Etykieta usuwanie z wizyty
W programie do gabinetu Medfile® wykonamy: etykieta usuwanie z wizyty a także etykieta dodawanie do wizyty. W celu opisania grupy wizyt warto stosować etykiety. Kolejna przydatna funkcja w programie zgodnym z RODO.
- Usuwanie etykiety wstawionej do wizyty, odbywa się w paru szybkich krokach.
- Znajdujemy w kalendarzu wizytę z wprowadzoną już etykietą.
- W naszym przypadku otwiera się okno „Wizyta powtarzalna”, ale zazwyczaj to będzie okno „Edytuj wizytę”.
- Na dole okna, po lewej stronie, znajdujemy wprowadzoną do wizyty etykietę.
- U nas jest to etykieta o nazwie „uzależnienie”.
- Klikamy w „x” przy nazwie etykiety, który służy do jej usunięcia.
- Etykieta w wizycie zostaje usunięta.
- Pozostaje tylko zapisać zmiany przyciskiem „Zapisz wizytę” u dołu okna.
- Widok tej samej wizyty w kalendarzu, już bez wprowadzonej etykiety.
- Etykieta została usunięta prawidłowo.
W razie potrzeby etykietę zawsze można usunąć. Warto jednak stosować etykiety i grupować swoje wizyty. Usuwanie etykiety odbywa się w paru szybkich krokach. Program dla poradni Medfile® usprawnia pracę w gabinecie.
Zalety funkcji usuwanie etykiety z wizyty w Medfile®:
- możliwość usunięcia wprowadzonej do wizyty etykiety
- możliwość usunięcia i ponownego wstawienia innej etykiety
- usuwanie etykiety z wizyty obywa się w paru szybkich krokach
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).
Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.