Przewodnik użytkownika | Moje konto

Moje raporty — tworzenie kategorii oraz podkategorii

Pozwól, aby Medfile® wyręczyło cię z części Twoich obowiązków. 
Program oferuje dużo funkcji, które jeszcze bardziej usprawnią pracę w placówce medycznej.  
Tworzenie raportów własnych w Medfile® jest bardzo proste i intuicyjne, a dzięki możliwości tworzenia
kategorii oraz podkategorii, Twoja praca będzie jeszcze bardziej usystematyzowana. 
Program całkowicie zgodny z RODO.

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, wchodzimy do zakładki „Raporty”.

Wejdź do zakładki raporty
Krok 2

Klikamy na „Moje raporty”.

Naciśnij moje raporty
Krok 3

W celu stworzenia kategorii w raporcie własnym klikamy w ikonkę koła zębatego.

Naciśnij ikonkę koła zębatego
Krok 4

Klikamy na przycisk „+ Dodaj kategorię”.

Kliknij dodaj kategorię
Krok 5

Wpisujemy nazwę kategorii oraz przypisujemy ją do pożądanego miejsca.

Wprowadź nazwę kategorii
Krok 6

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Kategoria została utworzona”.

Komunikat o zapisie danych
Krok 7

Jeżeli chcemy przypisać dany raport do kategorii, wchodzimy do jego edycji za pośrednictwem ikonki ołówka.

Przejdź do edycji raportu
Krok 8
  • Przypisujemy raport do kategorii,
  • Następnie naciskamy przycisk „Zapisz”.
Zapisz raport własny
Krok 9

Po poprawnym zapisie danych otrzymamy komunikat „Zmiany zostały zapisane”.

Komunikat o zapisie danych
Krok 10
  • Wszystkie dodane zakładki będą się nam wyświetlać z lewej strony,
  • Po dodaniu większej ilości raportów pomocna może się okazać opcja wyszukiwarki, dzięki której można szybko wyszukać pożądaną kategorię,
  • Po kliknięciu ikonki koła zębatego zostajemy przeniesieni do możliwości edycji zakładek.
Wejdź w edycję zakładek
Krok 11

W celu edycji dodanej zakładki klikamy ikonkę ołówka.

Wybierz ikonkę ołówka
Krok 12

Po wprowadzeniu odpowiednich zmian wybieram przycisk „Zapisz zmiany”.

Zapisz wprowadzone zmiany
Krok 13

Każdą dodaną kategorię, można również usunąć za pośrednictwem ikonki X.

Usuń wybraną kategorię
Krok 14
  • Otrzymamy komunikat, który prosi nas o potwierdzenie, czy jesteśmy pewni, że chcemy usunąć kategorię, oraz wszystkie podkategorie, które są do niej przypisane,
  • Jeśli tak, naciskamy na „Potwierdzam”.
Potwierdź usuwanie kategorii

Korzystaj z idealnego programu do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Dzięki  Medfile® będziesz mógł poświęcić więcej czasu pacjentowi na wizycie. 
Bezpośrednio z zakładki moje raporty, możesz filtrować w stworzonych raportach 
oraz dodatkowo tworzyć liczne kategorie i podkategorie
Zoptymalizuj swoją pracę wspólnie z Medfile®.

 

Zalety funkcji Moje raporty — tworzenie kategorii
oraz podkategorii 
w programie Medfile®:

  • możliwość tworzenia licznych kategorii oraz podkategorii
  • możliwość edytowania oraz usuwania dodanych kategorii
  • możliwość szukania kategorii w wysukiwarce
  • duża oszczędność czasu
  • łatwe oraz intuicyjne w obsłudze
Zobacz, jak dodać kategorię oraz podkategorię w moich raportach
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (14)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (38)
Kartoteka pacjentów (30)
Wizyty (21)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (2)
Moje konto (104)
Rachunki (10)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (4)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (4)
Telemedycyna (5)
Podstawowe funkcje (5)
e-Recepty (2)
Kalendarz (26)
Wizyty (10)
Strona WWW (4)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (50)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
Dentysta (1)
Rachunki (6)
Pacjenci (23)
e-Recepty (3)
 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację