home
|
Baza wiedzy
|
Marketing gabinetów lekarskich
|
Trzy powody, dlaczego warto odpowiadać na pytania pacjentów
home
|
Baza wiedzy
|
Marketing gabinetów lekarskich
|
Trzy powody, dlaczego warto odpowiadać na pytania pacjentów

Trzy powody, dlaczego warto odpowiadać na pytania pacjentów

23.08.2024

Odpowiadanie na pytania pacjentów przynosi korzyści zarówno pacjentom, jak i lekarzom. Aktywni lekarze w serwisach Medfile® i HaloDoctor mogą liczyć na konkretne benefity.

Spis treści
arrow Powód 1: Pomagasz pacjentom
arrow Powód 2: Budujesz zaufanie i wzmacniasz wizerunek jako eksperta
arrow Powód 3: Twoja wizytówka w serwisie jest wysoko pozycjonowana
arrow Już dziś możesz zacząć odpowiadać na pytania pacjentów
arrow Nie zapominaj o kompletnej wizytówce

Wraz z rozwojem telemedycyny coraz więcej pacjentów szuka informacji o zdrowiu online. Serwisy takie jak HaloDoctor oraz Medfile® umożliwiają pacjentom  zadawanie pytań lekarzom, co jest niezwykle cenne dla obu stron. Odpowiedzi na pytania pacjentów odgrywają kluczową rolę w edukacji zdrowotnej i poprawie jakości opieki medycznej. W niniejszym artykule tłumaczymy jakie korzyści z tego rodzaju aktywności mogą zyskać również lekarze i specjaliści.

 

Powód 1: Pomagasz pacjentom

Odpowiadając na pytania pacjentów, odgrywasz kluczową rolę w ich edukacji zdrowotnej. Przekazując wiedzę i wyjaśniając złożone zagadnienia, budujesz zaufanie pacjentów. Przyczyni się do zwiększenia prowadzanych przez Ciebie wizyt oraz lepszej współpracy i większej lojalności wobec Twojej praktyki. Gdyż pacjent po przeczytaniu Twojej odpowiedzi może bezpośrednio przejść do Twojej wizytówki i umówić się na wizytę w Twoim gabinecie. 

Kiedy pacjenci czują, że są lepiej poinformowani i rozumieją swoje schorzenia, są bardziej skłonni do przestrzegania Twoich zaleceń, co przekłada się na wyższy poziom zadowolenia. Zadowoleni pacjenci to z kolei pozytywne opinie i większa liczba nowych pacjentów, co bezpośrednio wpływa na rozwój Twojej kariery i praktyki medycznej.

 


Powód 2: Budujesz zaufanie i wzmacniasz wizerunek jako eksperta

Każde pytanie pacjenta, na które odpowiadasz, to okazja do wzmocnienia Twojego wizerunku jako eksperta w swojej dziedzinie. Regularna interakcja z pacjentami online nie tylko pozwala Ci zaprezentować swoją wiedzę i doświadczenie, ale także buduje trwałe relacje oparte na zaufaniu. 

Pacjenci, którzy otrzymują od Ciebie wyczerpujące i zrozumiałe odpowiedzi, są bardziej skłonni do korzystania z Twoich usług w przyszłości. To także zwiększa szansę, że polecą Cię innym, co może znacząco przyczynić się do umocnienia Twojej pozycji na rynku. Twoja aktywność online, zwłaszcza na platformach takich jak Medfile® oraz haloDoctor, dodatkowo podnosi widoczność Twojej praktyki, co może prowadzić do wyższego pozycjonowania Twojej wizytówki i większej liczby umówionych wizyt.

 

 

Powód 3: Twoja wizytówka w serwisie jest wysoko pozycjonowana

Jednym z najważniejszych aspektów pracy lekarza jest poświęcenie pacjentom wystarczającej ilości czasu. Każdy pacjent ma unikalne potrzeby, a odpowiadanie na ich pytania i rozwiewanie wątpliwości pomaga w budowaniu silnej relacji zaufania. 

