji.
Vetfile to oprogramowanie dedykowane dla indywidualnych weterynarzy, jak i dużych klinik weterynaryjnych, ale nie tylko! Do korzystania z naszego systemu zapraszamy również behawiorystów, treserów oraz zootechników. Posiadasz znajomego weterynarza? Poleć mu nasze oprogramowanie — a my przygotujemy dedykowaną ofertę.
VetFilel jest również serwisem internetowym, na którym właściciele pupili mogą skorzystać z pomocy wykwalifikowanych specjalistów za pośrednictwem internetu. Na naszej platformie znajduje się specjaliści, którzy świadczą swoje usługi stacjonarnie, jak i online.
Czy pamiętasz o tym, że nasz system ma pełną integrację z systemem Znany Lekarz? Integracja z platformą Znany Lekarz jest dwukierunkowa, czyli wszystkie rejestracje, jakie zostały zrobione w tej aplikacji, są rejestrowane również w naszym systemie. Zmiany, jakie zostaną wprowadzone w naszej aplikacji (modyfikacje w grafiku dostępnych godzin czy nowe rejestracje) będą wysyłane do Znanego Lekarza.
Zastanawiasz się jak dokonać integracji oraz przenieść wizyty do naszego systemu? W Medfile® znajdziesz dedykowaną zakładkę „Znany Lekarz”, z której bezpośrednio dokonasz wszelkich integracji.
Śledź nasz blog, aby być na bieżąco informowanym o wprowadzanych danych do naszego systemu. Masz pomysł na ulepszenie Medfile®? Chciałbyś wprowadzić funkcjonalność, która ułatwi Ci pracę na naszym programie? Nasz zespół Obsługi klienta czeka na kontakt od Ciebie!
Jesteśmy dostępni dla naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 20.00 pod numerami telefonów: (+48) 530 000 828, (+48) 537 208 703, (+48) 535 394 583 oraz adresem e-mail: [email protected].