Portal Pacjenta to podręczna pomoc i magazyn danych medycznych dla pacjenta.
Umów wizytę w haloDoctor, opłać wizytę i potwierdź rejestrację na e‑Wizytę.
Czasami z różnych względów wizyta nie może się odbyć,
w Portalu Pacjenta jest możliwość złożenia reklamacji na nieodbytą, opłaconą wizytę.
Cztery kroki dzielą Cię tylko od zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę.
Pojawiający się komunikat wskazuje na prawidłowe wysłanie zgłoszenia reklamacji.
Masz opłaconą e‑Wizytę w haloDoctor a wizyta się nie odbyła bądź nie może się odbyć?
Żaden problem! Zgłoś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Portalu Pacjenta.
Pomożemy Ci odzyskać pieniądze za niezaistniałą wizytę.
Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor
Program dla przychodni, stanowi kompleksowe rozwiązanie na miarę XXI wieku.