Etykieta dodawanie

Medfile® to kompleksowy program do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną twoich pacjentów.

Etykiety wstawiane są przy dodawaniu nowej wizyty lub podczas edycji wizyty.

Etykiety to tagi do wizyt, które w skrócie opisują wizytę.

Z perspektywy zakładki „Kalendarz” możesz dodać je poprzez wpisanie ich nazwy lub bezpośrednio z listy rozwijanej.

Korzystaj z wszystkich udogodnień w systemie.

Krok 1
  • Podgląd wstawionej wizyty bez dodanej etykiety z poziomu kalendarza.
  • Klikamy w wybraną wizytę.
Dymek podpowiedzi z poziomu kalendarza bez etykiety
Krok 2
  • Po kliknięciu w pole „Wybierz etykiety”, wyświetla się lista rozwijana z wszystkimi dodanymi etykietami,
  • Naciskając na daną etykietę — zostanie ona automatycznie wstawiona w wizytę.
Wybierz etykietę z listy rozwijanej
Krok 3

Etykiety można również wyszukiwać poprzez wpisanie ich nazwy w polu „Wybierz etykiety”.

Wpisz nazwę etykiety
Krok 4
  • Widok etykiet wpisanych w wizycie,
  • W razie wpisania nieprawidłowej nazwy etykiety, możemy etykietę usunąć krzyżykiem ‑ etykieta usuwanie z wizyty,
  • Po wprowadzeniu wszystkich etykiet do wizyty - klikamy w „Zapisz wizytę”.
 
Zapisz wizytę po wprowadzeniu etykiet
Krok 5

Podgląd wizyty (chmura podpowiedzi) z dodanymi etykietami.

Podgląd dodanej wizyty z etykietami

Dzięki etykietom możemy kategoryzować wizyty np. pierwsza wizyta, opłacona, rodzina.

Etykiety są widoczne po najechaniu na wybraną wizytę.

Na dymku z podpowiedzią widnieje wstawiona etykieta.

Korzystaj z szeregu funkcji jakie oferuje program dla gabinetu Medfile®.

Program całkowicie zgodny z RODO

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?

Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować). 
 

Dlaczego nie mogę przypiąć etykiety do wizyty?

Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację