Tak. Za pośrednictwem Medfile można wystawić elektroniczną receptę wraz 4‑cyfrowym kodem. Sprawdź więcej
Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej
Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej
To recepta w formie elektronicznej.
Wchodzimy w „moje konto” i klikamy w „e-Zdrowie - P1”. Konieczne jest wgranie certyfikatów TLS oraz certyfikat WSS z RPWDL (Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą), certyfikat ZUS oraz Identyfikator nadany przez P1. Zobacz więcej.
W trakcie wizyty klikamy w zakładkę „Dodaj e-Receptę”.
Klikamy w „e-Zdrowie” i wybieramy „e-recepty”. Przy recepcie, którą chcemy anulować, naciskamy w krzyżyk (usuń receptę). Dowiedz się więcej.
Na recepcie klikamy w „dodaj lek” i wpisujemy nazwę leku. Przeczytaj więcej.
Obok leku klikamy w szary krzyżyk (usuń lek z recepty).
Obok nazwy leku mamy „odpłatność”.
Na 1 recepcie, może być przepisane maksymalnie 5 produktów leczniczych. Zobacz więcej.
Wchodzimy w „e-Zdrowie”, wybieramy „e-Recepty”. Następnie klikamy w „Importuj numery recept z SNRL”. W kolejnej fazie pojawi się również komunikat o tym, jak powinna wyglądać baza danych i w jaki sposób ją wgrać.
Wybieramy e-Recepty oraz klikamy na symbol drukarki.
W pierwszej kolejności lekarz musi wysłać receptę do CSIOZ. Następnie po zakończonej wizycie pacjent otrzyma wiadomość SMS lub e-mail z receptą. Sprawdź więcej.
Jest to recepta na leki psychotropowe.
Wystarczy otworzyć wizytę odpowiedniego pacjenta, kliknąć „+ Dodaj e-Receptę", a następnie wybieramy przycisk „+ Nowa recepta Rpw". Sprawdź, jak zrobić to krok po kroku.
Jest to recepta tradycyjna.
Wybierając “Pacjent “ i edytując tam dane. Tak samo możemy edytować nasze dane, wybierając świadczeniodawcę.
Wystarczy otworzyć wizytę odpowiedniego pacjenta, kliknąć „+ Dodaj e-Receptę", a następnie wybieramy przycisk „+ Nowa recepta Rp". Zobacz, jak tego dokonać.
Tak, wystarczy kliknąć datę wystawienia e-Recepty.
W tym celu powstała weryfikacja, należy wybrać „Weryfikuj e-Receptę”.
Recepta w formie elektronicznej. Przeczytaj więcej.
Przy drukowaniu dokumentacji z wizyty należy zaznaczyć pole “Kody e-recepty/e-Skierowania”, a następnie “Drukuj pola”.
Tak, podczas wystawiania recepty tradycyjnej (papierowej) bądź e-Recepty można podejrzeć historię recept pacjenta specjalnym przyciskiem.
Powodów może być kilka:
- Pacjent nie otrzymał nigdy wcześniej recepty tradycyjnej ani e-Recepty,
- Pacjent nie udzielił zgody na podgląd danych,
- Lekarz (użytkownik) nie ma uprawnień do podglądu historii recept pacjenta.
Należy uzyskać dostęp do historii recept pacjenta. W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept". Następnie po prawej stronie użyj przycisku „Uzyskaj dostęp”.
W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept”, pojawi się tabela z danymi.
Pacjent może udostępnić lekarzowi swoją historię wystawionych i zrealizowanych recept:
a) przez Internetowe Koto Pacjenta (IKP),
b) aplikację na telefon mojeIKP,
c) kod, który podczas wizyty dostanie SMS-em na telefon.
Datę wystawienia, datę pierwszego wydania, lek, ilość leku, status, odpłatność, uprawnienia oraz pełny XML
Drug assistant, to nic innego, jak innowacyjny algorytm, który wykorzystuje zaawansowane technologie sztucznej inteligencji. Jego głównym celem jest ułatwianie procesu wystawiania recept lekarskich. Obecnie, po wybraniu pierwszego leku, algorytm próbuje zasugerować inne leki, które mogą być powiązane lub stosowane wraz z pierwszym lekiem.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl