Użytkownicy – Edytuj uprawnienia
Medfile® to idealny program dla jednoosobowych gabinetów i dużych przychodni medycznych.
Program jest niezwykle intuicyjny oraz dodatkowo można go spersonalizować pod każdego użytkownika.
Dzięki funkcji edycji uprawnień, możesz nadać każdemu użytkownikowi dostęp do innych funkcji w programie.
Sprawdź jakie urawnienia możesz aktywować i dezaktywować w Medfile®.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna usprawnia pracę wszystkich osób w placówkach medycznych.
Z perspektywy zakładki „Moje konto”, klikamy na „Użytkownicy”.
Naciskamy ikonkę ołówka (która odpowiada funkcji edycji) przy użytkowniku, u którego chcemy dokonać edycji uprawnień.
- Ukazuje nam się profil danego użytkownika,
- Z tej perspektywy klikamy na komunikat „Uprawnienia”.
- Wyświetlają nam się przeróżne uprawnienia, które u danego użytkownika możemy aktywować lub dezaktywować,
- Jeżeli przy danym uprawnieniu checkbox, jest szary – znaczy to, że tu uprawnienie jest wyłączone,
- Jeżeli chcemy je włączyć, naciskamy na szary chckbox.
Niektóre zakładki, posiadają bardziej rozbudowane ustawienia,
W celu zweryfikowania ich wszystkich, naciskamy na ikonę „Uprawnienia”.
- Wyświetli się komunikat, który prosi nas o potwierdzenie opuszczenia strony,
- Naciskamy na „Opuść stronę”.
- Z tej perspektywy możemy dokonać wszelkich edycji w uprawnieniach do formularzy,
- Jeżeli chcemy dezaktywować dane uprawnienie – klikamy na niebiecki checkbox.
Po wprowadzeniu wszelkich edycji, wybieramy „Zapisz zmiany”.
Po poprawnym zapisie edycji, otrzymamy komunikat „Uprawnienia zostały zapisane”.
Z Medfile® praca w gabinecie staje się znacznie przyjemniejsza.
Korzystaj z wszystkich funkcji, które oferuje program swoim użytkownikom.
Dzięki możliwości edycji uprawnień możesz u każdego swojego pracownika ustawić inny dostęp i ulepszyć tym pracę w programie Medfile®. Sprawdź jak szybko dodać, usunąć oraz przenieść rolę użytkownika.
Program zgodny z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Medfile został zaprojektowany w celu spełnienia wszystkich wymagań RODO. Sprawdź więcej
Imię i nazwisko. Sprawdź więcej
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
W zakładce „Edytuj dane pacjenta”, na dole strony mamy możliwość dodania opiekunów / rodziców.
Możemy połączyć zdublowane konta pacjenta.