Rejestracja on-line - ustawienia podstawowe

Program Medfile® nie przestaje zaskakiwać użytkowników przez ilość wprowadzanych funkcji.

Zobacz, jakie ustawienia możesz wprowadzić bezpośrednio z zakładki “Rejestracja on-line”.

Ustal odpowiedni czas rejestracji, czy aktywuj lub wyłącz u siebie daną funkcję, a to wszystko w ustawieniach podstawowych.  

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna usprawnia pracę wszystkich osób w placówkach medycznych.

Krok 1
  • Wchodzimy do zakładki „Moje konto”.
  • Wybieramy „Rejestracja on-line”.
Wybierz odpowiednią zakładkę
Krok 2
  • Na suwakach możemy ustawić, od której godziny w danym dniu możliwa jest
    rejestracja do mnie i na e-Wizytę .
  • Ustawiliśmy „Rejestracja do mnie możliwa za 3 godzin od teraz" oraz “Rejestracja na e-Wizytę możliwa za 6 godzin od teraz”.
Ustal odpowiedni czas rejestracji
Krok 3
  • Z perspektywy ustawień podstawowych, możemy ograniczyć rejestrację online — czasowo, na wybrany przez siebie okres miesięcy, za pośrednictwem suwaka,
  • Dodatkowo możemy aktywować lub dezaktywować takie usługi jak: pokazywanie cen usług w rejestracji online, automatyczny wybór pierwszej usługi i wyświetlanie kalendarza oraz pokazanie pacjentowi usługi dopiero po wyborze kategorii.
Aktywuj lub dezaktywuj odpowiednie ustawienia
Krok 4

Pod ustawieniami podstawowymi, możemy wybrać, po jakim czasie link do odwołania wizyty, który znajduje się w wiadomości e-mail do pacjenta, ma stracić ważność.

Ustal ważność linku
Krok 5

Z listy rozwijanej wybieramy po ilu godzinach lub dniach, link ma pozostać dezaktywowany.  

Wybierz odpowiedni termin
Krok 6

Po wprowadzeniu odpowiednich zmian klikamy przycisk „Zapisz”.

Kliknij przycisk zapisz
Krok 7

Po poprawnym zapisaniu danych przez program wyświetli się komunikat o poprawnym zapisie wprowadzonych ustawień.

Zobacz komunikat

Ustaw rejestrację on-line w programie dla gabinetu Medfile®.

Wyjdź naprzeciw potrzebą i oczekiwaniom pacjentów i zacznij prowadzić praktykę lekarską za pośrednictwem internetu.

Skorzystaj z możliwości i ustal, po jakim czasie link do odwołania wizyty, ma stracić ważność. 

Program całkowicie zgodny z RODO

Twoja opinia jest dla nas ważna - czy ta instrukcja była pomocna?
vote
vote

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
W jaki sposób działa rejestracja pacjenta na wizytę?

Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:

Poziom kalendarza w aplikacji Medfile – kalendarz może być obsługiwany przez rejestrację i lekarza. Sprawdź więcej

Samodzielna rejestracja pacjenta na wizytę ze strony przychodni/ośrodka:

Jak zablokować możliwość zapisu pacjenta przez rejestrację online?

Należy przejść do widoku “Pacjenci”, wybrać odpowiedniego pacjenta, następnie klikamy na przycisk “Szczegóły” i “Edytuj dane pacjenta”. Zaznaczamy suwak “Umieść pacjenta na czarnej liście” oraz “Zablokuj pacjentowi rejestrację on-line”. Na koniec zapisujemy zmiany.
 

Czy rejestracja online jest dodatkowo płatna?

Nie! Rejestracja online we wszystkich pakietach Medfile jest całkowicie bezpłatna. Zobacz więcej.

Co musi być ustawione, aby zadziałała rejestracja online?

Z perspektywy Medfile trzeba uzupełnić wszystkie najważniejsze informacje w zakładkach: 

  • Usługi, 
  • Harmonogramy, 
  • Gabinety,
  • Lokalizację.
Czy trzeba uzupełnić regulamin w rejestracji online?

Tak, każdy klient jest zobowiązany do tego, aby posiadać uzupełniony regulamin rejestracji online. Można wgrać własną treść zgody w formularzu rejestracji lub skorzystać z naszej systemowej wersji. Sprawdź więcej

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację
Zgoda
Szczegóły
O plikach cookies
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Ciasteczka systemowe
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Ciasteczka reklamowe
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Ciasteczka statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody
close
icon
Asystent głosowy
lekarza AI
Twój głos. Nasza technologia.
Pomoc w dokumentacji.
Sprawdź arrow