FAQ - Podstawowe funkcje

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czy przed zakupem subskrypcji mogę przetestować system?

Tak. Przez 14 dni można testować system Medfile bezpłatnie. Sposób bezpłatnego testowania regulują zapisy w regulaminie serwisu. Sprawdź więcej

Na jaki okres wykupuje się subskrypcję?

Subskrypcję wykupuje się na 12 miesięcy. Dla płatności rocznej nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania (za wyjątkiem sytuacji opisanych w Regulaminie §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 3). Umowę można wypowiedzieć 1 miesiąc przed jej zakończeniem. W przypadku braku wypowiedzenia umowa jest przedłużana automatycznie na kolejny rok. Administrator przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia umowy dla Użytkowników, którzy wybierają miesięczny harmonogram płatności – tzw. elastyczną umowę (Regulamin §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 1).

Jakie formy płatności obowiązują przy umowie na 12 miesięcy?

Abonament można opłacić jednorazowo za 12 miesięcy z góry. Użytkownik może dokonywać również rozliczeń abonamentowych w formie comiesięcznych opłat płatnych z góry w wysokości określonej w cenniku dla elastycznej umowy i anulować subskrypcję przed końcem aktualnego okresu subskrypcji. Usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu subskrypcji, a typ konta zostanie zmieniony na Medfile Free.

Czym jest “Dodaj pakiet”?

Jest to rozwiązanie, które powstało z myślą o pacjentach uczęszczających regularnie na wizyty np. rehabilitacja kilka razy w tygodniu, lub cotygodniowe sesje psychologiczne. Sprawdź więcej

Co to jest P1?

Elektroniczna, ogólnopolska baza danych medycznych.
 

Jak nadać uprawnienia użytkownikom?

W trakcie edytowania wybieramy zakładkę „Edytuj uprawnienia”. Zobacz więcej.

Co to jest rozpoznanie?

Jest to nazwa choroby.
 

Co to jest ICF? 

Jest to Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia.
 

W jaki sposób dodać produkty do sprzedaży?

Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
 

Jak edytować produkty w magazynie?

W zakładce „Magazyn” klikamy w nazwę danego produktu lub w „ołówek”, który znajduje się po prawej stronie. 
 

Jak dodać umowę NFZ?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „NFZ”. W prawym górnym rogu klikamy w „Dodaj umowę”. Zobacz więcej.
 

Co oznacza “przejść do folderu MedSign”?

Przejść z karty pacjenta do tworzenia formularzy Medsign, za pomocą przycisku o takiej nazwie. Zobacz więcej.
 

Co to jest czas sesji?

Jest to czas, po którym nasze konto zostanie ponownie zabezpieczone. Konieczne będzie ponowne wpisanie hasła do programu.
 

Jak zmienić hasło do programu?

Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Dane”, pod polem „Hasło dostępowe” znajduje się opcja „Zmień hasło”.
 

Jak odzyskać hasło? 

Klikamy „Przywróć swoje hasło”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
 

Jaki jest maksymalny czas sesji?

Maksymalny czas sesji wynosi 120 minut. 
 

Co to jest NEWS w Medfile?

Są to nowości w programie Medfile zamieszczane na stronie głównej. 
 

Co to jest VAT?

Jest to podatek od towarów i usług.
 

Co to jest własna nazwa nadawcy w ustawieniach sms?

Jest to informacja o nazwie nadawcy. Może to być np nazwa Państwa gabinetu/placówki. Pacjent nie może odpisać na wiadomość z ustawioną nazwą własną. Należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków. Zobacz więcej.
 

Jak włączyć własną nazwę nadawcy wiadomości sms?

Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
 

Dlaczego w wiadomości sms z przypomnieniem o wizycie nie ma daty ani godziny?

Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}. 
 

Czy Medfile posiada aplikację mobilną?

Tak. Aplikację mobilną można pobrać bezpośrednio z AppStore (iOS) oraz Sklep Play (Android). Zobacz więcej

Co to jest kod resortowy?

Kod resortowy, to 3-znakowy kod, który identyfikuje komórkę organizacyjną wykonującą świadczenia zdrowotne w ramach zakładu. Kod zawiera się w przedziale liczb od 001 do 999 i nie zmienia się, niezależnie od zmian zachodzących w organizacji przedsiębiorstwa.
 

Nie działa mi drukarka fiskalna z Medfile, co robić?

W przypadku kiedy drukarka fiskalna odmawia posłuszeństwa, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 530 610 330, +48 728 498 407, +48 731 030 629 lub za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].

Jak wystawić korektę do rachunku?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”. Szukamy odpowiedniego rachunku i klikamy „Szczegóły”. Na dole klikamy w przycisk „Wystaw korektę”.
 

Jak wystawić korektę do faktury?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”. Szukamy odpowiedniej faktury i klikamy „Szczegóły”. Na dole klikamy w przycisk „Wystaw korektę”.
 

Czym są usługi polecane?

Usługi polecane polegają na promocji usług i wizyt w portalach Medfile i haloDoctor. Za każdą umówioną i nieodwołaną wizytę, Medfile pobiera prowizję. Aby aktywować taką usługę, należy wejść w zakładkę “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługę polecaną”, następnie aktywować suwakiem wybraną usługę, zaakceptować jej regulamin i na dole kliknąć “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
 

Jak dodać usługę polecaną?

Aby aktywować usługę polecaną, należy wejść w zakładkę “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługę polecaną”, następnie aktywować suwakiem wybraną usługę, zaakceptować jej regulamin i na dole kliknąć “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
 

Czy można zmienić kwotę usługi polecanej?

Można zmienić cenę usługi polecanej, jeśli w opisie widnieje zapis “Rekomendowana cena usługi dla pacjenta”.
 

Jak zmienić cenę usługi polecanej?

W celu zmiany ceny usługi należy przejść do widoku Usługi, następnie wybrać właściwą usługę z listy i nacisnąć na przycisk ołówka. W kolejnym kroku należy zaktualizować wartość w polu “Cena brutto” i zapisać zmiany.
 

więcej
shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 30.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
*migracja gratis
sale