FAQ - E-Wizyty

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czy pacjenci mogą być rejestrowani na wizytę poprzez system Medfile?

Tak.

Dlaczego nie widać mnie na haloDoctor.pl?

haloDoctor.pl jest dostępny tylko dla Medfile Premium. Nie będziemy również widoczni jeśli nie będziemy mieli uzupełnionych wszystkich potrzebnych informacji, np. harmonogram pracy, e-usługi.
 

Jak połączyć się z ZnanyLekarz.pl? 

Wchodzimy w „Moje konto”, klikamy w zakładkę „znany lekarz”, należy podać dane potrzebne do autoryzacji. Zobacz więcej.
 

Dlaczego pacjent w kalendarzu jest bez koloru ale ma kolorową ramkę?

Jest to pacjent, który zarejestrował się w „Rejestracji online” i wymaga zatwierdzenia. Zobacz więcej
 

Co oznacza czarna słuchawka przy wizycie?

Jest to oznaczenie e-Wizyty.
 

Jak dodać załącznik na wizycie?

W trakcie wizyty wchodzimy w zakładkę „Załączniki” i klikamy w „Dodaj załącznik do wizyty”.
 

Jak dodać e-Wizytę?

W celu stworzenia e-Wizyty wchodzimy “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługi” w edycji należy zaznaczyć suwak “e-Wizyta (usługa telemedyczna)”, a następnie zapisać zmiany.
 

Jak specjalista łączy się z pacjentem podczas e-Wizyty?

Specjalista łączy się z pacjentem za pomocą modułu HaloDoctor. W celu połączenia się z pacjentem należy otworzyć wybraną wizytę, a następnie nacisnąć przycisk “e-Wizyta - HaloDoctor”. Po kliknięciu pojawi się możliwość wysłania zaproszenia do pacjenta przez wiadomość e-mail lub SMS. W kolejnym kroku należy nacisnąć przycisk “Przejdź do e-Wizyty”. Gdy pacjent będzie dostępny w wirtualnym pokoju, pojawi się odpowiedni komunikat oraz zielona słuchawka umożliwiająca wykonanie połączenia do pacjenta.
 

Jak pacjent łączy się z lekarzem podczas e-Wizyty?

Pacjent łączy się z lekarzem za pomocą zaproszenia wysłanego w wiadomości SMS lub e-mail. Jeżeli pacjent posiada konto w portalu, może również połączyć się po zalogowaniu na swoje konto. Zobacz więcej. 
 

Czy pacjent może korzystać z telefonu, aby uczestniczyć w e-Wizycie?

Tak, konsultacja online może odbyć się przez telefon, tablet lub komputer. Nie trzeba instalować żadnego dodatkowego programu, wystarczy dostęp do Internetu. 
 

W jaki sposób pacjent może opłacić wizytę online?

Medfile ma możliwość integracji z platformą PayU.

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 20.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
sale