Do wizyt z pacjentami potrzebujesz produktów,
których nigdy nie wiesz czy masz wystarczającą ilość na stanie?
Najwyższy czas to zmienić razem z programem do gabinetu Medfile®.
Obszar „Magazyn” uporządkuje potrzebne produkty do przeprowadzenia wizyty.
Zawsze będziesz mieć wgląd do tego ile produktów było, ile zostało zużytych
i czy stan magazynowy jest na tyle niski żeby wykonać zamówienie brakujących materiałów.
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna zgodna z RODO.
Wybieramy pozycję „Magazyn” na poziomie „Moje konto”.
U góry, po prawej stronie okna wskazujemy na przycisk „+ Nowy produkt” w celu dodania nowego produktu do magazynu.
Zapisujemy wprowadzany produkt do magazynu przyciskiem „Zapisz zmiany”.
W momencie, gdy „Stan” danego produktu w magazynie zejdzie poniżej „Minimalnego stanu”, wtedy kolor sztuk na liście wszystkich produktów w magazynie zmienia się na czerwony.
Korzystaj z funkcji „Magazyn” w programie dla przychodni Medfile®.
Spis produktów w Twojej placówce już nie będzie spędzał Ci sen z powiek.
Szybko, sukcesywnie i przyjemnie ogarniesz kwestię magazynową.
Do tego minimalny stan produktu szybko nadrobisz nowym zamówieniem.
Magazynuj produkty razem z Medfile®.