Dodaj informację o zatrudnieniu
Medfile® jest idealnym wsparciem małych oraz dużych placówek medycznych.
Czy wiesz, z których zakładek w systemie możesz dodać informację o zatrudnieniu Twoich pracowników?
Zobacz instrukcję i w kilku krokach dodaj, edytuj lub usuń zatrudnienie pracowników.
RODO w Medfile® traktowane jest priorytetowo.
Z perspektywy Mojego konta, przechodzimy do zakładki „Dane”.
- Z perspektywy okna „Zatrudnienie”, mamy możliwość, aby przejść do edycji istniejącego już zatrudnienia (ikonka ołówka) lub usunąć je (ikonka X),
- Poprzez kliknięcie przycisku „+ Dodaj” - przejdziemy do dodania nowego okresu zatrudnienia.
Z dostępnych kalendarzy wybieramy daty, w których pracownik był zatrudniony.
Z listy rozwijanej wybieramy jedną lub kilka lokalizacji, w których występuje zatrudnienie.
- Mamy możliwość, aby za pośrednictwem checkboxów zaznaczyć przy danemu pracownikowi informacje o zatrudnieniu „na podst. stosunku pracy” oraz „główne miejsce pracy”,
- Z listy rozwijanej wybieramy wymiar godzin, w jakich pracownik jest zatrudniony,
- Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych klikamy w przycisk „Zapisz”.
Zatrudnienie możemy dodać również z perspektywy zakładki „Użytkownicy”.
Wchodzimy w edycję wybranego użytkownika poprzez ikonkę ołówka.
Przechodzimy do zakładki „Zatrudnienie” i klikamy w „+ Dodaj”, aby dodać okres zatrudnienia.
- Analogicznie wypełniamy wszystkie dane oraz informacje jak w poprzednich krokach (w zakładce „Dane”),
- Na końcu nie możemy zapomnieć, aby zapisać wszystkie dane, przyciskiem „Zapisz”.
- Widok uzupełnionego okresu zatrudnienia, który w każdym momencie za pośrednictwem ikony ołówka możemy edytować lub za pośrednictwem ikony X usunąć,
- Dodatkowo klikając w przycisk „+ Dodaj”, mamy możliwość, aby wprowadzić kolejny okres zatrudnienia.
Rozpocznij korzystanie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w programie Medfile®.
Wejdź w zakładkę Dane lub Użytkownicy i dodaj okres zatrudnienia Twój oraz Twoich pracowników.
Postaw na Medfile® podczas uzupełniania harmonogramów pracy, urlopów czy informacji o ich okresie zatrudnienia.
Najczęściej zadawane pytania
Panel „Zatrudnienie” znajduje się w sekcji Moje konto -> Dane, nad panelem „Lokalizacje”. Zobacz więcej.
Możesz zarządzać następującymi informacjami:
- Data rozpoczęcia i data zakończenia zatrudnienia,
- Wymiar godzin (np. 1/1, 1/2, 3/4),
- Inne szczegóły zatrudnienia, takie jak checkboxy z dodatkowymi parametrami.
Aby dodać zatrudnienie:
- Kliknij przycisk „Dodaj”.
- Wprowadź dane zatrudnienia w formularzu.
- Zapisz zmiany, klikając „Zapisz”.
- Nowe zatrudnienie automatycznie uzupełni pole „data_od” na dzień dzisiejszy, a „data_do” pozostanie pusta.
Tak, kliknij ikonę kredki obok wybranej pozycji, aby przejść do trybu edycji. Wprowadź zmiany i kliknij „Zapisz”, aby je zatwierdzić. Sprawdź instrukcję.