Bezpośredni eksport bazy pacjentów w systemie nie jest możliwy. W celu uzyskania takiego pliku należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Skontaktuj się z nami!
Przejdź do zakładki Moje konto > Urządzenia mobilne, aby dodać telefon lub tablet i uzyskać dostęp do funkcji Medfile z poziomu aplikacji mobilnej.
Za pomocą portalu, pacjent może zobaczyć odbyte oraz aktualne wizyty, wystawione e-Recepty, e-Zwolnienia i e-Skierowania, a także umówić się na konsultacje ze specjalistą. Zobacz więcej
Tak, Medfile posiada portal pacjenta.
Tak, podczas wysyłania zapytania można dodać załącznik.
W trakcie korzystania z aplikacji webowej Medfile w prawym górnym rogu znajduje się przycisk pomocy. W zgłoszeniu należy wpisać treść oraz dodać potrzebne załączniki.
Za pośrednictwem white label dostarczamy naszym klientom w pełni dopasowaną ofertę do ich potrzeb i wymagań. Dowiedz się więcej.
Darmowe konto, za pomocą którego można przetestować program do prowadzenia dokumentacji medycznej. Dowiedz się więcej.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna. Przeczytaj więcej.