Dodaj informację o zatrudnieniu

Medfile® jest idealnym wsparciem małych oraz dużych placówek medycznych.

Czy wiesz, z których zakładek w systemie możesz dodać informację o zatrudnieniu Twoich pracowników?

Zobacz instrukcję i w kilku krokach dodaj, edytuj lub usuń zatrudnienie pracowników.

RODO w Medfile® traktowane jest priorytetowo. 

Krok 1

Z perspektywy Mojego konta, przechodzimy do zakładki „Dane”.

Wejdź w zakładkę dane
Krok 2
  • Z perspektywy okna „Zatrudnienie”, mamy możliwość, aby przejść do edycji istniejącego już zatrudnienia (ikonka ołówka) lub usunąć je (ikonka X),
  • Poprzez kliknięcie przycisku „+ Dodaj” - przejdziemy do dodania nowego okresu zatrudnienia.
Przejdź do okna zatrudnienie
Krok 3

Z dostępnych kalendarzy wybieramy daty, w których pracownik był zatrudniony.

Wybierz okres zatrudnienia pracownika
Krok 4

Z listy rozwijanej wybieramy jedną lub kilka lokalizacji, w których występuje zatrudnienie.

Wybierz lokalizację zatrudnienia
Krok 5
  • Mamy możliwość, aby za pośrednictwem checkboxów zaznaczyć przy danemu pracownikowi informacje o zatrudnieniu „na podst. stosunku pracy” oraz „główne miejsce pracy”,
  • Z listy rozwijanej wybieramy wymiar godzin, w jakich pracownik jest zatrudniony,
  • Po poprawnym wprowadzeniu wszystkich danych klikamy w przycisk „Zapisz”.
Określ wymiar godzin pracownika
Krok 6

Zatrudnienie możemy dodać również z perspektywy zakładki „Użytkownicy”.

Wejdź w zakładkę użytkownicy
Krok 7

Wchodzimy w edycję wybranego użytkownika poprzez ikonkę ołówka.

Przejdź do edycji użytkownika
Krok 8

Przechodzimy do zakładki „Zatrudnienie” i klikamy w „+ Dodaj”, aby dodać okres zatrudnienia.

Uzupełnij dane w zatrudnieniu pracownika
Krok 9
  • Analogicznie wypełniamy wszystkie dane oraz informacje jak w poprzednich krokach (w zakładce „Dane”),
  • Na końcu nie możemy zapomnieć, aby zapisać wszystkie dane, przyciskiem „Zapisz”.
Uzupełnij informacje o zatrudnieniu użytkownika
Krok 10
  • Widok uzupełnionego okresu zatrudnienia, który w każdym momencie za pośrednictwem ikony ołówka możemy edytować lub za pośrednictwem ikony X usunąć,
  • Dodatkowo klikając w przycisk „+ Dodaj”,  mamy możliwość, aby wprowadzić kolejny okres zatrudnienia.
Zweryfikuj wprowadzony okres zatrudnienia

Rozpocznij korzystanie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w programie Medfile®.  

Wejdź w zakładkę Dane lub Użytkownicy i dodaj okres zatrudnienia Twój oraz Twoich pracowników. 

Postaw na Medfile® podczas uzupełniania harmonogramów pracy, urlopów czy informacji o ich okresie zatrudnienia. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Gdzie znajdę panel „Zatrudnienie”?

Panel „Zatrudnienie” znajduje się w sekcji Moje konto -> Dane, nad panelem „Lokalizacje”. Zobacz więcej

Jakie dane mogę zarządzać w panelu „Zatrudnienie”?

Możesz zarządzać następującymi informacjami:

  • Data rozpoczęcia i data zakończenia zatrudnienia,
  • Wymiar godzin (np. 1/1, 1/2, 3/4),
  • Inne szczegóły zatrudnienia, takie jak checkboxy z dodatkowymi parametrami.
Jak działa funkcja dodawania zatrudnienia?

Aby dodać zatrudnienie:

  1. Kliknij przycisk „Dodaj”.
  2. Wprowadź dane zatrudnienia w formularzu.
  3. Zapisz zmiany, klikając „Zapisz”.
  4. Nowe zatrudnienie automatycznie uzupełni pole „data_od” na dzień dzisiejszy, a „data_do” pozostanie pusta.
Czy mogę edytować już dodane dane zatrudnienia?

Tak, kliknij ikonę kredki obok wybranej pozycji, aby przejść do trybu edycji. Wprowadź zmiany i kliknij „Zapisz”, aby je zatwierdzić. Sprawdź instrukcję.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację