Blokada pacjenta z tym samym identyfikatorem
Wybierz Medfile® i uzyskaj kompleksowe wsparcie dla Twojego gabinetu.
Chciałbyś zyskać pewność braku duplikatów wśród pacjentów?
Aktywuj blokadę pacjenta z tym samym identyfikatorem za pośrednictwem 1 przycisku w systemie.
Medfile® jest zgodny z RODO.
Z perspektywy zakładki Mojego konta, wchodzimy w zakładkę „Dane”.
Przechodzimy do zakładki „Ustawienia”.
-
W celu braku możliwości tworzenia kartoteki pacjenta z tym samym identyfikatorem krajowym należy aktywować suwak „Blokada pacjenta z tym samym identyfikatorem”,
-
Po aktywowaniu suwaka należy w prawym dolnym rogu strony wybrać przycisk „Zapisz zmiany”, aby wprowadzone dane zostały zapisane.
Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Zmiany zostały zapisane”.
Jeżeli chcemy sprawdzić, w jaki sposób działa aktywowana usługa, przechodzimy do zakładki „Pacjenci”, a następnie wybieramy przycisk „+ Nowy pacjent”.
- Wprowadzamy dane pacjenta,
- Już teraz podczas wpisania numeru PESEL widzimy informację, że jest już dodany podobny pacjent.
Po wprowadzeniu danych klikamy w prawym dolnym rogu strony przycisk „Zapisz zmiany”, aby wprowadzone dane zostały zapisane.
- Wyświetli się komunikat „Nie można zapisać pacjenta, podany identyfikator jest przypisany do innego pacjenta”,
- Jeżeli chcemy dodać tego pacjneta - zmieniamy numer PESEL na prawidłowy, a następnie ponownie wybieramy przycisk „Zapisz zmiany”.
Po zmianie numeru PESEL na prawidłowy i zapisaniu danych - automatycznie utworzy się kartoteka nowego pacjenta oraz otrzymamy od systemu komunikat „Pacjent został dodany”.
Korzystaj z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej dostępnej w programie Medfile®.
Aktywuj blokadę pacjenta z tym samym identyfikatorem i ciesz się bezbłędnymi karatekami pacjentów.
Masz 2 kartoteki dla 1 pacjenta? Zobacz, jak w szybki sposób możesz scalić kartoteki pacjenta.
Pozwól, aby Medfile® trzymał rękę na pulsie w systemowych ustawieniach.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).
Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.