 

Pozycjonuj wysoko swoją wizytówkę

 

My też doceniamy Twój czas i wkład poświęcony w odpowiadanie na pytania  pacjentów. Jeśli na bieżąco będziesz odpowiadać na pytania pacjentów na naszych platformach — automatycznie spowodujesz, że Twoja wizytówka zacznie się wyżej pozycjonować. Dodatkowo będziesz mógł zyskać na swojej wizytówce weryfikację „Pomocny lekarz”.

 

Przeczytaj więcej: Marketing gabinetów lekarskich

 


Już dziś możesz zacząć odpowiadać na pytania pacjentów

Bezpośrednio z zakładki „Twoje porady” w systemie Medfile® masz możliwość, aby odpowiadać na pytania zadane przez pacjentów. Dzięki intuicyjnym filtrom możesz również wybrać pytania tylko z zakresu danej specjalizacji czy schorzenia.

 

Zacznij odpowiadać na pytania pacjentów już dziś

 

Podczas udzielania odpowiedzi, kluczowe jest trzymanie się następujących wytycznych:

  • Odpowiedź musi zawierać się w tematyce medycznej oraz być zgodna z treścią pytania,
  • Odpowiedź musi mieć charakter informacyjny oraz edukacyjny i nie może zastępować diagnozy,
  • Odpowiedź nie może zachęcać wyłącznie do umówienia wizyty,
  • Odpowiedź nie może zawierać treści niedopuszczalnych oraz odnośników do innych stron internetowych,
  • Odpowiedź nie może być duplikatem innych wcześniej udzielonych odpowiedzi.

 

Odpowiadaj na pytania pacjentów z Medfile

 

Poszerz swoją działalność medyczną o kolejne działanie i na bieżąco odpowiadaj na pytania pacjentów. Komunikacja z potencjalnymi pacjentami jest kluczem do skutecznego zwiększenia liczby realizowanych wizyt, dlatego warto angażować się w ten proces i odpowiadać na pytania pacjentów.

 


Nie zapominaj o kompletnej wizytówce

Wizytówka Twojej działalności medycznej na naszych platformach może być idealnym narzędziem do zwiększenia liczby przyjmowanych pacjentów w skali miesiąca, a nawet roku. Pamiętaj jednak o tym, aby Twoja wizytówka była kompletna i zainteresowała pacjenta. Uzupełnij w niej:

 

  • Informację o sobie, wykształceniu czy kursach, językach, w jakich przeprowadzasz wizyty,
  • Rejestrację online tak, aby pacjenci mogli zapisywać się do Ciebie na wizytę w dogodnych dla nich terminie,
  • Wszystkie leczone przez Ciebie schorzenia oraz wykonywane usługi. 

 

Buduj na bieżąco wizerunek w sieci i wykorzystuje wszelkie możliwości do promocji Twojego gabinetu, która w Medfile® są całkowicie darmowe dla naszych klientów.

 

 

Zaangażowanie w odpowiadanie na pytania pacjentów to inwestycja, która przynosi wielorakie korzyści. Daje możliwość nie tylko budowania relacji opartej na zaufaniu, ale także wzmacnia wizerunek lekarza jako eksperta, gotowego do pomocy. To także szansa na poszerzenie grona pacjentów, którzy doceniają indywidualne podejście i troskę o ich zdrowie. Poświęcenie czasu na odpowiedzi to krok w stronę nowoczesnej opieki medycznej, która łączy tradycję z nowymi technologiami, przynosząc korzyści zarówno lekarzom, jak i pacjentom.

Masz do nas pytania? Nasz zespół Biura Obsługi Klienta czeka na od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-20.00 pod numerami telefonów: (+48) 728 498 407, (+48) 537 208 703, (+48) 530 000 828 oraz adresem e-mail: [email protected]

Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
Średnia ocena artykułu: 5,0 / 5
star star star star star
Średnia ocena artykułu: 5,0 / 5
Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację
Zgoda
Szczegóły
O plikach cookies
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Ciasteczka systemowe
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Ciasteczka reklamowe
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Ciasteczka statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody