Po otwarciu karty wizyty u dowolnego pacjenta do każdego pola tekstowego można dodać szablon. Aby to zrobić, należy kliknąć przycisk “Szablony”, a następnie “Dodaj Szablon”. W kolejnym kroku uzupełniamy tytuł szablonu oraz jego treść i zapisujemy zmiany. Aby skorzystać z szablonu, wystarczy ponownie kliknąć przycisk Szablony i wybrać interesującą nas pozycję z listy. System umieści treść wybranego szablonu w odpowiednim polu.
Tak, przy każdej pozycji można umówić pacjenta, a lista wyszuka najbliższego wolnego terminu.
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Tak, po zapisaniu się na wizytę pacjent dostaje maila z linkiem do płatności. Zobacz więcej.
Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej
Tak, podczas wystawiania recepty tradycyjnej (papierowej) bądź e-Recepty można podejrzeć historię recept pacjenta specjalnym przyciskiem.
Przy drukowaniu dokumentacji z wizyty należy zaznaczyć pole “Kody e-recepty/e-Skierowania”, a następnie “Drukuj pola”.
Tak. Za pośrednictwem Medfile można wystawić elektroniczną receptę wraz 4‑cyfrowym kodem. Sprawdź więcej
Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej
Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej
System Medfile to intuicyjne w obsłudze narzędzie służące do prowadzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej. Sprawdź więcej
Medfile działa w modelu SaaS (Software as a Service), opierając się na pracy w chmurze. Oznacza to, że nie ma potrzeby instalowania oprogramowania na swoim komputerze. Jedynym warunkiem korzystania z systemu jest dostęp do Internetu i zaktualizowanie przeglądarki internetowej.
Tak, regulamin dostępny jest do wglądu przed rejestracją. Sprawdź więcej
Opłata uzależniona jest od ilości użytkowników na danym koncie. Aktualny cennik widnieje w cenniku. Sprawdź więcej
1. Administrator i podmiot przetwarzający wyznaczają inspektora ochrony danych, zawsze gdy:
a) przetwarzania dokonują organ lub podmiot publiczny, z wyjątkiem sądów w zakresie sprawowania przez nie wymiaru sprawiedliwości;
b) główna działalność administratora lub podmiotu przetwarzającego polega na operacjach przetwarzania, które ze względu na swój charakter, zakres lub cele wymagają regularnego i systematycznego monitorowania osób, których dane dotyczą, na dużą skalę;
c) lub główna działalność administratora lub podmiotu przetwarzającego polega na przetwarzaniu na dużą skalę szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w Art. 9 ust. 1, oraz danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o czym mowa w Art. 10."
Tak. Przez 14 dni można testować system Medfile bezpłatnie. Sposób bezpłatnego testowania regulują zapisy w regulaminie serwisu. Sprawdź więcej
Subskrypcję wykupuje się na 12 miesięcy. Dla płatności rocznej nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania (za wyjątkiem sytuacji opisanych w Regulaminie §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 3). Umowę można wypowiedzieć 1 miesiąc przed jej zakończeniem. W przypadku braku wypowiedzenia umowa jest przedłużana automatycznie na kolejny rok. Administrator przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia umowy dla Użytkowników, którzy wybierają miesięczny harmonogram płatności – tzw. elastyczną umowę (Regulamin §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 1).
Abonament można opłacić jednorazowo za 12 miesięcy z góry. Użytkownik może dokonywać również rozliczeń abonamentowych w formie comiesięcznych opłat płatnych z góry w wysokości określonej w cenniku dla elastycznej umowy i anulować subskrypcję przed końcem aktualnego okresu subskrypcji. Usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu subskrypcji, a typ konta zostanie zmieniony na Medfile Free.
Jest to rozwiązanie, które powstało z myślą o pacjentach uczęszczających regularnie na wizyty np. rehabilitacja kilka razy w tygodniu, lub cotygodniowe sesje psychologiczne. Sprawdź więcej
Elektroniczna, ogólnopolska baza danych medycznych.
