Usuń konto
Szeroki wachlarz możliwości Portalu Pacjenta umożliwia także w razie potrzeby usunięcie konta.
Warunkiem jest podanie prawidłowych danych dostępowych.
Zabezpieczenia Portalu Pacjenta gwarantują bezpieczeństwo dostępu do profilu w portalu.
Krok 1
Wybieramy przycisk „Zmień dane” na stronie głównej Portalu Pacjenta.
Krok 2
- Pod wypisanymi danymi pacjenta, po lewej stronie okna znajduje się przycisk „Usuń konto”.
- Po jego wybraniu rozpoczynamy usuwanie konta w Portalu Pacjenta.
Krok 3
- Pojawia się okno z zapytaniem, czy na pewno chcemy usunąć konto w Portalu Pacjenta.
- W tym miejscu należy wpisać poprawne hasło do profilu w portalu.
- Następnie wskazujemy opcję „Potwierdzam”.
- Możemy także anulować usuwanie konta Portalu Pacjenta przyciskiem „Anuluj”.
Krok 4
- Na adres e‑mail (służył do logowania), związanym z indywidualnym profilem Portalu Pacjenta, przychodzi wiadomość.
- Należy kliknąć w e‑mail „Portal Pacjenta ‑ Usunięte konto”.
Krok 5
W treści wiadomości e‑mail widnieje potwierdzenie usunięcia indywidualnego konta Portalu Pacjenta.
Usunięcie konta odbywa się tylko po prawidłowym zalogowaniu i po potwierdzeniu konta prawidłowym hasłem dostępowym.
Jeżeli jednak pacjent chciałby w przyszłości powrócić do gromadzenia swoich danych medycznych w Portalu Pacjenta, ma taką możliwość.
Załóż konto ponownie i gromadź dane z Portalem Pacjenta haloDoctor.
Zalety funkcji „Usuń konto” w Portalu Pacjenta haloDoctor:
- możliwość usunięcia konta w Portalu Pacjenta
- usuwanie konta odbywa się tylko po podaniu prawidłowych danych dostępowych
- należy potwierdzić chęć usunięcia profilu w Portalu Pacjenta poprzez podanie poprawnego hasła dostępowego
- po usunięciu konta możliwość ponownego utworzenia konta na starym bądź nowym e‑mailu
- usunięcie konta wiąże się z utraceniem danych zgromadzonych na własnym profilu Portalu Pacjenta