Reklamacje
Portal Pacjenta to podręczna pomoc i magazyn danych medycznych dla pacjenta.
Umów wizytę w haloDoctor, opłać wizytę i potwierdź rejestrację na e‑Wizytę.
Czasami z różnych względów wizyta nie może się odbyć, w Portalu Pacjenta jest możliwość złożenia reklamacji na nieodbytą, opłaconą wizytę.
Cztery kroki dzielą Cię tylko od zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę.
- Logowanie umożliwia wejście do własnego profilu Portalu Pacjenta.
- W lewym panelu Portalu Pacjenta, w jego dolnej części znajduje się opcja „Reklamacje”.
- Po wybraniu funkcji „Reklamacje” otwiera się „Formularz zgłoszenia”.
- W formularzu wybieramy z listy rozwijanej wizytę, którą chcemy reklamować.
- Pozostaje w „Treść reklamacji” wpisać przyczynę reklamacji.
- A następnie wybrać przycisk „Wyślij zgłoszenie”.
Pojawiający się komunikat wskazuje na prawidłowe wysłanie zgłoszenia reklamacji.
Masz opłaconą e‑Wizytę w haloDoctor a wizyta się nie odbyła bądź nie może się odbyć?
Żaden problem! Zgłoś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Portalu Pacjenta.
Pomożemy Ci odzyskać pieniądze za niezaistniałą wizytę.
Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor Program dla przychodni, stanowi kompleksowe rozwiązanie na miarę XXI wieku.
Zalety funkcji „Reklamacje” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- możliwość zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę
- szybki kontakt z obsługą klienta przez formularz kontaktowy
- opłacona wizyta a sytuacje losowe to już nie problem