Tak.
W trakcie wizyty wchodzimy w zakładkę „Załączniki” i klikamy w „Dodaj załącznik do wizyty”.
Jest to oznaczenie e-Wizyty.
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Wchodzimy w „Moje konto”, klikamy w zakładkę „znany lekarz”, należy podać dane potrzebne do autoryzacji. Zobacz więcej.
Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:
Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.
Jest to Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów Zdrowotnych. W Medfile słownik ICD‑10 ma zastosowanie wg kodu oraz wg nazwy rozpoznania.
Sprawdź więcej
Wybieramy wizytę w kalendarzu, a w oknie "Edytuj wizytę" w lewym górnym rogu klikamy w “Odwołaj wizytę”. Sprawdź więcej
Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej
Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:
Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach. Sprawdź więcej
Tak, jest taka możliwość. Każdy gabinet można oznaczyć wybranym kolorem. Sprawdź więcej
Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu o drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta. Dostępna jest standardowa karta pacjenta oraz karty dedykowane dla fizjoterapeutów oraz stomatologów.
Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy. Sprawdź więcej
Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej
Wchodzimy w zakładkę “Pacjenci”, a następnie wyszukujemy interesującego nas pacjenta i klikamy przy nim przycisk “Szczegóły”. Przy adresie e-mail znajduje się ikonka koperty, gdzie po kliknięciu w nią pokaże nam się cała historia wiadomości e-mail.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Imię i nazwisko. Sprawdź więcej
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Zasady działania Programu partnerskiego znajdują się w Regulaminie Programu partnerskiego Medfile.
Decyzję podejmuje Partner. Medfile dostarcza materiały (banery). Możemy także dostarczyć artykuły (pisane bezpłatnie na zamówienie na uzgodniony temat lub wspierać pisane przez Partnera materiały).
Nie. To Partner sam decyduje o ilości podejmowanych aktywności. Im większa aktywność Partnera, tym szansa na zwiększenie swoich przychodów związanych z pozyskania nowych klientów Medfile jest wyższa.
Obowiązkiem Partnera jest promowanie serwisu medfile.pl. Partner otrzymuje prowizję jedynie za skuteczne polecenie. Szczegóły znajdują się w Regulaminie Programu partnerskiego Medfile w §4. Wynagrodzenie.
Ze współpracy można zrezygnować w każdej chwili. Szczegóły znajdują się w Regulaminie Programu partnerskiego Medfile w §7. Postanowienia końcowe.
Dla Klientów Medfile strona WWW jest bezpłatna: Sprawdź więcej
Medfile – gabinety to bezpłatny katalog stron WWW specjalistów, którzy założyli konto i korzystają z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile. Dzięki tej reklamie, która jest formą globalnego marketingu, można zwiększyć ilość pacjentów i realizowanych wizyt z uwagi na pozycjonowanie strony, która ma szansę trafić do większego grona odbiorców. Sprawdź więcej
Są to tagi, dzięki którym możemy być lepiej pozycjonowanie w wyszukiwarce.
Jest to nazwa strony, na której pacjenci będą mogli zobaczyć naszą stronę/wizytówkę.
W zakładce „Strona WWW” klikamy we „wgraj zdjęcie".
Zdarzenie medyczne to świadczenie zdrowotne służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia. Pozwala na budowanie ciągłości udzielanych pacjentowi świadczeń zdrowotnych, jak również zwiększenie dostępów do specjalistów i zmniejszenie kolejek. Obowiązkowe od 01 lipca 2021 roku. Sprawdź więcej
Raportowanie zdarzenia medycznego dotyczy głównie:
Szczegółowo zakres ww. danych zdarzeń medycznych przekazywanych do SIM przez usługodawcę określa rozporządzenie ws. zdarzeń medycznych. Sprawdź więcej
Obowiązek raportowania zdarzeń medycznych dotyczy wszystkich usługodawców realizujących świadczenia medyczne. Sprawdź więcej
Raport ze zdarzenia medycznego należy przekazać natychmiast po jego wystąpieniu, jednak nie później niż w terminie 2 dni od zakończenia świadczenia. Sprawdź więcej
Repozytorium to potocznie mówiąc bank danych, do którego wysyłane są zdarzenia medyczne, tak żeby zewnętrzny usługodawca mógł odczytać historię medyczną pacjenta i kontynuować leczenie.
Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej
Dokument e‑Skierowania ma bezterminową ważność. Dokumenty papierowe mają ważność określoną w stosownym akcie prawnym.
Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej
Skierowanie w formie elektronicznej. Dowiedz się więcej.
Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej
Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.
Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej
W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.
Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.
Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura zwolniona z VAT”.
W trakcie edytowania dokumentu klikamy w suwak „inne dane płatnika”.
W trakcie edytowania dokumentu klikamy w „dodaj pozycję”. Zobacz więcej.
Należy z perspektywy mojego konta, wybrać „Gabinety”, a następnie „Dodaj nowy gabinet”. Zobacz więcej.
W zakładce „Moje konto” wchodzimy w zakładkę „Nieobecności”. Klikamy w dzień, który nas interesuje i ustawiamy na niego dzień wolny.
Wchodzimy w „Moje konto”, klikamy w zakładkę „Gabinety”. Przy gabinecie, którego dane gabinetu chcemy edytować, klikamy w „ołówek” (edytuj gabinet). Zobacz więcej.
Wchodzimy w „Moje konto”, klikamy w zakładkę „Gabinety” i wybieramy „Dodaj gabinet”. Zobacz więcej.
Wchodzimy w „Moje konto”, zakładka „Dane”. Po prawej stronie znajduje się możliwość ustawienia domyślnego gabinetu.
Elektroniczne Zwolnienie Lekarskie.
Jak najbardziej tak. Wszystkiego możesz dokonać bezpośrednio z zakładki „Pacjenci". Zobacz więcej.
Do wystawienia elektronicznego zwolnienia należy posiadać certyfikat ZUS. Sprawdź więcej.
Tak, podczas wystawiania zwolnienia automatycznie zostanie zapamiętany wybór miejsca pracy z poprzedniego wystawionego zwolnienia.
1) kod A — oznacza niezdolność do pracy, powstałą po przerwie nieprzekraczającej 60 dni — spowodowaną tą samą chorobą, która była przyczyną niezdolności do pracy przed przerwą;
2) kod B — oznacza niezdolność do pracy, przypadającą w okresie ciąży;
3) kod C — oznacza niezdolność do pracy spowodowaną nadużyciem alkoholu;
4) kod D — oznacza niezdolność do pracy spowodowaną gruźlicą;
5) kod E — oznacza niezdolność do pracy spowodowaną chorobą, o której mowa w art. 7 zasiłek chorobowy po ustaniu tytułu ubezpieczenia pkt 2.
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Centrum powiadomień to narzędzie wbudowane w aplikację webową Medfile, które pozwala śledzić na bieżąco, co dzieje się w ciągu dnia w Twojej placówce. Kliknięcie wyskakujące powiadomienie przenosi Cię do odpowiedniego modułu. Mogą to być wiadomości o wizytach, płatnościach, powiadomieniach SMS oraz wiele innych! Zobacz więcej.
Centrum powiadomień należy uruchomić w zakładce „Moje konto' - „Centrum powiadomień". Zobacz więcej.
Centrum powiadomień można ustawić bezpośrednio z zakładki „Moje konto". Następnie wchodzimy w kafelek „Centrum powiadomień" i konfigurujemy je według preferencji. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku.
Numer Księgi rejestrowej, to numer, który identyfikuje podmiot i umożliwia sprawdzenia podmiotu medycznego w systemie RPWDL. Numer Księgi nadawany jest w momencie rejestracji podmiotu leczniczego i składa się z 12 cyfr.
Z perspektywy przeglądarki internetowej, klikamy na 3 kropki w prawym górnym rogu. Następnie wybieramy „Więcej narzędzi"- „Utwórz skrót".
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl