Tak. Za pośrednictwem Medfile można wystawić elektroniczną receptę wraz 4‑cyfrowym kodem. Sprawdź więcej
Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej
Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej
To recepta w formie elektronicznej.
Wchodzimy w „moje konto” i klikamy w „e-Zdrowie - P1”. Konieczne jest wgranie certyfikatów TLS oraz certyfikat WSS z RPWDL (Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą), certyfikat ZUS oraz Identyfikator nadany przez P1. Zobacz więcej.
W trakcie wizyty klikamy w zakładkę „Dodaj e-Receptę”.
Klikamy w „e-Zdrowie” i wybieramy „e-recepty”. Przy recepcie, którą chcemy anulować, naciskamy w krzyżyk (usuń receptę). Dowiedz się więcej.
Na recepcie klikamy w „dodaj lek” i wpisujemy nazwę leku. Przeczytaj więcej.
Obok leku klikamy w szary krzyżyk (usuń lek z recepty).
Obok nazwy leku mamy „odpłatność”.
Na 1 recepcie, może być przepisane maksymalnie 5 produktów leczniczych. Zobacz więcej.
Wchodzimy w „e-Zdrowie”, wybieramy „e-Recepty”. Następnie klikamy w „Importuj numery recept z SNRL”. W kolejnej fazie pojawi się również komunikat o tym, jak powinna wyglądać baza danych i w jaki sposób ją wgrać.
Wybieramy e-Recepty oraz klikamy na symbol drukarki.
W pierwszej kolejności lekarz musi wysłać receptę do CSIOZ. Następnie po zakończonej wizycie pacjent otrzyma wiadomość SMS lub e-mail z receptą. Sprawdź więcej.
Jest to recepta na leki psychotropowe.
Wystarczy otworzyć wizytę odpowiedniego pacjenta, kliknąć „+ Dodaj e-Receptę", a następnie wybieramy przycisk „+ Nowa recepta Rpw". Sprawdź, jak zrobić to krok po kroku.
Jest to recepta tradycyjna.
Wybierając “Pacjent “ i edytując tam dane. Tak samo możemy edytować nasze dane, wybierając świadczeniodawcę.
Wystarczy otworzyć wizytę odpowiedniego pacjenta, kliknąć „+ Dodaj e-Receptę", a następnie wybieramy przycisk „+ Nowa recepta Rp". Zobacz, jak tego dokonać.
Tak, wystarczy kliknąć datę wystawienia e-Recepty.
W tym celu powstała weryfikacja, należy wybrać „Weryfikuj e-Receptę”.
Recepta w formie elektronicznej. Przeczytaj więcej.
Przy drukowaniu dokumentacji z wizyty należy zaznaczyć pole “Kody e-recepty/e-Skierowania”, a następnie “Drukuj pola”.
Tak, podczas wystawiania recepty tradycyjnej (papierowej) bądź e-Recepty można podejrzeć historię recept pacjenta specjalnym przyciskiem.
Powodów może być kilka:
- Pacjent nie otrzymał nigdy wcześniej recepty tradycyjnej ani e-Recepty,
- Pacjent nie udzielił zgody na podgląd danych,
- Lekarz (użytkownik) nie ma uprawnień do podglądu historii recept pacjenta.
Należy uzyskać dostęp do historii recept pacjenta. W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept". Następnie po prawej stronie użyj przycisku „Uzyskaj dostęp”.
W trakcie wystawiania recepty skorzystaj z przycisku „Historia recept”, pojawi się tabela z danymi.
Pacjent może udostępnić lekarzowi swoją historię wystawionych i zrealizowanych recept:
a) przez Internetowe Koto Pacjenta (IKP),
b) aplikację na telefon mojeIKP,
c) kod, który podczas wizyty dostanie SMS-em na telefon.
Datę wystawienia, datę pierwszego wydania, lek, ilość leku, status, odpłatność, uprawnienia oraz pełny XML
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl