Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:
Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:
Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej
Tak, jest taka możliwość. Każdy gabinet można oznaczyć wybranym kolorem. Sprawdź więcej
Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.
Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej
Tak. Medfile jest zintegrowany z eWUŚ.
System Medfile dzięki integracji z WFirma ma możliwość wydruków paragonów fiskalnych.
Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej
Uzyskane certyfikaty z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) ważne są 2 lata.
Końca ważności certyfikatów odpowiadających za wystawianie e‑Recepty, e‑Skierowania czy raportowania Zdarzeń Medycznych należy pilnować samemu. Natomiast Medfile wyświetli stosowny komunikat, gdy certyfikat utraci ważność.
Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej
OID to unikalny identyfikator podmiotu leczniczego bądź praktyki zawodowej. Pozwala on na weryfikację czy dany podmiot posiada uprawnienia do wystawiana e‑Recept bądź innych dokumentów.
Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” a następnie “+ Dodaj gabinet”. Sprawdź więcej
Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w ołówek, znajdujący się przy gabinecie, który chcemy edytować. Sprawdź więcej
Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w krzyżyk, znajdujący się obok gabinetu, który chcemy usunąć. Sprawdź więcej
Tak, należy przesunąć suwak “Gabinet współdzielony” w oknie "Edycja gabinetu", który został wybrany na poziomie "Moje konto", "Gabinety".
Poprzez sms z linkiem do opinii.
Na Państwa stronie www/wizytówce. Zobacz więcej.
Tak.
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
Wchodzimy w „Moje konto” i wybieramy kafelek „Subskrypcje”. Dowiedz się więcej.
Wchodzimy w odpowiednią wizytę, klikamy przycisk „x Odwołaj", a następnie tworzymy zwrot i potwierdzamy. Zobacz więcej.
Należy z perspektywy mojego konta, wybrać „Gabinety”, a następnie „Dodaj nowy gabinet”. Zobacz więcej.
Z perspektywy mojego konta, wybieramy, „Formularze”, a następnie klikamy „Dodaj formularz”. Dowiedz się więcej.
W zakładce „Moje konto” wybieramy „Zgody i regulaminy”.
Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.
Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl