FAQ - Telefonia internetowa

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP?

Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu?

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej

Co oznacza brak połączeń?

W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.

 

Co to jest historia połączeń?

Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej

Skąd wziąć Adres URL do powiadomień żeby dokonać integracji z Telefonią VOIP?

Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.  

Podczas połączeń przychodzących prezentuje się pacjent ze strzałką i numerem, co to oznacza?

Prezentowana liczba, oznacza ilość występujących pacjentów w Medfile o takim samym numerze.

Gdzie ustawić konfigurację telefonii VoIP?

Konfiguracja telefonii odbywa się w zakładce „Moje konto" - „Telefonia". Zobacz więcej

Co to jest telefonia internetowa VOIP?

VoIP, to technologia przetwarzania dźwięku, która umożliwia przesyłanie go przez Internet lub inne sieci wykorzystujące protokół IP. Zamiast korzystać z tradycyjnych połączeń głosowych przekazywanych przez nadajniki naziemne. Dowiedz się więcej

Jak działa telefonia internetowa VOIP?

Korzystanie z telefonii internetowej, nie wymaga dokupywania dodatkowego sprzętu ani zakładania nowego numeru. Wszystko, czego potrzeba do korzystania z niej, to stabilne połączenie z Internetem oraz dowolne urządzenie mobilne, umożliwiające wykonywanie połączeń. Ważne, tylko aby  posiadać urządzenie podłączone do adaptera (tzw. Bramki VoIP). Przeczytaj więcej.
 

Co oznacza dzwoniący żółty dzwonek?

Żółty dzwoneczek oznacza nic innego jak połączenie przychodzące.Kiedy otrzymamy połączenie przychodzące, nazwa „Telefonia" zostanie zastąpiona przez żółty pasek zawierający numer telefonu oraz ikonę dzwonka. Zobacz więcej

Czy podczas połączenia przychodzącego mogę utworzyć kartotekę pacjenta?

Tak, klikając w numer, utworzymy kartotekę pacjenta. 

Czy w billingu połączeń mogę wyszukać połączenie po numerze telefonu?

Tak, w bilingu połączeń wychodzących oraz przychodzących można wyszukać po numerze telefonu pacjenta. Zobacz więcej. 
 

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 30.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
*migracja gratis
sale