Usługi

Czy można zmienić nazwę usługi polecanej? angle

Nie, nazwa usługi polecanej jest stała i nie może być zmieniona.

Czy usługę polecaną można wyłączyć? angle

Tak, wejdź w Moje konto → Usługi i kliknij krzyżyk przy wybranej usłudze, aby ją usunąć.

Czy można wyłączyć opcję, aby pacjenci samodzielnie się zapisywali do danego specjalisty? angle

Tak, wystarczy przy danej usłudze odznaczyć suwak „Usługa dostępna w rejestracji pacjentów online”. Usługa nadal będzie widoczna w systemie Medfile dla pracowników, ale pacjenci nie będą mogli rezerwować jej online.

Czy można ustawić domyślną usługę przy umawianiu wizyt? angle

Nie, lista usług w formularzu wizyty zawsze wyświetla się alfabetycznie – nie ma możliwości ustawienia domyślnej usługi.

Czy użytkownik może sam dodać usługę promowaną? angle

Użytkownik nie ma możliwości dodania nowej  usług we własnym. Umożliwiamy specjalistom wybór z dostępnej przez nas listy. 

Kiedy naliczamy prowizję od usług promowanych? angle

Prowizja za usługę polecaną, jest naliczana wtedy, kiedy wizyta wpadnie w kalendarz lekarza. W przypadku gdy wizyta nie zostanie anulowana, prowizja będzie pobrana.
W przypadku kiedy pacjent opłaci i odwoła wizytę, a specjalist zwróci mu koszt wizyty, my również oddamy specjaliście pobraną prowizję. 

Gdzie sprawdzić usunięte usługi? angle

Usługi usunięte są widoczne po pobraniu raportu „Usługi".

Czy podczas wprowadzania usługi można jednocześnie ustawić tę samą usługę jako e-Wizytę oraz wizytę stacjonarną? angle

Nie, nie ma takiej możliwości. Trzeba dodać 2 osobne usługi — w pierwszej aktywować suwak e-Wizyta, a drugą usługę dodać już bez tego suwaka. 

Czy opis dodany w usłudze się gdzieś wyświetla? angle

Tak, opis ten jest widoczny na wizytówce lekarza, u którego aktywowana jest dana usługa.

Czy można zablokować użytkownikowi możliwość edycji, czy usunięcia danej usługi? angle

Oczywiście. Z perspektywy zakładki Użytkownicy przechodzimy do edycji  wybranego użytkownika, a następnie klikamy w „Uprawnienia” oraz aktywujemy lub dezaktywujemy odpowiednie suwaki przy usługach. Sprawdź więcej

Gdzie można ustawić pracownikowi prowizję na usługę? angle

Z perspektywy Mojego konta, klikamy kafel Użytkownicy, następnie wybieramy zakładkę „Usługi + prowizje". Z tej perspektywy wprowadzamy wysokość prowizji danej usługi u pracownika. Zobacz instrukcję.

Czy można zmienić cenę w usłudze promowanej? angle

Umożliwiamy zmianę ceny w niektórych usługach promowanych. Za pośrednictwem suwaka „Chcę zmienić cenę rekomendowaną”, masz możliwość, aby dokonać w niej pewnych modyfikacji. 

Gdzie wyświetlane są usługi polecane? angle

Usługi promowane wyświetlają się w wizytówce specjalisty na naszej platformie haloDoctor. Aktywować je możesz z perspektywy Mojego konta z zakładki „Usługi” poprzez przycisk „+Dodaj usługę polecaną”.

Czy można dodać produkty w usługach? angle

Oczywiście, podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrane produkty dodane wcześniej z perspektywy zakładki „Magazyn”. Zobacz, jak tego dokonać

Czy można dodać dokument MedSign w usługach? angle

Jak najbardziej tak. Podczas dodawania usługi, można do niej wprowadzić wybrany formularz MedSign. Sprawdź więcej.

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację
Zgoda
Szczegóły
O plikach cookies
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Ciasteczka systemowe
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Ciasteczka reklamowe
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Ciasteczka statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody
close
icon
Asystent głosowy
lekarza AI
Twój głos. Nasza technologia.
Pomoc w dokumentacji.
Sprawdź arrow