Reklamacje

Portal Pacjenta to podręczna pomoc i magazyn danych medycznych dla pacjenta. 

Umów wizytę w haloDoctor, opłać wizytę i potwierdź rejestrację na e‑Wizytę.

Czasami z różnych względów wizyta nie może się odbyć, w Portalu Pacjenta jest możliwość złożenia reklamacji na nieodbytą, opłaconą wizytę.

Cztery kroki dzielą Cię tylko od zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę.

Krok 1
  • Logowanie umożliwia wejście do własnego profilu Portalu Pacjenta.
  • W lewym panelu Portalu Pacjenta, w jego dolnej części znajduje się opcja „Reklamacje”.
Kliknij w Reklamacje w Portalu Pacjenta
Krok 2
  • Po wybraniu funkcji „Reklamacje” otwiera się „Formularz zgłoszenia”.
  • W formularzu wybieramy z listy rozwijanej wizytę, którą chcemy reklamować.
Wybierz wizytę w formularzu zgłoszenia
Krok 3
  • Pozostaje w „Treść reklamacji” wpisać przyczynę reklamacji.
  • A następnie wybrać przycisk „Wyślij zgłoszenie”.
Wyślij zgłoszenie
Krok 4

Pojawiający się komunikat wskazuje na prawidłowe wysłanie zgłoszenia reklamacji.

Reklamacja została wysłana

Masz opłaconą e‑Wizytę w haloDoctor a wizyta się nie odbyła bądź nie może się odbyć?

Żaden problem! Zgłoś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Portalu Pacjenta.

Pomożemy Ci odzyskać pieniądze za niezaistniałą wizytę.

Konsultacje lekarskie online tylko z haloDoctor Program dla przychodni, stanowi kompleksowe rozwiązanie na miarę XXI wieku.

 

Zalety funkcji „ReklamacjePortalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość zwrotu kosztów za nieodbytą wizytę
  • szybki kontakt z obsługą klienta przez formularz kontaktowy
  • opłacona wizyta a sytuacje losowe to już nie problem
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację