Pytania Pacjentów: jak działają e-Wizyty, e-Recepta i Teleporady lekarskie haloDoctor?

  1. Do czego służy czat?
    - Czat jest narzędziem pomagającym przy realizacji e-Wizyty. Możesz porozmawiać z lekarzem, przesłać mu wyniki badań, opisać swój problem medyczny.
  2. Kiedy wiem, że lekarz jest dostępny?
    - Dostęp do czat otrzymasz w wiadomości email. W oknie czat pojawi się komunikat "Lekarz został połączony".
  3. Jak rozpocząć czat / wideo?
    - Po rezerwacji wizyty otrzymasz email. W wiadomości email należy kliknąć w link wirtualnego gabinetu.
  4. Jak napisać i wysłać wiadomość na czacie?
    - W miejscu "Napisz wiadomość" należy wpisać treść i nacisnąć enter bądź różową strzałkę.
  5. Czy podczas e-Wizyty można otrzymać e-Receptę?
    - Tak. Specjalista posiada możliwość wystawiania e-Recepty po przeprowadzaniu porady lekarskiej. Otrzymasz ją: na swój telefon w formie SMS lub mailem lub specjalista udostępni ci plik na czat.
  6. Czy można edytować bądź usunąć wysłaną wiadomość do lekarza?
    -
    Nie.
  7. Jak rozpocząć wideo ze specjalistą?
    - Zarówno pacjent jak i specjalista mogą rozpocząć e-Wizytę za pomocą zielonej słuchawki.
  8. Czy można przesłać załącznik do lekarza?
    - Tak.
  9.  Jak przesłać załącznik do lekarza?
    - Należy kliknąć w niebieski przycisk plus "+" i wybrać załącznik.
  10. Czy można wysłać więcej niż 1 dokument? 
    - Tak. Po wysłaniu załącznika, w zakładce "Dokumenty" tworzy się lista załączników.
  11.  Czy podczas e-Wizyty można otrzymać e-Zwolnienie?
    - Tak. Specjalista posiada możliwość wystawiania e-Zwolnień. Wystawienie e-Zwolnienia zależy oczywiście od twojego stanu zdrowia oraz wyniku konsultacji lekarskiej.
  12.  Czy czat działa na urządzeniu komputerowym i mobilnym?
    - Dostęp do serwisu jest możliwy na urządzeniu komputerowym lub mobilnym spełniającym warunki zawarte w regulaminie haloDoctor.
  13. Kto decyduje o formie przeprowadzenia e-Wizyty?
    - Decyzję podejmuje specjalista. haloDoctor dostarcza oprogramowanie do przeprowadzenia wizyt telemedycznych w formie czat oraz wideo.
  14. Jeśli e-Wizyta zostanie wyłączona można do niej powrócić?
    - Tak. Wirtualny pokój (eGabinet) jest dostępny 3 dni z pełną zawartością. Link do eGabinetu cały czas jest dostępny w emailu, który do Ciebie wysłaliśmy.
  15. Czy czat jest bezpieczny?
    - Tak. Dane są archiwizowane i zabezpieczane. dokumentacja medyczna leży w gestii każdego lekarza (specjalisty).
  16. Czy po zakończeniu e-Wizyty moja dokumentacja jest przechowywana?
    - Tak. Specjalista przechowuje korespondencję e-Wizyty w oprogramowaniu służącym do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej.
     

Jak działa halodoctor. eWizyty. eRecepty.

Zdalne porady lekarskie
Lekarze online 24h
e-Wizyty | e-Recepta

Kontakt
BioStat Sp. z o.o.

Siedziba
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

 
 
© BioStat®. 2020 All rights reserved.
Banki
Jesteś pacjentem?
Konsultacje online Już od 49 PLN
e-Recepta e‑Recepta e-Zwolnienia e‑Zwolnienia
Umów e‑wizytę! e‑Recepta
e-Recepta e‑Recepta bez wychodzenia z domu!