FAQ - Moje konto

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

W jaki sposób działa rejestracja pacjenta na wizytę?

Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:

Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?

Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej

Prowadzę 3 gabinety. Czy mogę dodawać pacjentów na wizyty w podziale na gabinety?

Tak, jest taka możliwość. Każdy gabinet można oznaczyć wybranym kolorem. Sprawdź więcej

Jak wygląda karta pacjenta?

Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.

Czy w razie potrzeby mogę dokładać swoje kafle konieczne do zebrania całościowego wywiadu medycznego?

Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej

Czy sprawdzane jest ubezpieczenie pacjenta?

Tak. Medfile jest zintegrowany z eWUŚ.

Czy system Medfile jest kompatybilny z drukarkami fiskalnymi?

System Medfile dzięki integracji z WFirma ma możliwość wydruków paragonów fiskalnych.

Gdzie ustawić e-Recepty, e-Skierowania oraz Zdarzenia medyczne?

Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej

Ile ważne są certyfikaty P1?

Uzyskane certyfikaty z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) ważne są 2 lata.

Czy zostanę powiadomiony o kończącym się terminie ważności certyfikatów P1?

Końca ważności certyfikatów odpowiadających za wystawianie e‑Recepty, e‑Skierowania czy raportowania Zdarzeń Medycznych należy pilnować samemu. Natomiast Medfile wyświetli stosowny komunikat, gdy certyfikat utraci ważność.

Gdzie uzyskam certyfikaty do wystawiania e-Recepty, e-Skierowania i raportowania zdarzeń medycznych?

Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej

Wymagane certyfikaty

Co to jest identyfikator nadany przez P1 (OID)?

OID to unikalny identyfikator podmiotu leczniczego bądź praktyki zawodowej. Pozwala on na weryfikację czy dany podmiot posiada uprawnienia do wystawiana e‑Recept bądź innych dokumentów.

Jak dodać nowe gabinety?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” a następnie “+ Dodaj gabinet”. Sprawdź więcej

Jak mogę edytować dane gabinetu?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w ołówek, znajdujący się przy gabinecie, który chcemy edytować. Sprawdź więcej

Jak mogę usunąć gabinet?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w krzyżyk, znajdujący się obok gabinetu, który chcemy usunąć. Sprawdź więcej

Czy w jednym gabinecie może pracować kilku lekarzy?

Tak, należy przesunąć suwak “Gabinet współdzielony” w oknie "Edycja gabinetu", który został wybrany na poziomie "Moje konto", "Gabinety".

W jaki sposób pacjent może wystawić opinię?

Poprzez sms z linkiem do opinii.
 

Gdzie znajdują się opinię?

Na Państwa stronie www/wizytówce. Zobacz więcej
 

Czy mogę usunąć jedną opinię?

Tak.

Jak mogę zobaczyć raporty mojej placówki/mojego konta?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
 

Gdzie mogę sprawdzić ważność mojej subskrypcji?

Wchodzimy w „Moje konto” i wybieramy kafelek „Subskrypcje”. Dowiedz się więcej
  

 Jak mogę dokonać zwrotu płatności za wizytę?

Wchodzimy w odpowiednią wizytę, klikamy przycisk „x Odwołaj", a następnie tworzymy zwrot i potwierdzamy. Zobacz więcej
    

Jak dodać nowe gabinety?

Należy z perspektywy mojego konta, wybrać „Gabinety”, a następnie „Dodaj nowy gabinet”. Zobacz więcej.
       

Jak dodać nowy formularz?

Z perspektywy mojego konta, wybieramy, „Formularze”, a następnie klikamy „Dodaj formularz”. Dowiedz się więcej
      

Gdzie znajdę moje umowy?

W zakładce „Moje konto” wybieramy „Zgody i regulaminy”.
    

Czym jest magazyn?

Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.  
    

Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS?

Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   biuro@medfile.pl

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2023 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację