Tak. Przez 14 dni można testować system Medfile bezpłatnie. Sposób bezpłatnego testowania regulują zapisy w regulaminie serwisu. Sprawdź więcej
Subskrypcję wykupuje się na 12 miesięcy. Dla płatności rocznej nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania (za wyjątkiem sytuacji opisanych w Regulaminie §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 3). Umowę można wypowiedzieć 1 miesiąc przed jej zakończeniem. W przypadku braku wypowiedzenia umowa jest przedłużana automatycznie na kolejny rok. Administrator przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia umowy dla Użytkowników, którzy wybierają miesięczny harmonogram płatności – tzw. elastyczną umowę (Regulamin §5. ROZWIĄZANIE UMOWY Pkt. 1).
Abonament można opłacić jednorazowo za 12 miesięcy z góry. Użytkownik może dokonywać również rozliczeń abonamentowych w formie comiesięcznych opłat płatnych z góry w wysokości określonej w cenniku dla elastycznej umowy i anulować subskrypcję przed końcem aktualnego okresu subskrypcji. Usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu subskrypcji, a typ konta zostanie zmieniony na Medfile Free.
Jest to rozwiązanie, które powstało z myślą o pacjentach uczęszczających regularnie na wizyty np. rehabilitacja kilka razy w tygodniu, lub cotygodniowe sesje psychologiczne. Sprawdź więcej
Elektroniczna, ogólnopolska baza danych medycznych.
W trakcie edytowania wybieramy zakładkę „Edytuj uprawnienia”. Zobacz więcej.
Jest to nazwa choroby.
Jest to Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia.
Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
W zakładce „Magazyn” klikamy w nazwę danego produktu lub w „ołówek”, który znajduje się po prawej stronie.
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „NFZ”. W prawym górnym rogu klikamy w „Dodaj umowę”. Zobacz więcej.
Przejść z karty pacjenta do tworzenia formularzy Medsign, za pomocą przycisku o takiej nazwie. Zobacz więcej.
Jest to czas, po którym nasze konto zostanie ponownie zabezpieczone. Konieczne będzie ponowne wpisanie hasła do programu.
Wchodzimy w „Moje konto” i klikamy w zakładkę „Dane”, pod polem „Hasło dostępowe” znajduje się opcja „Zmień hasło”.
Klikamy „Przywróć swoje hasło”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
Maksymalny czas sesji wynosi 120 minut.
Są to nowości w programie Medfile zamieszczane na stronie głównej.
Jest to podatek od towarów i usług.
Jest to informacja o nazwie nadawcy. Może to być np nazwa Państwa gabinetu/placówki. Pacjent nie może odpisać na wiadomość z ustawioną nazwą własną. Należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków. Zobacz więcej.
Należy napisać do nas e-mail z prośbą włączenie funkcji, należy pamiętać, że własna nazwa nadawcy może zawierać maksymalnie 11 znaków.
Należy sprawdzić, czy w ustawieniach sms, w treści wiadomości są zaciągnięte zmienne, które są wymienione poniżej. Np. w treści wiadomości przy dacie wizyty należy dodać zmienną {Data}.
Tak. Aplikację mobilną można pobrać bezpośrednio z AppStore (iOS) oraz Sklep Play (Android). Zobacz więcej.
Kod resortowy, to 3-znakowy kod, który identyfikuje komórkę organizacyjną wykonującą świadczenia zdrowotne w ramach zakładu. Kod zawiera się w przedziale liczb od 001 do 999 i nie zmienia się, niezależnie od zmian zachodzących w organizacji przedsiębiorstwa.
W przypadku kiedy drukarka fiskalna odmawia posłuszeństwa, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 530 610 330, +48 728 498 407, +48 731 030 629 lub za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@medfile.pl.
Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”. Szukamy odpowiedniego rachunku i klikamy „Szczegóły”. Na dole klikamy w przycisk „Wystaw korektę”.
Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”. Szukamy odpowiedniej faktury i klikamy „Szczegóły”. Na dole klikamy w przycisk „Wystaw korektę”.
Usługi polecane polegają na promocji usług i wizyt w portalach Medfile i haloDoctor. Za każdą umówioną i nieodwołaną wizytę, Medfile pobiera prowizję. Aby aktywować taką usługę, należy wejść w zakładkę “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługę polecaną”, następnie aktywować suwakiem wybraną usługę, zaakceptować jej regulamin i na dole kliknąć “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Aby aktywować usługę polecaną, należy wejść w zakładkę “Moje konto” - “Usługi” - “Dodaj usługę polecaną”, następnie aktywować suwakiem wybraną usługę, zaakceptować jej regulamin i na dole kliknąć “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Można zmienić cenę usługi polecanej, jeśli w opisie widnieje zapis “Rekomendowana cena usługi dla pacjenta”.
W celu zmiany ceny usługi należy przejść do widoku Usługi, następnie wybrać właściwą usługę z listy i nacisnąć na przycisk ołówka. W kolejnym kroku należy zaktualizować wartość w polu “Cena brutto” i zapisać zmiany.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl