Taka sytuacja wynika z ustawień numeracji dokumentów. Aby je zmienić, przejdź do Moje konto > Dane > Numeracja dokumentów i wybierz odpowiedni tryb (np. numeracja roczna lub ciągła).
Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”. Szukamy odpowiedniej faktury i klikamy „Szczegóły”. Na dole klikamy w przycisk „Wystaw korektę”.
Z perspektywy zakładki „Rachunki", klikamy na „Szczegóły" przy rachunku, do którego chcemy wystawić fakturę. Zobacz więcej.
Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Faktura zwolniona z VAT”.
Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz więcej.
W trakcie edytowania dokumentu klikamy w „dodaj pozycję”. Zobacz więcej.
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura zwolniona z VAT”.
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.