Przewodnik użytkownika | Portal Pacjenta-haloDoctor

Konto nie zostało aktywowane


Załóż kontoPortalu Pacjenta i przeglądaj swoją dokumentację medyczną, kiedy tylko chcesz.
Aktywacja konta wykonywana jest zaraz po utworzeniu konta w Portalu Pacjenta.
Jeżeli jednak konto nie zostało aktywowane należy wrócić ponownie do tego kroku i doprowadzić go do końca.

Krok 1
  • Logowanie do Portalu Pacjenta to wpisanie poprawnego loginu oraz hasła ustawionego podczas zakładania konta.
  • Następnie klikamy w przycisk „Zaloguj się”.
Zaloguj się do Portalu Pacjenta
Krok 2
  • Brak aktywacji konta za pomocą kliknięcia w link aktywacji otrzymany w wiadomości e‑mail skutkuje brakiem dostępu do Portalu Pacjenta.
  • Jeśli link aktywacyjny nie dotarł można wysłać go ponownie.
  • Wybieramy przycisk „Wyślij link jeszcze raz”.
Wyślij link aktywacyjny jeszcze raz
Krok 3

Komunikat informujący o ponownym wysłaniu wiadomości na Twój adres e‑mail z linkiem do aktywacji utworzonego wcześniej konta w Portalu Pacjenta.

Wiadomość została wysłana na Twój adres e-mail
Krok 4
  • W celu aktywacji konta należy otworzyć otrzymanego e‑maila i kliknąć w przycisk „Kliknij aby potwierdzić konto”.
  • Warto pamiętać, że loginem do konta Portalu Pacjenta jest adres e mail, na który została dostarczona ta wiadomość elektroniczna.
Kliknij w przycisk aby potwierdzić konto

Gdy konto w Portalu Pacjenta nie zostało aktywowane to nic nie stoi na przeszkodzie,
żeby spróbować wykonać aktywację ponownie.
Pamiętaj, że bez aktywacji konta, nie będziesz w stanie się do niego zalogować.

Użytkuj konto Portalu Pacjenta do woli.

 

Zalety funkcji „Konto nie zostało aktywowane”
Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość ponownego wykonania aktywacji
  • aktywacja konta pozwala na dostęp do dokumentacji
    medycznej w Portalu Pacjenta
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (14)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (32)
Kartoteka pacjentów (29)
Wizyty (13)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (2)
Moje konto (95)
Rachunki (9)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (4)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (2)
Telemedycyna (5)
Podstawowe funkcje (6)
e-Recepty (2)
Kalendarz (19)
Wizyty (3)
Strona WWW (3)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (31)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
Dentysta (1)
Rachunki (3)
Pacjenci (4)
e-Recepty (1)
 
© BioStat 2023 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację
Cyberbezpieczeństwo.
Medfile nie wysyła wiadomości mailowych oraz SMS z prośbą o podanie haseł logowania.

Prosimy o zachowanie ostrożności. W przypadku wątpliwości proszę o kontakt z Państwa opiekunem lub przesłanie informacji na: [email protected]