Telemedycyna

Ogólne informacje

Nie mogę skonfigurować e-Recepty, mimo że wgrałem certyfikaty. Pojawia się błąd: „Niezgodność kontekstu wywołania z identyfikatorem użytym w numerze dokumentu. [REG.WER.376]” – co zrobić? angle

W pierwszej kolejności należy sprawdzić ustawienia w zakładce Moje konto > eZdrowie P1. Upewnij się, że:

  • Numer OID został poprawnie przepisany z RPWDL,
  • Adres miejsca wykonywania świadczeń jest aktualny i zgodny z rejestrem,
  • Błąd często wynika z nieprawidłowych danych w kontekście świadczeniodawcy.
Co się stanie, jeśli nie odnowię certyfikatów TLS, WSS lub ZUS po otrzymaniu powiadomienia SMS? angle

Jeśli certyfikaty wygasną:

  • Mogą wystąpić problemy z działaniem usług systemu Medfile, takich jak komunikacja z ZUS lub bezpieczeństwo transmisji danych.
  • Zalecamy odnowienie certyfikatów przed ich wygaśnięciem, aby uniknąć przerw w pracy.
Czy powiadomienia SMS o utracie ważności certyfikatów TLS, WSS lub ZUS są wysyłane do wszystkich użytkowników? angle

Powiadomienia są wysyłane do:

  • Kont głównych, jeśli certyfikaty TLS lub WSS są współdzielone z użytkownikami,
  • Indywidualnych użytkowników, jeśli certyfikaty są przypisane tylko do ich kont.
Co zawiera powiadomienie SMS o utracie ważności certyfikatów TLS, WSS lub ZUS? angle

Powiadomienie SMS zawiera:

  • Typ certyfikatu (TLS, WSS lub ZUS), 
  • Datę wygaśnięcia certyfikatu,
  • Informację o użytkowniku lub koncie głównym, którego certyfikat dotyczy.
Kiedy wysyłane są powiadomienia SMS o utracie ważności certyfikatów TLS, WSS lub ZUS? angle

Powiadomienia SMS są wysyłane dwukrotnie:

  • 30 dni przed datą wygaśnięcia certyfikatu,
  • 1 dzień przed datą wygaśnięcia certyfikatu.
Czy otrzymam powiadomienie SMS, gdy certyfikaty TLS, WSS lub ZUS utracą ważność? angle

Tak, system Medfile automatycznie wysyła powiadomienia SMS, gdy certyfikaty TLS, WSS lub ZUS zbliżają się do końca okresu ważności.

Jak sprawdzić czy pacjent jest ubezpieczony? angle

W pierwszej kolejności należy wykonać integrację konta Medfile z systemem eWUŚ. Konfiguracja jest dostępna w zakładce Moje konto - eZdrowie P1 - eWUŚ.
Po zintegrowaniu pacjenta z eWUŚ informacje o ubezpieczeniu pacjenta pojawi się w 4 miejscach:

  • wchodząc w kartę wizyty, informacja pojawi się w prawym górnym rogu,
  • wypisując receptę, informacja pojawi się pod numerem PESEL,
  • w kartotece pacjenta przy numerze PESEL,
  • wchodząc w kalendarz i wybierając daną wizytę po prawej stronie wyświetli się zakładka “Pacjent”- tam również znajduje się informacja przy numerze PESEL.
Co to jest numer księgi rejestrowej? angle

Numer Księgi rejestrowej, to numer, który identyfikuje podmiot i umożliwia sprawdzenia podmiotu medycznego w systemie RPWDL. Numer Księgi nadawany jest w momencie rejestracji podmiotu leczniczego i składa się z 12 cyfr. 

Jak dodać umowę NFZ? angle

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „NFZ”. W prawym górnym rogu klikamy w „Dodaj umowę”. Zobacz więcej.
 

Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl? angle

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Co to jest ICF?  angle

Jest to Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia.
 

Co to jest rozpoznanie? angle

Jest to nazwa choroby.
 

Co to jest ICD-10? angle

Jest to Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów Zdrowotnych. W Medfile słownik ICD‑10 ma zastosowanie wg kodu oraz wg nazwy rozpoznania. 
Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację
Zgoda
Szczegóły
O plikach cookies
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Ciasteczka systemowe
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Ciasteczka reklamowe
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Ciasteczka statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody