Przewodnik użytkownika | Moje konto

Formularze, formularz MedSign tworzenie ankiety


Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® pozwala na tworzenie formularzy MedSign.
Program do gabinetu ułatwia pracę lekarzom i specjalistom.
Wypełnianie ankiet, zgód i innych dokumentów medycznych jeszcze nie było tak proste.
Przygotowanie formularza MedSign i udostępnianie ankiety pacjentom
jest intuicyjne i bardzo wygodne.

Krok 1
  • Wybieramy z menu głównego „Moje konto”.
  • Klikamy w kafelkę „Formularze”.
Wybierz Formularze z poziomu Moje konto
Krok 2
  • Możemy utworzyć kategorię naszego nowego formularza lub skorzystać z już istniejących.
  • Kategorię dodajemy poprzez przycisk „+ Dodaj kategorię” zamieszczony z lewej strony okna.
Dodaj kategorię w formularzach
Krok 3
  • Pojawia się okno „Nowa kategoria”.
  • Nadajemy nazwę dla nowej kategorii.
  • Zapisujemy wprowadzone zmiany.
Nowa kategoria
Krok 4

Komunikat informujący o utworzeniu nowej kategorii dla formularza.

Kategoria została utworzona
Krok 5

Wybieramy przycisk „+ Dodaj dokument MedSign” w celu utworzenia nowego formularza MedSign.

Dodaj dokument MedSign
Krok 6
  • W oknie „Nowy formularz” wpisujemy „Tytuł” tworzonego formularza.
  • Z listy rozwijanej wybieramy kategorię, do której możemy przypisać tworzony formularz.
  • Klikamy w „Zapisz formularz”.
Wypełnij Nowy formularz
Krok 7
  • Po wejściu w kreator tworzenia nowego formularza, możemy uzupełnić rubrykę „Opis”.
  • Z automatu stworzony formularz jest ustawiony jako „Aktywny”.
  • Gdy chcemy, żeby nasz formularz można było udostępnić większej ilości pacjentów należy uaktywnić przycisk SWITCH „Formularz dostępny dla wszystkich pacjentów”.
  • Wtedy formularz staje się dostępny w linku MedSign na tablety.
Formularz dostępny dla wszystkich pacjentów
Krok 8
  • Zapisujemy wprowadzone dane.
  • O poprawnym zapisaniu informuje komunikat „Formularz został dodany”.
Zapisz zmiany w formularzu
Krok 9
  • Tworzenie struktury dokumentu odbywa się poprzez wybieranie kolejnych typów pól, umieszczonych w prawym panelu.
  • Na początek „+ Nagłówek/Tytuł”, który tworzy główną nazwę formularza.
Wybierz Nagłówek - Tytuł
Krok 10
  • Przykładowo „+ Nagłówek/Tytuł” dla naszego nowego formularza to ANKIETA.
  • Wprowadzane dane do pól można formatować (pogrubienie, kursywa, podkreślenie, wyśrodkowanie, kolory tekstu itp.)
  • Można ustawić, żeby pole było opcją „Wymaganą” (zawsze na wierzchu) lub "Opcjonalną ‑ rozwijaną" (można takie pole rozwinąć za pomocą plusika).
Wypełnij Nagłówek - Tytuł
Krok 11

Wybieramy kolejny typ pola do wstawienia ‑ „+ Pole tekstowe”.

Wybierz Pole tekstowe
Krok 12
  • „+ Pole tekstowe” pozwala na wprowadzenie przez pacjenta jednej linijki tekstu do ankiety.
  • Zapisujemy utworzone pole.
Wypełnij Pole tekstowe
Krok 13
  • Pole „Lista wyboru” pozwala utworzyć listę rozwijaną, z której można wybrać jedną odpowiedź.
  • Wpisujemy pytanie, odpowiedzi i zapisujemy pole.
Wybierz Lista wyboru
Krok 14
  • Opcja „Suwak/Skala” tworzy w ankiecie suwak ze skalą, na którym można zaznaczać oceny.
  • Podczas tworzenia pola ustawiamy „Wartość minimalną” oraz „Wartość maksymalną”.
Wybierz Suwak - Skala
Krok 15
  • Kolejne pole „Lista wyboru ‑  otwarta” umożliwia utworzenie pola wraz z paroma odpowiedziami.
  • W tym miejscu można uaktywnić SWITCH „Pozwól zaznaczyć klika opcji”.
  • Wtedy odpowiedzi pojawią się w formie checkboxów, w których można oznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.
Wybierz Lista wyboru - otwarta
Krok 16

Pole „Podpis” pozwala na podpisanie wypełnianego formularza przez pacjenta.

Wybierz Podpis
Krok 17
  • Pole „Napis” umożliwia wprowadzenie niezależnego tekstu do formularza np. instrukcję wypełnienia formularza, podziękowanie za wypełnienie ankiety itp.
  • Po wprowadzeniu wszystkich pól zapisujemy utworzony formularz.
Wybierz Napis
Krok 18

Widok struktury nowoutworzonego dokumentu MedSign ‑ typu ankieta, zgoda.

Widok struktury dokumentu MedSign
Krok 19

Widok stworzonego formularza na liście dokumentów MedSign na poziomie „Moje konto/Formularze”.

Widok stworzonego formularza na liście dokumentów MedSign

Przedstawione wyżej kroki, obrazują jak w prosty i szybki sposób utworzyć
krótką ankietę dotyczącą placówki medycznej.
W taki sam sposób można tworzyć: zgody lub inne dokumenty medyczne MedSign.
Dokumenty MedSign wymagają złożenia podpisu na końcu wypełnionego dokumentu.
Korzystaj z możliwości jakie oferuje Medfile® i MedSign, przyspiesz pracę swojej placówki.


Zalety funkcji „Formularz MedSign
tworzenie ankiety”
:

  • intuicyjne tworzenie dokumentów, w formie elektronicznej
  • tworzenie dokumentów elektronicznych wraz z miejscem
    na podpis pacjenta
  • możliwość szybkiego wypełniania formularzy MedSign na tablecie
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (12)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (26)
Kartoteka pacjentów (28)
Wizyty (8)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (1)
Moje konto (66)
Rachunki (7)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (3)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (2)
Telemedycyna (6)
Podstawowe funkcje (4)
e-Recepty (1)
Kalendarz (14)
Wizyty (1)
Strona WWW (3)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (5)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
 
© BioStat 2022 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
Dla nowych klientów taniej o 20% !
kod: MED20
Umów się na prezentację