Konto nie zostało aktywowane
Załóż konto w Portalu Pacjenta i przeglądaj swoją dokumentację medyczną, kiedy tylko chcesz.
Aktywacja konta wykonywana jest zaraz po utworzeniu konta w Portalu Pacjenta.
Jeżeli jednak konto nie zostało aktywowane należy wrócić ponownie do tego kroku i doprowadzić go do końca.
- Logowanie do Portalu Pacjenta to wpisanie poprawnego loginu oraz hasła ustawionego podczas zakładania konta.
- Następnie klikamy w przycisk „Zaloguj się”.

- Brak aktywacji konta za pomocą kliknięcia w link aktywacji otrzymany w wiadomości e‑mail skutkuje brakiem dostępu do Portalu Pacjenta.
- Jeśli link aktywacyjny nie dotarł można wysłać go ponownie.
- Wybieramy przycisk „Wyślij link jeszcze raz”.

Komunikat informujący o ponownym wysłaniu wiadomości na Twój adres e‑mail z linkiem do aktywacji utworzonego wcześniej konta w Portalu Pacjenta.

- W celu aktywacji konta należy otworzyć otrzymanego e‑maila i kliknąć w przycisk „Kliknij aby potwierdzić konto”.
- Warto pamiętać, że loginem do konta Portalu Pacjenta jest adres e mail, na który została dostarczona ta wiadomość elektroniczna.

Gdy konto w Portalu Pacjenta nie zostało aktywowane to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spróbować wykonać aktywację ponownie. Pamiętaj, że bez aktywacji konta, nie będziesz w stanie się do niego zalogować.
Użytkuj konto Portalu Pacjenta do woli.
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej.
Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.