Moje konto

Jak wygląda karta pacjenta? angle

Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.

Czy w razie potrzeby mogę dokładać swoje kafle konieczne do zebrania całościowego wywiadu medycznego? angle

Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej

W jaki sposób pacjent może wystawić opinię? angle

Poprzez sms z linkiem do opinii.
 

Gdzie znajdują się opinie? angle

Na Państwa stronie www/wizytówce. Zobacz więcej
 

Czy mogę usunąć jedną opinię? angle

Tak.

Jak mogę zobaczyć raporty mojej placówki/mojego konta? angle

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w „Raporty”. Możemy wybrać raport ogólny dla całego gabinetu lub dla wybranego gabinetu/specjalisty.
 

Gdzie mogę sprawdzić ważność mojej subskrypcji? angle

Wchodzimy w „Moje konto” i wybieramy kafelek „Subskrypcje”. Dowiedz się więcej
  

Jak dodać nowy formularz? angle

Z perspektywy mojego konta, wybieramy, „Formularze”, a następnie klikamy „Dodaj formularz”. Dowiedz się więcej
      

Gdzie znajdę moje umowy? angle

W zakładce „Moje konto” wybieramy „Zgody i regulaminy”.
    

Gdzie mogę zmienić treść powiadomień SMS? angle

Wchodząc w „Moje konto”, następnie wybierając „Powiadomienia SMS” oraz „Wyślij SMS”. Przeczytaj więcej

Jak dodać użytkownika? angle

Wystarczy kliknąć „Moje konto”, a następnie w zakładkę „Użytkownicy”. Po prawej stronie klikamy w „Nowy użytkownik”. Zobacz więcej
 

Jak usunąć użytkownika? angle

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy usunąć, klikamy w szary krzyżyk (usuń użytkownika).
 

Jak edytować użytkownika? angle

W zakładce „Użytkownicy” przy lekarzu, którego chcemy edytować, klikamy w „ołówek” po prawej stronie, bądź w imię i nazwisko lekarza. Zobacz więcej.
 

Jak dodać usługę do powiadomienia email? angle

Zmienne służące za przekazywanie informacji o usłudze, czasu trwania oraz kwocie brutto należy dodać w zakładce „Moje konto", następnie klikamy „Powiadomienia email" - wybierając konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek. 
 

Jak dodać lokalizację do powiadomienia email? angle

Zmienne służące za przekazywanie informacji o: nazwie lokalizacji, adresie, telefonie, kodzie pocztowym i mieście, należy dodać w zakładce Moje konto — powiadomienia email — wybieramy konkretne powiadomienie. Zmienne dostępne są w postaci szarych kafelek.
 

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów się na prezentację