Magazyn, dodawanie nowego produktu

Do wizyt z pacjentami potrzebujesz produktów, których nigdy nie wiesz czy masz wystarczającą ilość na stanie?

Najwyższy czas to zmienić razem z programem do gabinetu Medfile®.

Obszar „Magazyn” uporządkuje potrzebne produkty do przeprowadzenia wizyty.

Zawsze będziesz mieć wgląd do tego ile produktów było, ile zostało zużytych i czy stan magazynowy jest na tyle niski żeby wykonać zamówienie brakujących materiałów.  

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna zgodna z RODO.

Krok 1

Wybieramy pozycję „Magazyn” na poziomie „Moje konto”.

Wybierz pozycję Magazyn na poziomie Moje konto
Krok 2

U góry, po prawej stronie okna wskazujemy na przycisk „+ Nowy produkt” w celu dodania nowego produktu do magazynu.

Dodaj nowy produkt w magazynie
Krok 3
  • W oknie „Nowy produkt” wpisujemy nazwę produktu, cenę sprzedaży brutto, cenę zakupu brutto, stan, minimalny stan, ilość w opakowaniu oraz wybieramy z listy rozwijanej podatek (23%, 8%, 5%, 3%, 0%, zw) a także jednostkę (opakowanie, gramy, uncje, mililitry, metry, sztuki, pary, ampułki, impulsy, jednostki).
  • Cena sprzedaży netto oraz cena zakupu netto sama wyliczana jest na podstawie wcześniej podanych danych.
Uzupełnij Nowy produkt w magazynie
Krok 4
  • Z listy rozwijanej wybieramy kategorię, do której chcemy wpisać dodawany produkt do magazynu.
  • Dodawanie kategorii w magazynie odbywa się w paru szybkich krokach.
Wybierz kategorię produktu
Krok 5
  • Za pomocą przycisku SWITCH oznaczamy dla jakich użytkowników produkt będzie dostępny.
  • Można oznaczyć paru użytkowników.
Oznacz dla jakich użytkowników produkt jest dostępny
Krok 6

Zapisujemy wprowadzany produkt do magazynu przyciskiem „Zapisz zmiany”.

Zapisz nowo wprowadzany produkt do magazynu
Krok 7
  • Komunikat informujący, że „Poprawnie stworzono nowy produkt”.
  • Pod napisem „Wszystkie produkty” widnieje na liście magazynu nowo wprowadzony produkt.
Poprawnie stworzono nowy produkt
Krok 8

W momencie, gdy „Stan” danego produktu w magazynie zejdzie poniżej „Minimalnego stanu”, wtedy kolor sztuk na liście wszystkich produktów w magazynie zmienia się na czerwony.

Poziom produktu poniżej stanu minimalnego

Korzystaj z funkcji „Magazyn” w programie dla przychodni Medfile®.

Spis produktów w Twojej placówce już nie będzie spędzał Ci sen z powiek.

Szybko, sukcesywnie i przyjemnie ogarniesz kwestię magazynową.

Do tego minimalny stan produktu szybko nadrobisz nowym zamówieniem.

Magazynuj produkty razem z Medfile®.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czym jest magazyn?

Jest to funkcja dzięki, której możliwe jest podanie stanu fizycznego zaplecza medycznego. Dowiedz się więcej.  
    

W jaki sposób dodać produkty do sprzedaży?

Wchodzimy w „Moje konto”, wybieramy zakładkę „Magazyn”. Następnie klikamy w „Dodaj produkt” w prawym górnym rogu. Zobacz więcej.
 

Jak edytować produkty w magazynie?

W zakładce „Magazyn” klikamy w nazwę danego produktu lub w „ołówek”, który znajduje się po prawej stronie. 
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację