Nie, nazwa usługi polecanej jest stała i nie może być zmieniona.
Tak, wejdź w Moje konto → Usługi i kliknij krzyżyk przy wybranej usłudze, aby ją usunąć.
Tak, wystarczy przy danej usłudze odznaczyć suwak „Usługa dostępna w rejestracji pacjentów online”. Usługa nadal będzie widoczna w systemie Medfile dla pracowników, ale pacjenci nie będą mogli rezerwować jej online.
Nie, lista usług w formularzu wizyty zawsze wyświetla się alfabetycznie – nie ma możliwości ustawienia domyślnej usługi.
Użytkownik nie ma możliwości dodania nowej usług we własnym. Umożliwiamy specjalistom wybór z dostępnej przez nas listy.
Prowizja za usługę polecaną, jest naliczana wtedy, kiedy wizyta wpadnie w kalendarz lekarza. W przypadku gdy wizyta nie zostanie anulowana, prowizja będzie pobrana.
W przypadku kiedy pacjent opłaci i odwoła wizytę, a specjalist zwróci mu koszt wizyty, my również oddamy specjaliście pobraną prowizję.
Usługi usunięte są widoczne po pobraniu raportu „Usługi".
Nie, nie ma takiej możliwości. Trzeba dodać 2 osobne usługi — w pierwszej aktywować suwak e-Wizyta, a drugą usługę dodać już bez tego suwaka.
Tak, opis ten jest widoczny na wizytówce lekarza, u którego aktywowana jest dana usługa.
Oczywiście. Z perspektywy zakładki Użytkownicy przechodzimy do edycji wybranego użytkownika, a następnie klikamy w „Uprawnienia” oraz aktywujemy lub dezaktywujemy odpowiednie suwaki przy usługach. Sprawdź więcej.
Z perspektywy Mojego konta, klikamy kafel Użytkownicy, następnie wybieramy zakładkę „Usługi + prowizje". Z tej perspektywy wprowadzamy wysokość prowizji danej usługi u pracownika. Zobacz instrukcję.
Umożliwiamy zmianę ceny w niektórych usługach promowanych. Za pośrednictwem suwaka „Chcę zmienić cenę rekomendowaną”, masz możliwość, aby dokonać w niej pewnych modyfikacji.
Usługi promowane wyświetlają się w wizytówce specjalisty na naszej platformie haloDoctor. Aktywować je możesz z perspektywy Mojego konta z zakładki „Usługi” poprzez przycisk „+Dodaj usługę polecaną”.
Oczywiście, podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrane produkty dodane wcześniej z perspektywy zakładki „Magazyn”. Zobacz, jak tego dokonać.
Jak najbardziej tak. Podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrany formularz MedSign. Sprawdź więcej.