Tak, telefonia VoIP w Medfile umożliwia obsługę połączeń zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Możesz posiadać numery stacjonarne oraz komórkowe z różnych krajów, co pozwala pacjentom na kontakt według lokalnych.
Aby korzystać z telefonii VoIP w Medfile, potrzebujesz:
Dzięki temu możesz łatwo wdrożyć telefonię internetową w swojej placówce bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.
Telefonia VoIP w Medfile jest kompatybilna z:
Aby skonfigurować telefonię VoIP, zaloguj się na swoje konto Medfile, przejdź do sekcji „Moje konto”, a następnie wybierz zakładkę „Telefonia”. Wprowadź dane, takie jak numer SIP, hasło i adres serwera, a następnie zapisz zmiany. Po poprawnej konfiguracji telefonia VoIP będzie gotowa do użycia. Sprawdź, jak tego dokonać.
Tak, umożliwiamy odbieranie połączeń bezpośrednio w widoku kalendarza. Gdy nadejdzie połączenie, w kalendarzu pojawi się powiadomienie. Możesz je odebrać, klikając przycisk „Odbierz”, co pozwala na szybkie reagowanie na połączenia bez opuszczania kalendarza. Zobacz instrukcję.
Tak, historię połączeń możesz przeglądać w zakładce "Połączenia" lub „Historia połączeń”. Znajdziesz tam szczegóły dotyczące każdego połączenia, w tym datę, godzinę, numer telefonu, czas trwania i koszt rozmowy. Sprawdź więcej.
Aby dodać notatkę do połączenia, przejdź do sekcji „Połączenia” lub „Historia połączeń”, a następnie wybierz konkretną rozmowę. Kliknij opcję „Dodaj notatkę” i wprowadź treść, którą chcesz zapisać. Po zapisaniu notatka zostanie przypisana do wybranego połączenia i będzie widoczna w historii. Zobacz instrukcję.
Tak! Jeśli w kartotece pacjenta dodany został opiekun prawny wraz z numerem telefonu (np.: dzwoni mama w imieniu dziecka), to w dymku zobaczymy również dane opiekuna prawnego.
Jeśli posiadamy w Medfile utworzoną kartotekę pacjenta ze wpisanym jego numerem telefonu, to podczas gdy taki pacjent będzie wykonywał do nas połączenie - w Medfile oprócz dymku z przychodzącym numerem telefonu, otrzymamy również informację o imieniu i nazwisku pacjenta, który do nas dzwoni. Dodatkowo warto pamiętać o tym, że po kliknięciu w imię i nazwisko system automatycznie przekieruje nas do jego kartoteki.
Jak najbardziej tak! Aby pacjenci mogli do nas zadzwonić poprzez telefonię VOiP nie musimy mieć ich numerów wprowadzonych w systemie Medfile.
W przypadku posiadania integracji Medfile - SuperVoip należy wybrać dedykowany numer: 612504004.
Billing połączeń można podejrzeć 30 dni do tyłu.
Jak najbardziej tak. Bezpośrednio ze strony: https://supervoip.pl/ w szybki sposób można pobrać aplikację MicroSIP.
Funkcja dostępna jest w pakiecie Medfile Business. W pozostałych pakietach opcję można dokupić poprzez zakładkę Sklep.
Pozwala na kontakt z pacjentem, operując na jednym programie. Daje możliwość obsługi połączeń przychodzących/wychodzących oraz pozwala weryfikować listę połączeń tzw. biling. Dowiedz się więcej.