Opuszczenie strony bez zapisania danych
Program Medfile® wspiera prowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Dzięki temu mamy możliwość posiadania dokumentacji w jednym miejscu.
Zarówno lekarze, jak i fizjoterapeuci prowadzą kartoteki medyczne i muszą posiadać do nich stały dostęp.
Menu główne posiada zakładkę „Pacjenci”,
przechodząc do tej zakładki
mamy widok wszystkich pacjentów
w naszej bazie. Używając przycisku
„Nowy pacjent” mamy możliwość
dodania nowego pacjenta
do bazy wszystkich pacjentów.
Z poziomu „Edycja Pacjenta”
uzupełniamy dane osobowe pacjenta,
jeśli nie zapiszemy danych
i przejdziemy na zakładkę „Kalendarz”
pojawi się wyskakujące
okienko z komunikatem.
Komunikat informuje nas
o opuszczeniu strony
bez zapisywania danych.
Naciśnięcie przycisku „Wyjdź”
spowoduję utratę
wprowadzonych zmian.
Medfile® pozwala na zarządzanie wszystkimi danymi każdego pacjenta, na dodawanie nowych pacjentów, jak i edycję wcześniej wprowadzonych informacji. Jeśli w pośpiechu wypełniana jest kartoteka pacjenta - zdarza się, iż specjalista zapomni zapisać dane. Przygotowaliśmy komunikat, który podczas opuszczania strony pozwala na powrót do zapisu, by dane jednak nie zostały anulowane.
Program dla gabinetu Medfile® przygotowany został tak, by usprawnić przebieg każdej wizyty.
Program całkowicie zgodny z RODO.
Korzyści z zastosowania komunikatu
„Opuszczanie strony bez zapisania danych” w Medfile®:
- możliwość anulowania wszystkich wprowadzonych danych jednocześnie
- oszczędność czasu
- komunikat pozwalający na powrót do zapisu pacjenta w bazie
Zobacz film, w którym pokazujemy
jak system Medfile przypomina o powrocie do zapisu:
Powiązane instrukcje
Powiązane artykuły
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).
Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.
Tak, przy odpowiedniej konfiguracji można sprawdzić ewuś Pacjenta. Ustawienia konfiguracji należy zrobić w Moje konto - e-Zdrowie P1 - eWUS.
Ubezpieczenie pacjenta można sprawdzić w kilku miejscach Medfile:
a) w kalendarzu po kliknięciu wizytę obok numer pesel używając przycisku eWUŚ
b) w kartotece pacjenta obok numeru pesel klikając przycisk ‘’sprawdź eWUŚ”
c) w wizycie po prawej stronie Medfile automatycznie sprawdza stan ubezpieczenia pacjenta
d) podczas wystawiania recepty/e-Recepty Medfile automatycznie sprawdza stan ubezpieczenia pacjenta pod numerem pesel
Kod resortowy, to 3-znakowy kod, który identyfikuje komórkę organizacyjną wykonującą świadczenia zdrowotne w ramach zakładu. Kod zawiera się w przedziale liczb od 001 do 999 i nie zmienia się, niezależnie od zmian zachodzących w organizacji przedsiębiorstwa.
Numer Księgi rejestrowej, to numer, który identyfikuje podmiot i umożliwia sprawdzenia podmiotu medycznego w systemie RPWDL. Numer Księgi nadawany jest w momencie rejestracji podmiotu leczniczego i składa się z 12 cyfr.