Utwórz kampanię SMS
System Medfile® daje wiele marketingowych możliwości.
Zobacz, jak krok po kroku ustawić wysyłkę kampanii SMS dla Twoich pacjentów.
Uzupełnij treść wiadomości SMS oraz ustal odpowiedni czas wysyłki z dedykowanego panelu poświęconego kampaniom SMS.
Medfile® jest całkowicie zgodny z polityką RODO.
Z perspektywy Mojego konta wchodzimy w kafel „Ustawienia SMS”.
Klikamy w przycisk „Kampanie SMS”.
Zostajemy automatycznie przekierowani do strony poświęconej kampanią SMS — wybieramy przycisk „+ Nowa kampania”, by rozpocząć jej tworzenie.
- Uzupełniamy edycję kampanii SMS,
- Wpisujemy tytuł kampanii, a następnie uzupełniamy treść wiadomości,
- Z kalendarza wybieramy datę wysyłki kampanii oraz wybieramy dogodną godzinę.
- Jeśli nie chcemy jeszcze wysyłać kampanii — wybieramy przycisk „Zapisz wersję roboczą”,
- Z kolei jeśli sprawdziliśmy wszystkie dane i chcemy rozpocząć wysyłkę kampanii — naciskamy na „Zapisz i wyślij”.
Program zapyta nas — Na pewno chcesz zlecić kampanie do wysyłki? - jeśli jesteśmy pewni, naciskamy na przycisk „Potwierdzam”.
Po poprawnym rozpoczęciu wysyłki otrzymamy od programu 2 komunikaty - „Przydzielono pacjentów do kampanii” oraz „Kampania została zlecona do wysyłki”.
Widok wcześniej ustawionej kampanii, która jest w trakcie wysyłania do pacjentów.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, w programie Medfile® jest stale modernizowana.
Dzięki możliwości ustawienia kampanii SMS zyskasz większą interakcję z pacjentami.
Sam zdecyduj czy tematem kampanii SMS będzie promocja na Twoje usługi, powiadomienie o zmianach czy zaproszenie do skorzystania z Twoich usług.
Medfile® stale do swojego oprogramowania dodaje nowe funkcjonalności dla użytkowników.
Zalety funkcji Utwórz kampanię SMS w programie Medfile®:
-
możliwość pełnej personalizacji wiadomości SMS
-
możliwość ustawienia dogodnego dnia i godziny wysyłki
-
wygoda w dokonywaniu wszystkich ustawień z jednego panelu
-
możliwość zapisania kampanii w wersji robocze
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:
- Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
- Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
- Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
- Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
- Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}.
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” - “Ustawienia SMS”. Odszukujemy “Kod e-Recept” i po prawej stronie klikamy w “Ustawienia”. Aktywujemy suwak, uzupełniamy treść powiadomienia i zapisujemy zmiany. Sprawdź jak tego dokonać.