Przewodnik użytkownika | Portal Pacjenta-haloDoctor

Usuń konto


Szeroki wachlarz możliwości Portalu Pacjenta umożliwia także w razie potrzeby usunięcie konta.
Warunkiem jest podanie prawidłowych danych dostępowych.
Zabezpieczenia Portalu Pacjenta gwarantują bezpieczeństwo dostępu do profilu w portalu.

Krok 1

Wybieramy przycisk „Zmień dane” na stronie głównej Portalu Pacjenta.

Wskaż na przycisk Zmień dane
Krok 2
  • Pod wypisanymi danymi pacjenta, po lewej stronie okna znajduje się przycisk „Usuń konto”.
  • Po jego wybraniu rozpoczynamy usuwanie konta w Portalu Pacjenta.
Wybierz przycisk Usuń konto
Krok 3
  • Pojawia się okno z zapytaniem, czy na pewno chcemy usunąć konto w Portalu Pacjenta.
  • W tym miejscu należy wpisać poprawne hasło do profilu w portalu.
  • Następnie wskazujemy opcję „Potwierdzam”.
  • Możemy także anulować usuwanie konta Portalu Pacjenta przyciskiem „Anuluj”.
Potwierdź chęć usunięcia konta w Portalu Pacjenta
Krok 4
  • Na adres e‑mail (służył do logowania), związanym z indywidualnym profilem Portalu Pacjenta, przychodzi wiadomość.
  • Należy kliknąć w e‑mail „Portal Pacjenta ‑ Usunięte konto”.
Wiadomość e-mail Portal Pacjenta - Usunięte konto
Krok 5

W treści wiadomości e‑mail widnieje potwierdzenie usunięcia indywidualnego konta Portalu Pacjenta.

Konto zostało usunięte

Usunięcie konta odbywa się tylko po prawidłowym zalogowaniu
i po potwierdzeniu konta prawidłowym hasłem dostępowym.
Jeżeli jednak pacjent chciałby w przyszłości powrócić do gromadzenia swoich danych medycznych
Portalu Pacjenta, ma taką możliwość.
Załóż konto ponownie i gromadź dane z Portalem Pacjenta haloDoctor.

 

Zalety funkcji „Usuń konto”
Portalu Pacjenta haloDoctor:

  • możliwość usunięcia konta w Portalu Pacjenta
  • usuwanie konta odbywa się tylko po podaniu prawidłowych
    danych dostępowych
  • należy potwierdzić chęć usunięcia profilu w Portalu Pacjenta poprzez
    podanie poprawnego hasła dostępowego
  • po usunięciu konta możliwość ponownego utworzenia konta
    na starym bądź nowym e‑mailu
  • usunięcie konta wiąże się z utraceniem danych zgromadzonych
    na własnym profilu Portalu Pacjenta
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (14)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (37)
Kartoteka pacjentów (31)
Wizyty (17)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (2)
Moje konto (101)
Rachunki (10)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (4)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (4)
Telemedycyna (5)
Podstawowe funkcje (5)
e-Recepty (2)
Kalendarz (25)
Wizyty (7)
Strona WWW (4)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (47)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
Dentysta (1)
Rachunki (6)
Pacjenci (20)
e-Recepty (3)
 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 31.03.2024
- 30% na licencję
kod: 30taniej
Umów się na prezentację