Dodawanie specjalizacji

Medfile®  jest niezastąpionym wsparciem dla Twojego gabinetu medycznego.

Przekonaj się sam jak w łatwy sposób dodać w systemie swoim pracownikom informacje o ich specjalizacjach oraz poziomie specjalizacji

Wybierz wszystkie niezbędne ustawienia i zapisz zmiany 1 przyciskiem. 

Medfile® jest zgodny z RODO.

 

Krok 1

Z perspektywy Mojego konta, wchodzimy do zakładki „Użytkownicy”

Wejdź w zakładkę użytkownicy
Krok 2

Naciskamy ikonkę ołówka, która przekieruje nas do edycji danego użytkownika.

Przejdź do edycji użytkownika
Krok 3
  • Z listy wybieramy zakładkę dane dodatkowe,
  • Przechodzimy do określenia specjalizacji oraz jej poziomu, które wybieramy z dostępnych list rozwijanych w systemie.
Określ specjalizację oraz jej poziom
Krok 4

Mamy również możliwość, aby dodać specjalizację dodatkową oraz jej poziom analogicznie wybierając odpowiednie pozycje z list rozwijanych dostępnych w systemie.

Dodaj specjalizację dodatkową oraz jej poziom
Krok 5

Po dokonaniu wszystkich ustawień w zakładce „Dane dodatkowe” musimy pamiętać, aby kliknąć przycisk Zapisz zmiany”.

Zapisz wprowadzone zmiany w zakładce dane dodatkowe
Krok 6

 Po prawnym zapisie danych — otrzymamy komunikat „Zmiany zostały zapisane”.

Sprawdź komunikat z systemu

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w programie Medfile® sprawdza się wszystkim specjalistom. 

Wejdź w zakładkę „Użytkownicy” i korzystaj z dostępnych zakładek.

Pozwól, aby Medfile® usprawniło Twoją pracę i w szybki sposób dodawaj specjalizacje oraz specjalizacje dodatkowe w systemie.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację