Czyszczenie konta po okresie testowym

W czasie 14‑sto dniowego okresu testowego można weryfikować różne funkcje programu Medfile®.

Możemy wpisywać fikcyjnych pacjentów, wizyty i gabinety w ramach testów i nauki programu.

Oswojenie się z programem służącym do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Program dla poradni i gabinetów indywidualnych Medfile® ułatwia dalszą na nim pracę.

Krok 1
  • Po dokonaniu wyboru płatnego konta Medfile®, ilości korzystających z programu użytkowników i rodzaju płatności, przechodzimy dalej w celu sfinalizowania zakupu subskrypcji.
  • W następnym kroku wypełniamy „Dane do zamówienia / Dane do faktury”, akceptujemy oświadczenia, postanowienia regulaminu i umowę serwisu Medfile®.
Wypełnij dane do faktury
Krok 2

W tym miejscu możemy także „Wyczyścić dane konta z okresu testowego”, czyli wszystkie fikcyjne dane wpisane do programu podczas jego nauki.

Wyczyść dane konta z okresu testowego
Krok 3
  • „Wybierz dane do wyczyszczenia” oznaczamy suwakiem dane z poziomów, z jakich chcemy, żeby zostały usunięte.
  • Mamy do dyspozycji: kartotekę pacjentów, zaplanowane wizyty, wystawione rachunki oraz recepty.
  • Po kliknięciu w „Zatwierdź” akceptujemy wprowadzone na koncie zmiany.
Wybierz dane do wyczyszczenia

Czyszczenie konta po okresie testowym jest funkcją o jaką prosili nasi obecni klienci.

To razem z lekarzami, specjalistami oraz pracownikami medycznymi tworzymy program Medfile® dla Ciebie.

Zgodny z RODO.

 

Zalety funkcji „Czyszczenie konta po okresie testowym”Medfile®:

  • możliwość rozpoczęcia pracy na zakupionym koncie bez zbędnych, testowych danych
  • szybkie porządki po nauce programu służącego do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
  • oszczędność czasu na ręczne czyszczenie konta po okresie testowym

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Co to jest kod resortowy?

Kod resortowy, to 3-znakowy kod, który identyfikuje komórkę organizacyjną wykonującą świadczenia zdrowotne w ramach zakładu. Kod zawiera się w przedziale liczb od 001 do 999 i nie zmienia się, niezależnie od zmian zachodzących w organizacji przedsiębiorstwa.
 

Co to jest numer księgi rejestrowej?

Numer Księgi rejestrowej, to numer, który identyfikuje podmiot i umożliwia sprawdzenia podmiotu medycznego w systemie RPWDL. Numer Księgi nadawany jest w momencie rejestracji podmiotu leczniczego i składa się z 12 cyfr. 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację