Przypomnij hasło
Może się zdarzyć, że przez nie korzystanie z Portalu Pacjenta przez długi czas możemy zapomnieć do niego hasło dostępu.
W bardzo prosty sposób możemy je jednak przywrócić, tak żeby można się było z powrotem zalogować do Portalu Pacjenta.
Konsultacje lekarskie z haloDoctor w Twoim domu!
- Wpisujemy login i hasło ustawione podczas rejestracji konta.
- Wybieramy przycisk „Zaloguj się”.
- Gdy wpisane dane są prawidłowe, logowanie do Portalu Pacjenta zakończy się pomyślnie.

- Komunikat informujący, że wpisane do logowania dane są nieprawidłowe.
- Klikamy w opcję „Przypomnij hasło” w celu odtworzenia nieprawidłowo podanego hasła do logowania.

- Rozpoczynamy proces przypominania hasła.
- Podajemy adres e‑mail (login), wskazany podczas rejestracji.
- Wybieramy przycisk „Przywróć hasło”.
- Warto wspomnieć, że po zalogowaniu się na swoje konto, można dokonać samodzielnej zmiany hasła podczas edycji swojego profilu użytkownika.

- Wiadomość umożliwiająca zmianę hasła została wysłana na podany adres e‑mail.
- Ważność linku to 2 godziny.
- Jeżeli wiadomość nie dotarła na wskazanego e‑maila, należałoby sprawdzić spam lub spróbować ponownie.
- Ważne, żeby podawać e‑mail tylko ten wpisywany podczas zakładania konta w Portalu Pacjenta.

Wybieramy otrzymaną wiadomość na skrzynce pocztowej „Portal Pacjenta ‑ Zmiana hasła”.

W celu zmiany hasła, klikamy w przycisk „Zmień hasło”.

- Proces zmiany hasła polega na dwukrotnym wpisaniu nowego hasła.
- W poradniku „Załóż konto” opisane były wytyczne podczas ustalania hasła do portalu.
- Wybieramy przycisk „Przywróć hasło”.

- Teraz możemy wykonać logowanie do Portalu Pacjenta.
- Login pozostaje bez zmian, tymczasem w miejscu hasła wpisujemy nowopowstałe hasło.
- Logujemy się do Portalu Pacjenta haloDoctor.

- Widok startowej strony Portalu Pacjenta potwierdza prawidłowe zalogowanie się do naszego profilu w portalu.
- Od teraz korzystamy podczas logowania już tylko z nowego hasła do portalu.

Dokumentacja medyczna w jednym miejscu ‑ Portal Pacjenta Ci to umożliwi.
W haloDoctor umówisz konsultację lekarską bez wychodzenia z domu.
W Portalu Pacjenta zgromadzisz e‑Dokumentację oraz przejrzysz zaplanowane wizyty do lekarzy czy specjalistów.
Najczęściej zadawane pytania
haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
Tak, Medfile posiada portal pacjenta.
Za pomocą portalu, pacjent może zobaczyć odbyte oraz aktualne wizyty, wystawione e-Recepty, e-Zwolnienia i e-Skierowania, a także umówić się na konsultacje ze specjalistą. Zobacz więcej
Wchodzimy w zakładkę “Moje konto”, a następnie “Dane”. Zmieniamy adres mailowy i akceptujemy zmianę na dole strony przyciskiem “Zapisz zmiany”.
Wchodząc w “Moje konto”- “Użytkownicy” wybieramy konkretnego użytkownika i wchodzimy w jego edycję. Na samym dole strony znajduję się okno “Pozwól na dostęp do aplikacji z adresów IP”. Wpisując IP miejsca pracy, pracownik nie będzie mógł zalogować się poza nią.