Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?
Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:
- Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
- Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
- Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
- Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?
Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej
Prowadzę 3 gabinety. Czy mogę dodawać pacjentów na wizyty w podziale na gabinety?
Tak, jest taka możliwość. Każdy gabinet można oznaczyć wybranym kolorem. Sprawdź więcej
Jak wygląda karta pacjenta?
Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.
Czy w razie potrzeby mogę dokładać swoje kafle konieczne do zebrania całościowego wywiadu medycznego?
Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej
Czy sprawdzane jest ubezpieczenie pacjenta?
Tak. Medfile jest zintegrowany z eWUŚ.
Czy system Medfile jest kompatybilny z drukarkami fiskalnymi?
System Medfile dzięki integracji z WFirma ma możliwość wydruków paragonów fiskalnych.
Jak dodać nowe gabinety?
Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” a następnie “+ Dodaj gabinet”. Sprawdź więcej
Jak mogę edytować dane gabinetu?
Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w ołówek, znajdujący się przy gabinecie, który chcemy edytować. Sprawdź więcej
Jak mogę usunąć gabinet?
Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w krzyżyk, znajdujący się obok gabinetu, który chcemy usunąć. Sprawdź więcej
Czy w jednym gabinecie może pracować kilku lekarzy?
Tak, należy przesunąć suwak “Gabinet współdzielony” w oknie "Edycja gabinetu", który został wybrany na poziomie "Moje konto", "Gabinety".
W jaki sposób pacjent może wystawić opinię?
Poprzez sms z linkiem do opinii.
Gdzie znajdują się opinie?
Czy mogę usunąć jedną opinię?
Jak mogę zobaczyć raporty mojej placówki/mojego konta?
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
Gdzie mogę sprawdzić ważność mojej subskrypcji?
Jak dodać nowy formularz?
Z perspektywy mojego konta, wybieramy, „Formularze”, a następnie klikamy „Dodaj formularz”. Dowiedz się więcej.
Gdzie znajdę moje umowy?
W zakładce „Moje konto” wybieramy „Zgody i regulaminy”.
Czym jest magazyn?
Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.
Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS?
Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej.
Jak dodać użytkownika?
Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej.
Jak usunąć użytkownika?
W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
Jak edytować użytkownika?
W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
Jak dodać usługę do powiadomienia email?
Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
Jak dodać lokalizację do powiadomienia email?
Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
W jaki sposób dodać produkty do sprzedaży?
Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
Gdzie zintegrować program Medfile z urządzeniami (drukarka, skaner)?
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Urządzenia”. W prawym górnym wybieramy urządzenie, które chcemy zintegrować z programem.
Jak przypisać kartę wizyt do danego lekarza?
Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej.
Jak przypisać formularz do danego lekarza?
Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w “Formularze”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danego formularza.
Czy można uruchomić podwójną autoryzację logowania do Medile?
Tak. Na każdym koncie można uruchomić podwójną autoryzację (2FA) za pomocą google authenticator. Opcję należy uruchomić na każdym koncie w zakładce „Moje konto" - „Dane" - „Podwójna autoryzacja".
Zobacz więcej.
Jak wygenerować raport prowizji?
Wchodzimy w zakładkę „Moje konto”. Po prawej stronie wchodzimy w zakładkę „Raporty”. Następnie po lewej stronie klikamy w zakładkę „Raport prowizyjny”. Wybieramy zakres czasu raportu, specjalistę i generujemy raport za pomocą przycisku „generuj raport”.
Czy raport prowizji można pobrać do Excela?
Oczywiście, wchodzimy do zakładki „Moje konto” — „Raporty” — „Raport prowizyjny”. Uzupełniamy dane i klikamy w przycisk „Pobierz raport do Excel”.
Jak wyłączyć specjalistom dostęp do raportów?
Wchodzimy w zakładkę „Moje konto”. Po lewej stronie klikamy w zakładkę „Użytkownicy”. Wybieramy interesującego nas specjalistę i wchodzimy w jego edycję. Po prawej stronie znajduje się niebieski przycisk „Edytuj uprawnienia”. Pojawi nam się lista, w której możemy za pomocą suwaków edytować dostępny. Na samym dole znajduje się pozycja raporty. Przesuwamy odpowiednie suwaki i zapisujemy zmiany. Zobacz więcej.
Jak sprawdzić kiedy została dodana przerwa?
Wchodzimy w interesującą nas przerwę. Przy miejscu na zaznaczenie gabinetu znajduje się źródło wizyty — najeżdżając na nie, wyświetli się nam data dodania przerwy.
Jak ustawić prowizje dla specjalistów?
Wchodzimy w zakładkę „Moje konto”. Po lewej stronie klikamy w zakładkę „Użytkownicy”. Wybieramy interesującego nas specjalistę i wchodzimy w jego edycję. Po prawej stronie wchodzimy w zakładkę usługi. Istnieją dwie możliwości ustawiania prowizji. Pierwsza- klikając w suwak „domyślna prowizja”, ustawimy jednakową prowizję dla wszystkich usług danego specjalisty. Druga- naciskając na konkretną usługę, wyświetli nam się pole do wpisania prowizji. Kończąc, klikamy w przycisk „zapisz zmiany” znajdujący się po prawej stronie. Prowizje można ustawić w % albo w zł.
Jak ustawić SMSa z kodem e-Recepty?
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” - “Ustawienia SMS”. Odszukujemy “Kod e-Recept” i po prawej stronie klikamy w “Ustawienia”. Aktywujemy suwak, uzupełniamy treść powiadomienia i zapisujemy zmiany. Sprawdź jak tego dokonać.
Jak zintegrować Medfile z PayU?
W celu zintegrowania Medfile z PayU należy wejść w zakładkę “Moje konto”- “Przedpłaty OnLine. Jeśli nie mamy konta musi je założyć poprzez “Formularz rejestracji”. Zakładamy konto, a następnie wracamy do Medfile i naciskamy przycisk “Mam już konto- aktywuj płatność”, wprowadzamy klucze konfiguracji i zapisujemy zmiany. Jeśli mamy już konto należy uzupełnić tylko klucze i zapisać.
Jak wykonać zwrot płatności do pacjenta?
Należy wejść w “Moje konto”- “Przedpłaty OnLine”. Przy interesującej nas płatności pojawi się przycisk “Utwórz zwrot”.
Jak ustawić regulamin rejestracji online?
Wchodzimy w Moje konto — Rejestracja on-line - w polu “Zgody i regulamin” klikamy w suwak “Własny regulamin w formularzu rejestracji” - uzupełniamy obszar tekstowy (można skorzystać z szablonu) - zapisujemy zmiany na dole strony.
Jakie informacje powinny być zawarte w regulaminie rejestracji online?
Można wkleić przykładowy regulamin, w którym znajdują się wszystkie potrzebne informacje (za pomocą przycisku “Wklej przykładowy szablon”). W regulaminie powinny znajdować się dane o usługodawcy, usługach, reklamacjach itp. Zobacz więcej.
Czy jest dostępny szablon regulaminu rejestracji online?
Tak, można skorzystać z gotowego szablonu (przycisk “Wklej przykładowy szablon”). Zobacz więcej.
Jak ustawić harmonogram pracy?
Wchodzimy w Moje konto — Harmonogramy — w prawym górnym rogu wybieramy specjalistę i klikając w kalendarz, dodajemy jego harmonogram (dzienny lub tygodniowy).
Czym różni się harmonogram tygodniowy od dziennego?
W harmonogramie tygodniowym ustawiamy powtarzalne godziny pracy (takie same w każdym tygodniu), natomiast dzienny odnosi się do konkretnych dni (dzienny jest nadrzędny w stosunku do tygodniowego).
Jak podejrzeć billing wszystkich wysłanych SMSów do pacjentów?
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” następnie “Powiadomienia SMS”. Zobacz więcej.
Czy niewykorzystane SMSy z abonamentu przechodzą na kolejne miesiące?
Nie. Abonament odnawia się co miesiąc, a niewykorzystane SMSy nie przechodzą na kolejne miesiące. Dowiedz się więcej.
Jak ograniczyć specjaliście dostęp tylko do własnych pacjentów i wizyt?
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto”. Po lewej stronie klikamy w zakładkę “Użytkownicy”. Wybieramy interesującego nas specjalistę i wchodzimy w jego edycję. Na dole strony znajduje się suwak “Widzi tylko własnych pacjentów i wizyty”. Zobacz więcej.
Jak zmienić adres e-mail do logowania w Medfile?
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto”, a następnie “Dane”. Zmieniamy adres mailowy i akceptujemy zmianę na dole strony przyciskiem “Zapisz zmiany”.
Jak ustawić kartę wizyty jako domyślną?
Wchodzimy w “Moje konto”- “Użytkownicy”- wybieramy użytkownika i wchodzimy w jego edycję. W miejscu “Karta wizyty” wybieramy tą, która będzie domyślna dla danego użytkownika. Zobacz więcej.
Jak edytować kartę wizyty?
Wchodzimy w “Moje konto”- “Formularze”, wybieramy zakładkę “Karty wizyt”, a następnie kartę, którą chcemy edytować. Wchodzimy w jej edycję i klikamy na przycisk “Utwórz nową wersję”. W kolejnym kroku edytujemy kartę i zapisujemy zmiany.
Jak wprowadzić dodatkowy adres e-mail na który mają przychodzić faktury za korzystanie z programu Medfile?
Co oznacza, że adres e-mail jest zajęty?
Oznacza to, że adres e-mail został już przypisany do innego użytkownika.
Jak zablokować użytkownikom możliwość logowania poza miejscem pracy?
Wchodząc w “Moje konto”- “Użytkownicy” wybieramy konkretnego użytkownika i wchodzimy w jego edycję. Na samym dole strony znajduję się okno “Pozwól na dostęp do aplikacji z adresów IP”. Wpisując IP miejsca pracy, pracownik nie będzie mógł zalogować się poza nią.
Jak sprawdzić do kiedy są ważne certyfikaty do systemu P1?
Ważność certyfikatów można sprawdzić wchodząc do widoku Moje konto - e-Zdrowie P1. Data wyświetlana jest przy informacji o wgranych certyfikatach.
Jak sprawdzić do kiedy jest ważny certyfikat ZUS?
Wchodząc w “Moje konto”- “e-Zdrowie-P1”- ”e-Zwolnienia” pod wgranym certyfikatem pojawi się data jego ważności. Zobacz więcej.
Jak zintegrować Medfile z systemem eWUŚ?
Należy wejść w “Moje konto”- “e- Zdrowie- P1”- “eWUŚ”, a następnie uzupełnić formularz i zapisać zmiany”.
Jak zmienić hasło do systemu eWUŚ?
Jak zakupić pakiet SMS?
Aby zakupić pakiet SMS, należy kliknąć przycisk Moje konto — Powiadomienia SMS — Zakup pakiet SMS. Następnie wybieramy interesujący nas pakiet — wybieramy “Przejdź dalej” - sprawdzamy dane — zatwierdzamy przyciskiem “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Jak ograniczyć uprawnienia do kart wizyt i formularzy?
Wchodzimy w zakładkę Moje konto — Użytkownicy — wybieramy specjalistę i klikamy w ikonę ołówka po prawej stronie — wybieramy opcję “Uprawnienia” z listy — odznaczamy suwaki przy opcji “Formularze i karty wizyt”. Aby edytować dostępy do poszczególnych formularzy, należy wybrać przycisk “Uprawnienia” przy suwakach.
Co to jest weryfikacja dwuskładnikowa?
Weryfikacja dwuskładnikowa to proces, który zapewnia podwójne zabezpieczenie podczas próby zalogowania się do systemu Medfile.
Jak działa weryfikacja dwuskładnikowa?
Weryfikacja dwuskładnikowa polega on na wykorzystaniu wiadomości tekstowych (SMS) wysłanych na wybrany numer telefonu, aby potwierdzić tożsamość użytkownika. Ma to na celu ograniczenie dostępu do konta jedynie dla uprawnionych osób i zminimalizowanie ryzyka nieautoryzowanego dostępu.
Jak aktywować dwuskładnikową weryfikację?
Jakie są dostępne sposoby aktywacji weryfikacji dwuskładnikowej?
W systemie Medfile weryfikacja dwuskładnikowa może być dokonana poprzez:
- Aplikacja Google Authenticator - podczas logowania należy przepisać kod z aplikacji, aby dokonać weryfikacji. Aplikację możesz pobrać ze sklepu: Apple Store lub Google Play Store,
- Kod SMS - podczas logowania wyślemy do Ciebie wiadomość z kodem SMS, aby dokonać weryfikacji.
Jak ustawić powiadomienia z podziałem na lokalizacje?
W zakładce „Centrum powiadomień” został dodany podział ze względu na lokalizację. Użytkownik ma możliwość ustawić, z której lokalizacji wybrany użytkownik będzie otrzymywał powiadomienia. Aktywujemy suwak „Ustawienia własne”, a następnie wybieramy odpowiednią lokalizację i przystępujemy do personalizacji powiadomień dla danej placówki.
więcej