Edycja rachunku

Medfile® jako oprogramowanie dla gabinetu lekarskiego posiada funkcję wystawiania rachunków oraz ich edycji.

Pozwala na prowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Jeśli omyłkowo wypełnimy błędnie rachunek jest możliwość jego edycji i zmiany danych na poprawne.

Krok 1

Z panelu głównego
należy wybrać zakładkę „Rachunki”.
Spośród wszystkich wystawionych
rachunków wybieramy właściwy
i wchodzimy w jego „Szczegóły”.

Szczegóły zmiana rachunku
Krok 2

Rachunek jest wystawiony
na dane uzupełnione
podczas trwania wizyty,
edytujemy je usuwając
i wpisując poprawne dane.
Edytować można
każde pole formularza rachunku

(w naszym przypadku
została zmieniona nazwa ulicy).

Edycja danych wystawionego rachunku
Krok 3

Po wpisaniu zmian należy je zapisać
naciskając przycisk „Zapisz zmiany”,
który powoduje zapis
poprawionego formularza rachunku.

Zapis edycji zmian rachunku
Krok 4

Po prawidłowym zapisaniu rachunku
pokazuje się komunikat
„Dokument został zapisany”.
Oznacza to, że wprowadzona zmiana w rachunku
została zapisana.

Dokument został zapisany

Lekarze i fizjoterapeuci często wystawiają rachunki za usługę swoim pacjentom w trakcie trwania wizyty. Jeśli pojawi się błąd w pisowni, można go edytować. Rachunek można opłacić trzema formami płatności: karta, gotówka, przelew. Program dla placówki medycznej Medfile® daje możliwość raportowania przychodów wystawionych rachunków oraz ich ilość.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację