Najpierw należy zintegrować system z PayU lub Przelewy24: Moje konto → Przedpłaty online.
Następnie należy aktywować powiadomienia SMS z obowiązkiem przedpłaty. Zobacz więcej.
Integracja ze Znanym Lekarzem to usługa dodatkowo płatna. Aby ją uruchomić:
Moje konto → Sklep → aktywuj usługę Znany Lekarz. Zobacz, jak dokonać aktywacji.
Aby połączyć Medfile z bramką płatności Przelewy24, przejdź do Moje konto > Przedpłaty online > Bramka płatności > Przelewy24 i postępuj zgodnie z instrukcją.
Zmiana nazw lub długości usług w Medfile wymaga ponownej konfiguracji integracji z serwisem ZnanyLekarz. Należy zalogować się do panelu Moje konto -> ZnanyLekarz i przeprowadzić integrację ponownie. Sprawdź szczegółową instrukcję.
Integrację z portalem ZnanyLekarz znajdziesz w zakładce Moje konto > ZnanyLekarz.
W tym miejscu możesz skonfigurować połączenie, aby automatycznie synchronizować grafiki oraz dostępność specjalistów między Medfile a ZnanyLekarz.pl.
Jeśli grafik użytkownika nie pojawia się na portalu ZnanyLekarz, należy upewnić się, że został on poprawnie przypisany do właściwego adresu w ustawieniach integracji. Sprawdź to w zakładce Moje konto > ZnanyLekarz – grafik musi być połączony z konkretnym gabinetem i adresem, który został zgłoszony w profilu ZnanyLekarz.
Tak, integrację znajdziesz w zakładce Moje konto > Rejestracja online. Wysyłka zdarzeń działa jednostronnie – Medfile przesyła wizyty do Kalendarza Google, ale nie pobiera danych z Kalendarza (np. wydarzeń prywatnych). Dzięki temu nie ma ryzyka, że np. wpis "Urodziny" utworzy fikcyjnego pacjenta.
Kalendarz ZnanyLekarz nie synchronizuje danych pacjentów z Medfile. Integracja obejmuje wyłącznie dostępność terminów – czyli informację o tym, które godziny są wolne lub zajęte – bez przekazywania danych osobowych pacjentów. Dowiedz się więcej.
Należy wylogować się i po 30 minutach automatycznie wyłączamy integrację.
Nie, jest to niemożliwe. Trzeba mieć gabinet utworzony gabinet w Medfile, bez tego nie przeprowadzimy integracji
Klucze API dostaje klient od Znanego Lekarza. Następnie sam wprowadza je do systemu z perspektywy zakładki „Znany Lekarz”.
Jak najbardziej tak. Synchronizacja pomiędzy naszym systemem a Znanym Lekarzem na bieżąco aktualizuje informacje o wizytach. Sprawdź więcej.
Należy powtórzyć integrację w przypadkach, jeśli: