Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl
W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.
Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.
Wizyta, która się odbyła.
Jest to wizyta oczekująca.
Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej
Wybieramy wizytę w kalendarzu, a w oknie "Edytuj wizytę" w lewym górnym rogu klikamy w “Odwołaj wizytę”. Sprawdź więcej
Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej
OID to unikalny identyfikator podmiotu leczniczego bądź praktyki zawodowej. Pozwala on na weryfikację czy dany podmiot posiada uprawnienia do wystawiana e‑Recept bądź innych dokumentów.
Podmioty lecznicze oraz praktyki zawodowe podłączają się do Systemu P1 za pomocą konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Sprawdź więcej
Tak, obowiązek raportowania zdarzeń medycznych dotyczy również lekarzy dentystów. Sprawdź więcej
Dokument e‑Skierowania ma bezterminową ważność. Dokumenty papierowe mają ważność określoną w stosownym akcie prawnym.
Końca ważności certyfikatów odpowiadających za wystawianie e‑Recepty, e‑Skierowania czy raportowania Zdarzeń Medycznych należy pilnować samemu. Natomiast Medfile wyświetli stosowny komunikat, gdy certyfikat utraci ważność.
Uzyskane certyfikaty z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) ważne są 2 lata.
Po zalogowaniu do Medfile należy przejść do zakładki "Moje konto" kolejno wybrać kafel "e‑Zdrowie P1". W ustawianiach należy wgrać otrzymane certyfikaty z RPWL oraz wykonać wskazane ustawienia. Sprawdź więcej
Repozytorium to potocznie mówiąc bank danych do którego wysyłane są zdarzenia medyczne, tak żeby zewnętrzny usługodawca mógł odczytać historię medyczną pacjenta i kontynuować leczenie.
Raport ze zdarzenia medycznego należy przekazać natychmiast po jego wystąpieniu, jednak nie później niż w terminie 2 dni od zakończenia świadczenia. Sprawdź więcej
Obowiązek raportowania zdarzeń medycznych dotyczy wszystkich usługodawców realizujących świadczenia medyczne. Sprawdź więcej
Raportowanie zdarzenia medycznego dotyczy głównie:
Szczegółowo zakres ww. danych zdarzeń medycznych przekazywanych do SIM przez usługodawcę określa rozporządzenie ws. zdarzeń medycznych. Sprawdź więcej
Zdarzenie medyczne to świadczenie zdrowotne służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia. Pozwala na budowanie ciągłości udzielanych pacjentowi świadczeń zdrowotnych, jak również zwiększenie dostępów do specjalistów i zmniejszenie kolejek. Obowiązkowe od 01 lipca 2021 roku. Sprawdź więcej