Rozpocznij e-Wizytę na haloDoctor

System Medfile® umożliwia specjalistom platformę do przeprowadzania konsultacji online.

Zobacz krok po kroku jak przejść przez proces rozpoczęcia e-Wizyty na haloDoctor bezpośrednio z naszego serwisu!

Uruchom rejestrację online, udostępnij swoją wizytówkę i uzyskaj dostęp do naszej platformy poświęconej świadczeniu usług medycznych na odległość. 

Medfile® jest całkowicie zgodny z RODO.

Krok 1
  • Jeżeli pacjent zapisze się do nas z rejestracji online — wyświetli nam się powiadomienie, które poinformuje nas o nowej e-Wizycie,
  • Po kliknięciu w nie, automatycznie zostaniemy przeniesieni do okna z przydziałem pacjenta.
Sprawdź nową e-Wizytę z rejestracji online
Krok 2
  • W oknie przydziału pacjenta mamy wszystkie informacje, które pacjent wpisał podczas rejestracji online,
  • Jeśli nie mamy żadnych uwag — zapisujemy e-Wizytę za pośrednictwem przycisku „Zapisz wizytę”.
Zapisz wizytę z rejestracji online
Krok 3
  • Widok zapisanej wizyty z perspektywy kalendarza,
  • By przejść do karty wizyty — możemy to zrobić poprzez kliknięcie wizyty w kalendarzu.
Zobacz zapisaną wizytę w kalendarzu
Krok 4

Przechodzimy do karty pacjenta poprzez przycisk „Otwórz wizytę”.

Wybierz przycisk otwórz wizytę
Krok 5

Bezpośrednio w karcie wizyty pacjenta, mamy możliwość, aby za pośrednictwem przycisku „e-Wizyta HaloDoctor” rozpocząć konsultacje online.

Rozpocznij konsultacje online z pacjentem
Krok 6
  • Przed przejściem do e-Wizyty, możemy wysłać pacjentowi wiadomość e-mail oraz wiadomość SMS z zaproszeniem do konsultacji,
  • Wybierając przycisk „Przejdź do e-Wizyty” - zostaniemy do niej automatycznie przekierowani.

 

Wyślij pacjentowi zaproszenie do e-Wizyty
Krok 7
  • Na poziomie zakładki „Wideo” pacjent widzi w czasie wideorozmowy lekarza w wielkim oknie podglądu,
  • Po prawej stronie obszaru, widzimy czat, przez który można na bieżąco pisać z pacjentem oraz przesyłać potrzebne dokumenty.
Sprawdź zakładkę wideo
Krok 8

Z perspektywy zakładki „Czat” znajduje się jedynie pisemna forma komunikacji z pacjentem.

Sprawdź zakładkę czat
Krok 9
  • Tymczasem w zakładce „Dokumenty” zapisują się wszelkie załączniki przesyłane między medykiem a pacjentem,
  • W tym miejscu, po prawej stronie również widnieje podgląd rozmowy na czacie.
Sprawdź zakładkę dokumenty
Krok 10
  • W zakładce „Udostępnij” umożliwiamy przełączenie się z trwającą e‑Wizytą na inne urządzenie, typu telefon czy tablet,
  • Wystarczy zeskanować kod QR, aby połączyć się z tym pokojem na innym urządzeniu.
Sprawdź zakładkę udostępnij
Krok 11
  • Warto również zwrócić uwagę na rodzaje widoków rozmowy, jakie oferuje haloDoctor,
  • Po kliknięciu na oznaczony na fotografii widok przejdziemy do innego rodzaju widoku wideorozmowy.
Przejdź do innego rodzaju widoku wideorozmowy
Krok 12

Otrzymamy widok pełnoekranowy.

Konsultacje na widoku pełnoekranowym
Krok 13

Możemy również wybrać widok w postaci małego okna, które będzie widoczne w dolnym rogu.

Zmniejsz widok okna
Krok 14

Ustawiliśmy opcję gdzie po przejściu na inną stronę internetową czy po wejściu do jakiegoś programu ciągle będziemy widzieć podgląd w małym oknie, w prawym dolnym rogu ekranu.

Wideorozmowa z małym oknem

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w programie Medfile® jest dostosowana do wszelkich norm. 

Dzięki możliwości świadczenia konsultacji online zyskasz większą ilość pacjentów oraz zwiększysz swój dochód. 

Cały proces jest niezwykle szybki i intuicyjny, a możliwość przejścia do e-Wizyty bezpośrednio z karty wizyty, jest dodatkowym udogodnieniem. 

Medfile® pozwoli Ci na to, aby Twoja praktyka medyczna jeszcze bardziej się rozwinęła.

Twoja opinia jest dla nas ważna - czy ta instrukcja była pomocna?
vote
vote

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Czy jest możliwa integracja z haloDoctor, dzięki API?

Tak. Integracja z haloDctor, jest dostępna dla każdego użytkownika API. Można dzięki temu zyskać czat, wideo oraz audio. Sprawdź więcej

Czy na haloDoctor każdy pacjenta dostaje ten sam link do e-Wizyty?

Nie, każdy pacjent dostanie osobny — indywidualny link do konsultacji online.

Jak udostępnić kalendarz lekarzy pacjentom, aby mogli samodzielnie zapisywać się na wizyty?

Aby umożliwić pacjentom zapisy online, należy:

  • Ustawić harmonogram pracy specjalisty w sekcji Moje konto > Harmonogramy,
  • Przejść do Moje konto > Rejestracja online, wybrać odpowiedni widget i umieścić go na swojej stronie internetowej.

Dzięki temu pacjenci zobaczą dostępne terminy i będą mogli zapisać się bezpośrednio przez aplikację lub formularz online. Dowiedz się więcej
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację
Zgoda
Szczegóły
O plikach cookies
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Ciasteczka systemowe
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Ciasteczka reklamowe
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Ciasteczka statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody
close
icon
Asystent głosowy
lekarza AI
Twój głos. Nasza technologia.
Pomoc w dokumentacji.
Sprawdź arrow