Centrum informacji Medfile

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   biuro@medfile.pl

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu?

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym.

Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP?

Dowolnego urządzenia -  telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu.

Jak usunąć pacjenta z wizyty grupowej?

W oknie "Wizyta grupowa" klikamy w “Odwołaj” przy wybranym pacjencie.

Ilu pacjentów może być na wizycie grupowej?

Maksymalnie 30.

Jak odwołać sesję grupową?

Klikamy w wizytę na poziomie "Kalendarz" i w oknie "Wizyta grupowa" u dołu, wybieramy przycisk "Odwołaj wizytę".

Jak dodać pacjentów do wizyt grupowych?

Za pomocą przycisku "+ dodaj pacjenta" w oknie "Wizyta grupowa". Sprawdź więcej

Dlaczego przy niektórych wizytach godzina jest zaznaczona na czerwono?

Są to wizyty po terminie.

Jak znaleźć archiwum wizyt?

Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.

Jak mogę pobrać księgę przyjęć?

Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.

Czy w jednym gabinecie może pracować kilku lekarzy?

Tak, należy przesunąć suwak “Gabinet współdzielony” w oknie "Edycja gabinetu", który został wybrany na poziomie "Moje konto", "Gabinety".

Jak mogę usunąć gabinet?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w krzyżyk, znajdujący się obok gabinetu, który chcemy usunąć. Sprawdź więcej

Jak mogę edytować dane gabinetu?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” i klikamy w ołówek, znajdujący się przy gabinecie, który chcemy edytować. Sprawdź więcej

Jak dodać nowe gabinety?

Wybieramy “Moje konto”, “Gabinety” a następnie “+ Dodaj gabinet”. Sprawdź więcej

Jak mogę zobaczyć wizyty w konkretnym gabinecie?

Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.

Jak mogę zobaczyć wizyty danego specjalisty w wybranym dniu?

Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.

Jak zobaczyć wizyty jednego użytkownika?

Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.

Jak zobaczyć wszystkie wizyty danego dnia razem z usuniętymi?

W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.

Dlaczego nie widać przerw?

Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".

Dlaczego nie widać wizyt zakończonych?

Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".

Jak zobaczyć tylko e-Wizyty?

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.

 
© BioStat 2022 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację