FAQ - Moje konto

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?

Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej

Prowadzę 3 gabinety. Czy mogę dodawać pacjentów na wizyty w podziale na gabinety?

Tak, jest taka możliwość. Każdy gabinet można oznaczyć wybranym kolorem. Sprawdź więcej

Jak wygląda karta pacjenta?

Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.

Czy w razie potrzeby mogę dokładać swoje kafle konieczne do zebrania całościowego wywiadu medycznego?

Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej

Czy sprawdzane jest ubezpieczenie pacjenta?

Tak. Medfile jest zintegrowany z eWUŚ.

Czy system Medfile jest kompatybilny z drukarkami fiskalnymi?

System Medfile dzięki integracji z WFirma ma możliwość wydruków paragonów fiskalnych.

Jak dodać nowe gabinety?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” a następnie “+ Dodaj gabinet”. Sprawdź więcej

Jak mogę edytować dane gabinetu?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w ołówek, znajdujący się przy gabinecie, który chcemy edytować. Sprawdź więcej

Jak mogę usunąć gabinet?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w krzyżyk, znajdujący się obok gabinetu, który chcemy usunąć. Sprawdź więcej

Czy w jednym gabinecie może pracować kilku lekarzy?

Tak, należy przesunąć suwak “Gabinet współdzielony” w oknie "Edycja gabinetu", który został wybrany na poziomie "Moje konto", "Gabinety".

W jaki sposób pacjent może wystawić opinię?

Poprzez sms z linkiem do opinii.
 

Gdzie znajdują się opinie?

Na Państwa stronie www/wizytówce. Zobacz więcej
 

Czy mogę usunąć jedną opinię?

Tak.

Jak mogę zobaczyć raporty mojej placówki/mojego konta?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
 

Gdzie mogę sprawdzić ważność mojej subskrypcji?

Wchodzimy w „Moje konto” i wybieramy kafelek „Subskrypcje”. Dowiedz się więcej
  

Jak dodać nowy formularz?

Z perspektywy mojego konta, wybieramy, „Formularze”, a następnie klikamy „Dodaj formularz”. Dowiedz się więcej
      

Gdzie znajdę moje umowy?

W zakładce „Moje konto” wybieramy „Zgody i regulaminy”.
    

Czym jest magazyn?

Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.  
    

Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS?

Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej

Jak dodać użytkownika?

Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej
 

Jak usunąć użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
 

Jak edytować użytkownika?

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
 

Jak dodać usługę do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek. 
 

Jak dodać lokalizację do powiadomienia email?

Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
 

W jaki sposób dodać produkty do sprzedaży?

Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
 

Gdzie zintegrować program Medfile z urządzeniami (drukarka, skaner)?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Urządzenia”. W prawym górnym wybieramy urządzenie, które chcemy zintegrować z programem.  
 

Jak przypisać kartę wizyt do danego lekarza?

Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w „Karty wizyt”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danej karty. Zobacz więcej
 

Jak przypisać formularz do danego lekarza?

Z perspektywy mojego konta, w zakładce „Formularze” wchodzimy w “Formularze”. Przy konkretnej karcie wchodzimy w „ołówek” (edycja karty), wybieramy „uprawnienia” i zaznaczamy, kto ma dostęp do danego formularza.
 

Czy można uruchomić podwójną autoryzację logowania do Medile?

Tak. Na każdym koncie można uruchomić podwójną autoryzację (2FA) za pomocą google authenticator. Opcję należy uruchomić na każdym koncie w zakładce „Moje konto" - „Dane" - „Podwójna autoryzacja". 
Zobacz więcej.

więcej
shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 30.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
*migracja gratis
sale