Zmiana nazw lub długości usług w Medfile wymaga ponownej konfiguracji integracji z serwisem ZnanyLekarz. Należy zalogować się do panelu Moje konto -> ZnanyLekarz i przeprowadzić integrację ponownie. Sprawdź szczegółową instrukcję.
Integrację z portalem ZnanyLekarz znajdziesz w zakładce Moje konto > ZnanyLekarz.
W tym miejscu możesz skonfigurować połączenie, aby automatycznie synchronizować grafiki oraz dostępność specjalistów między Medfile a ZnanyLekarz.pl.
Jeśli grafik użytkownika nie pojawia się na portalu ZnanyLekarz, należy upewnić się, że został on poprawnie przypisany do właściwego adresu w ustawieniach integracji. Sprawdź to w zakładce Moje konto > ZnanyLekarz – grafik musi być połączony z konkretnym gabinetem i adresem, który został zgłoszony w profilu ZnanyLekarz.
Kalendarz ZnanyLekarz nie synchronizuje danych pacjentów z Medfile. Integracja obejmuje wyłącznie dostępność terminów – czyli informację o tym, które godziny są wolne lub zajęte – bez przekazywania danych osobowych pacjentów. Dowiedz się więcej.
Należy wylogować się i po 30 minutach automatycznie wyłączamy integrację.
Nie, jest to niemożliwe. Trzeba mieć gabinet utworzony gabinet w Medfile, bez tego nie przeprowadzimy integracji
Klucze API dostaje klient od Znanego Lekarza. Następnie sam wprowadza je do systemu z perspektywy zakładki „Znany Lekarz”.
Jak najbardziej tak. Synchronizacja pomiędzy naszym systemem a Znanym Lekarzem na bieżąco aktualizuje informacje o wizytach. Sprawdź więcej.
Należy powtórzyć integrację w przypadkach, jeśli:
Informacje o terminach wizyt z naszego systemu wysyłane są na 12 tygodni do przodu.
Nie, ceny usług nie aktualizują się automatycznie w Medfile. Jeśli użytkownikowi zależy na tym, aby ceny usług były takie same zarówno w Medfile, jak i w Znanym Lekarzu — należy zmienić je w każdym systemie.
Jeżeli placówka medyczna zakupi subskrypcję Business, nie musi już dodatkowo wykupywać integracji ze Znanym Lekarzem - jest ona automatycznie dostępna dla klientów. Sprawdź więcej.
Użytkownik, który nie posiada subskrypcji Business, może w każdym momencie zakupić integrację bezpośrednio z Mojego konta w Medfile z zakładki „Sklep”.
Tak, w zakładce Znany Lekarz będzie widniała informacja, że usługa jest usunięta.