Utwórz kampanię SMS

System Medfile® daje wiele marketingowych możliwości.

Zobacz, jak krok po kroku ustawić wysyłkę kampanii SMS dla Twoich pacjentów.

Uzupełnij treść wiadomości SMS oraz ustal odpowiedni czas wysyłki z dedykowanego panelu poświęconego kampaniom SMS.

Medfile® jest całkowicie zgodny z polityką RODO.

Krok 1

Z perspektywy Mojego konta wchodzimy w kafel „Ustawienia SMS”.

Wejdź w ustawienia SMS
Krok 2

Klikamy w przycisk „Kampanie SMS”.

Wybierz przycisk kampanie SMS
Krok 3

Zostajemy automatycznie przekierowani do strony poświęconej kampanią SMS — wybieramy przycisk „+ Nowa kampania”, by rozpocząć jej tworzenie.

Utwórz nową kampanię
Krok 4
  • Uzupełniamy edycję kampanii SMS,
  • Wpisujemy tytuł kampanii, a następnie uzupełniamy treść wiadomości,
  • Z kalendarza wybieramy datę wysyłki kampanii oraz wybieramy dogodną godzinę.
Uzupełnij edycję kampanii SMS
Krok 5
  • Jeśli nie chcemy jeszcze wysyłać kampanii — wybieramy przycisk „Zapisz wersję roboczą”,
  • Z kolei jeśli sprawdziliśmy wszystkie dane i chcemy rozpocząć wysyłkę kampanii — naciskamy na „Zapisz i wyślij”.
Zapisz i wyślij kampanię SMS
Krok 6

Program zapyta nas — Na pewno chcesz zlecić kampanie do wysyłki? - jeśli jesteśmy pewni, naciskamy na przycisk „Potwierdzam”.

Potwierdź wysyłkę kampanii SMS
Krok 7

Po poprawnym rozpoczęciu wysyłki otrzymamy od programu 2 komunikaty - „Przydzielono pacjentów do kampanii” oraz „Kampania została zlecona do wysyłki”.

Sprawdź komunikaty w systemie
Krok 8

Widok wcześniej ustawionej kampanii, która jest w trakcie wysyłania do pacjentów.

Zobacz ustawioną kampanię

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, w programie Medfile® jest stale modernizowana.

Dzięki możliwości ustawienia kampanii SMS zyskasz większą interakcję z pacjentami.

Sam zdecyduj czy tematem kampanii SMS będzie promocja na Twoje usługi, powiadomienie o zmianach czy zaproszenie do skorzystania z Twoich usług.

Medfile® stale do swojego oprogramowania dodaje nowe funkcjonalności dla użytkowników.

 

Zalety funkcji Utwórz kampanię SMS w programie Medfile®:

  • możliwość pełnej personalizacji wiadomości SMS
  • możliwość ustawienia dogodnego dnia i godziny wysyłki
  • wygoda w dokonywaniu wszystkich ustawień z jednego panelu
  • możliwość zapisania kampanii w wersji robocze

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms?

Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
 

Dlaczego w wiadomości sms z przypomnieniem o wizycie nie ma daty ani godziny?

Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}. 
 

Jak ustawić SMSa z kodem e-Recepty?

Wchodzimy w zakładkę “Moje konto” - “Ustawienia SMS”. Odszukujemy “Kod e-Recept” i po prawej stronie klikamy w “Ustawienia”. Aktywujemy suwak, uzupełniamy treść powiadomienia i zapisujemy zmiany. Sprawdź jak tego dokonać. 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację