Program pilotażowy integracji z telefonią VoiP

 



Mając na uwadze wygodę oraz komfort pracy naszych klientów, do programu została wprowadzona opcja telefonii internetowej VoIP. Jest to bardzo prosta i intuicyjna funkcja, która usprawnia pracę w gabinecie medycznym. Cały proces związany z konfiguracją, jest nieskomplikowany, a ustawienia telefonii internetowej, dokonasz bezpośrednio ze swojego konta w Medfile®.

 

Jesteś zainteresowany innowacyjnym rozwiązaniem w Twojej placówce? Zapraszamy do wzięcia udziału w programie pilotażowym.

 

Co to VoIP i jak działa?

Telefonia internetowa, to genialne rozwiązanie dla gabinetów oraz placówek medycznych, gdzie fonia przesyłana jest przez łącze internetowe. Możesz pożegnać się z umową z operatorem sieci komórkowej, ponieważ dzięki VoIP, nie będzie ona konieczna.

Jakie telefonia internetowa generuje zalety?

  • Szybszy kontakt z pacjentem,
  • Billing połączeń dla managerów, 
  • Polepszenie jakości połączeń,
  • Możliwość zostania przy swoim obecnym numerze telefonu,
  • Wyświetlanie karty pacjenta podczas rozmowy,
  • Możliwość przeglądania historii połączeń,

 

Już teraz sprawdź, jak proste jest ustawienie i skonfigurowanie VoIP na swoim profilu oraz przekonaj się, jakie daje ona możliwości. Program Medfile®, łączy swoje siły wraz z platformą SuperVoIP.
 

Zobacz, w jaki sposób działa i jak prezentuje się wizualnie:

 

Prześledź, w jaki sposób sprawić, by telefonia internetowa w kilku szybkich krokach, była dostępna na swoim koncie - Telefonia internetowa VoIP, konfiguracja bezpośrednio z konta w Medfile®. Skonfigurowanie jej nie zajmie więcej niż kilkanaście minut, a wszystko to opisane jest w szczegółowych krokach.

Możliwe jest wykonywanie operacji na połączeniach bezpośrednio z widoku kalendarza gdzie doostępna jest ikona telefonii internetowej. W momencie, w którym będzie połączenie przychodzące, klikamy w nią i widzimy informacje o przychodzących, bądź aktualnie trwających połączeniach. Zostaną wyświetlone dane pacjenta oraz za jednym kliknięciem również jego kartoteka. Sprawdź jak łatwe jest: Odbieranie połączeń w telefonii internetowej – widok kalendarza.

 

Użytkownikom zostanie udostęopniony widok do historii połączeń w zakładce telefonii internetowej. W szybkim czasie będziesz miał możliwość zweryfikowania wszystkich informacji. Sprawdzenie statusu połączenia, czasu jego trwania, numeru, z którego dzwoniono oraz kilku innych przydatnych kwestii. Billing połączeń w telefonii internetowej VoIP daje możliwość pozostawania ze wszystkim stale na bieżąco.

 

W praktyce jak to działa?

  1. W panelu SuperVoIP kopiujemy klucz integracyjny,
  2. Przystępujemy do konfiguracji konta bezpośrednio z naszego profilu w Medfile®, gdzie w kilku prostych ruchach, możemy dokonać konfiguracji połączeń telefonicznych oraz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii internetowej wybranym użytkownikom,
  3. Oprogramowanie Medfile w czasie rzeczywistym informuje użytkowników o połączeniach przychodzących i wychodzących. Połączenie prezentowane są odpowiednim kolorem, ikoną i krótkimi informacjami o pacjencie,
  4. Billing rozmów pozwala na weryfikację wykonanycyh oraz nieodebranych połączeń.
  5. Połączenia wychodzące następują w momencie kliknięcia w numer pacjenta np: z kalendarzy czy jego kartoteki.

 

Pytania, które mogą nasuwać się w związku z telefonią internetową:

  • Czy muszę zmieniać swój obecny numer telefonu?

Nie ma konieczności zmiany numeru. Przechodząc do VoIP, można założyć konto z numerem polskim, zagranicznym oraz przenieść swój obecny.

 

  • Czy skonfigurowanie VoIP jest skomplikowane i zajmuje dużo czasu?

Do dyspozycji naszych użytkowników, mamy przygotowane instrukcje z dokładnie opisanymi wszystkimi czynnościami krok po kroku – ustawienie jej nie powinno sprawiać trudności. Instrukcje znajdziesz w przewodniku użytkownika.

 

  • Jakie funkcję mogę jeszcze uzyskać?

Dostępnych jest wiele innowacyjnych usług, takich jak wirtualna centrala, wirtualny fax, przekierowywanie połączeń, zapowiedzi głosowe, IVR, kolejkowanie połączeń.

Zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi funkcjami oraz udogodnieniami, jakie generuje telefonia internetowa w programie w Medfile®. Instalując VoIP na swoim profilu uzyskamy dostęp do wielu możliwości, które wcześniej były dla nas niedostępne. Popraw jakość swojej pracy oraz ciesz się lepszym kontaktem z pacjentami.


Masz więcej pytań lub nurtują Cię niektóre kwestie? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie: +48 530 000 828+48 728 498 407+48 530 862 922, bądź e-mailowo, pod adresem [email protected].

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 20.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
sale