Blokada sesji

Jedną z opcji systemu Medfile® jest blokada sesji.

Daje ona możliwość zablokowania systemu automatycznie, po określonym przez użytkownika czasie, w którym nic się nie dzieje w systemie.

W trakcie dłuższego wywiadu, badania, zabiegu, ustawienie sesji pozwala, na niekontrolowanie systemu - sam się zablokuje.

Nikt nieupoważniony nie będzie miał dostępu.

Jest to dodatkowe zabezpieczenie w trakcie pracy na systemie online, służącym do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.

Krok 1

W trakcie korzystania
z programu Medfile®
służącego do Elektronicznej
Dokumentacji Medycznej
ustawienie „Zabezpiecz”
widoczne jest w prawym rogu
głównego menu.

Zabezpieczenie sesji przyciskiem w górnym rogu
Krok 2

Gdy sesja zostanie zabezpieczona,
następuje wylogowanie
z aplikacji użytkownika
,
by zalogować się ponownie
należy wpisać swoje hasło,
następnie naciskając przycisk,
„Odblokuj” uzyskujemy
wcześniejszy dostęp.

Widok zablokowanej sesji
Krok 3

Wchodząc w zakładkę „Moje konto”,
wybieramy kafelkę „Dane”,
by móc dokonać zmian
„Czasie sesji”.

Wybierz kafelkę dane
Krok 4

Gdy wejdziemy do kafelki „Dane”,
w karcie „Mój profil”
znajdziemy ustawiony czas sesji,
który możemy indywidualnie ustawić
pod oczekiwania.

Zmiana czasu sesji w zakładce mój profil
Krok 5

Czas sesji można zmienić.
Maksymalny czas to 120 minut,
automatycznie przy starcie systemu
ustawiony jest na 15 minut.
Pokazowo zmieniamy na 30 minut.

Przykładowy czas sesji
Krok 6

Po zakończeniu edycji czasu
zabezpieczenia sesji,
należy zapisać zmiany
naciskając przycisk
„Zapisz zmiany”.

Zapisz zmiany ustawionego czasu
Krok 7

Po prawidłowym zapisaniu zmian
pokazuje się komunikat
„Zmiany zostały zapisane”.

Zmiany zostały zapisane

Oprogramowanie dla gabinetu lekarskiego z opcją blokady sesji, jest bardzo dobrym rozwiązaniem podczas długich wizyt pacjentów.

Dzięki Medfile® następuje automatyczne wylogowanie z programu w trakcie bezczynności, bądź gdy zapomnimy sami się wylogować po zakończonej pracy.

Medfile® to idealny program, dla przychodni i gabinetów indywidualnych.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację