Blokada pacjenta z tym samym identyfikatorem

Wybierz Medfile® i uzyskaj kompleksowe wsparcie dla Twojego gabinetu.

Chciałbyś zyskać pewność braku duplikatów wśród pacjentów?

Aktywuj blokadę pacjenta z tym samym identyfikatorem za pośrednictwem 1 przycisku w systemie.

Medfile® jest zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki Mojego konta, wchodzimy w zakładkę „Dane”.

Wejdź zakładkę dane
Krok 2

Przechodzimy do zakładki „Ustawienia”.

Wejdź w ustawienia
Krok 3
  • W celu braku możliwości tworzenia kartoteki pacjenta z tym samym identyfikatorem krajowym należy aktywować suwak „Blokada pacjenta z tym samym identyfikatorem”,

  • Po aktywowaniu suwaka należy w prawym dolnym rogu strony wybrać przycisk „Zapisz zmiany”, aby wprowadzone dane zostały zapisane.

Zapisz wprowadzone informacje
Krok 4

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Zmiany zostały zapisane”.

Sprawdź komunikat o poprawnym zapisie zmian
Krok 5

Jeżeli chcemy sprawdzić, w jaki sposób działa aktywowana usługa, przechodzimy do zakładki „Pacjenci”, a następnie wybieramy przycisk „+ Nowy pacjent”.

Dodaj nowego pacjenta
Krok 6
  • Wprowadzamy dane pacjenta,
  • Już teraz podczas wpisania numeru PESEL widzimy informację, że jest już dodany podobny pacjent.
Wprowadź dane pacjenta
Krok 7

Po wprowadzeniu danych klikamy w prawym dolnym rogu strony przycisk „Zapisz zmiany”, aby wprowadzone dane zostały zapisane.

Wybierz przycisk zapisz zmiany
Krok 8
  • Wyświetli się komunikat „Nie można zapisać pacjenta, podany identyfikator jest przypisany do innego pacjenta”,
  • Jeżeli chcemy dodać tego pacjneta - zmieniamy numer PESEL na prawidłowy, a następnie ponownie wybieramy przycisk „Zapisz zmiany”.
Zmień numer PESEL pacjenta
Krok 9

Po zmianie numeru PESEL na prawidłowy i zapisaniu danych - automatycznie utworzy się kartoteka nowego pacjenta oraz otrzymamy od systemu komunikat „Pacjent został dodany”.

Sprawdź kartotekę nowego pacjenta

 

Korzystaj z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej dostępnej w programie Medfile®.

Aktywuj blokadę pacjenta z tym samym identyfikatorem i ciesz się bezbłędnymi karatekami pacjentów.

Masz 2 kartoteki dla 1 pacjenta? Zobacz, jak w szybki sposób możesz scalić kartoteki pacjenta.

Pozwól, aby Medfile® trzymał rękę na pulsie w systemowych ustawieniach.

Twoja opinia jest dla nas ważna - czy ta instrukcja była pomocna?
vote
vote

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację
Zgoda
Szczegóły
O plikach cookies
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Ciasteczka systemowe
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Ciasteczka reklamowe
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Ciasteczka statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody
close
icon
Asystent głosowy
lekarza AI
Twój głos. Nasza technologia.
Pomoc w dokumentacji.
Sprawdź arrow