Centrum informacji Medfile.

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   biuro@medfile.pl

   +48 530 610 330

  •   1. Czym jest system Medfile?
    System Medfile to intuicyjne w obsłudze narzędzie służące do prowadzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej.
  •   2. W jaki sposób działa Medfile?
    Medfile działa w modelu SaaS (Software as a Service), opierając się na pracy w chmurze. Oznacza to, że nie ma potrzeby instalowania oprogramowania na swoim komputerze. Jedynym warunkiem korzystania z systemu jest dostęp do Internetu i zaktualizowanie przeglądarki internetowej.
  •   3. Od czego uzależniona jest opłata w systemie Medfile?
    Opłata uzależniona jest od ilości użytkowników na danym koncie. Podstawowy miesięczny abonament wynosi 59 zł brutto, każdy kolejny użytkownik to 20 zł brutto dodatkowych miesięcznych kosztów.
  •   4. Czy przed założeniem konta w systemie Medfile mogę zapoznać się z regulaminem?
    Tak, regulamin dostępny jest pod adresem: https://www.medfile.pl/regulamin
  •   5. Czy przed zakupem subskrypcji mogę przetestować system?
    Tak. Przez 14 dni można testować system Medfile bezpłatnie. Sposób bezpłatnego testowania regulują zapisy w regulaminie serwisu.
  •   6. Na jaki okres wykupuje się subskrypcję?
    Subskrypcję wykupuje się na 12 miesięcy. Termin wypowiedzenia umowy wynosi 1 miesiąc skuteczny na koniec miesiąca kalendarzowego.
  •   7. Czy na zakończenie współpracy otrzymam wszystkie zgromadzone dane?
    Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  •   8. Czy pacjenci mogą być rejestrowani na wizytę poprzez system Medfile?
    Tak.
  •   9. W jaki sposób działa rejestracja pacjenta na wizytę?
    Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:
    • 1. Poziom kalendarza w aplikacji Medfile – kalendarz może być obsługiwany przez rejestrację i lekarza. Więcej pod linkiem: https://www.medfile.pl/terminarz
    • 2. Samodzielna rejestracja pacjenta na wizytę ze strony przychodni/ośrodka.
  •   10. Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie?
    Tak. Pacjent może otrzymać przypomnienie 24 h przed datą planowanej wizyty (100 SMS-ów w abonamencie miesięcznym).
  •   11. Czy w kalendarzu mogę zaznaczyć dni urlopowe?
    Tak, kalendarz daje możliwość zaznaczenia dni wolnych od pracy, co blokuje dodawanie pacjentów w wybranych terminach.
  •   12. Prowadzę 3 gabinety. Czy mogę dodawać pacjentów na wizyty w podziale na gabinety?
    Tak, jest taka możliwość. Każdy gabinet można oznaczyć wybranym kolorem.
  •   13. Jak wygląda karta pacjenta?
    Karta pacjenta zbudowana jest w oparciu drukowane bloczki lekarskie, co pozwala na kompleksowe prowadzenie historii choroby pacjenta.
  •   14. Czy w razie potrzeby mogę dokładać swoje kafle konieczne do zebrania całościowego wywiadu medycznego?
    Tak, jest taka możliwość za pomocą dostępnych formularzy.
  •   15. Czy sprawdzane jest ubezpieczenie pacjenta?
    Tak. Medfile jest zintegrowany z eWUŚ.
  •   16. Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?
    Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
  •   17. Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta?
    Tak, jest taka możliwość.
  •   18. Czy jest moduł zarządzania finansami?
    Tak. Medfile posiada kompleksowy moduł obsługi płatności (KP, KW, raporty księgowe).
  •  19. Czy program jest zgodny z wytycznymi RODO?

Tak. Medfile został zaprojektowany w celu spełnienia wszystkich wymagań RODO.

 
© BioStat 2018 Mapa Strony
eCRF.biz TM Labsites