Etykieta usuwanie z wizyty

W programie do gabinetu Medfile® wykonamy: etykieta usuwanie z wizyty a także etykieta dodawanie do wizyty. W celu opisania grupy wizyt warto stosować etykiety. Kolejna przydatna funkcja w programie zgodnym z RODO.

Krok 1
  • Usuwanie etykiety wstawionej do wizyty, odbywa się w paru szybkich krokach.
  • Znajdujemy w kalendarzu wizytę z wprowadzoną już etykietą.
Wybierz wizytę z kalendarza
Krok 2
  • W naszym przypadku otwiera się okno „Wizyta powtarzalna”, ale zazwyczaj to będzie okno „Edytuj wizytę”.
  • Na dole okna, po lewej stronie, znajdujemy wprowadzoną do wizyty etykietę.
Otwórz wizytę z etykietą
Krok 3
  • U nas jest to etykieta o nazwie „uzależnienie”.
  • Klikamy w „x” przy nazwie etykiety, który służy do jej usunięcia.
Wskaż na krzyżyk w celu usunięcia etykiety
Krok 4
  • Etykieta w wizycie zostaje usunięta.
  • Pozostaje tylko zapisać zmiany przyciskiem „Zapisz wizytę” u dołu okna.
Zapisz wizytę bez etykiety
Krok 5
  • Widok tej samej wizyty w kalendarzu, już bez wprowadzonej etykiety.
  • Etykieta została usunięta prawidłowo.
Etykieta została usunięta prawidłowo

W razie potrzeby etykietę zawsze można usunąć. Warto jednak stosować etykiety i grupować swoje wizyty. Usuwanie etykiety odbywa się w paru szybkich krokach. Program dla poradni Medfile® usprawnia pracę w gabinecie.

 

Zalety funkcji usuwanie etykiety z wizyty Medfile®:

  • możliwość usunięcia wprowadzonej do wizyty etykiety
  • możliwość usunięcia i ponownego wstawienia innej etykiety
  • usuwanie etykiety z wizyty obywa się w paru szybkich krokach

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Dlaczego nie mogę przypiąć etykiety do wizyty?

Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację