Etykieta dodawanie
Medfile® to kompleksowy program do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną twoich pacjentów.
Etykiety wstawiane są przy dodawaniu nowej wizyty lub podczas edycji wizyty.
Etykiety to tagi do wizyt, które w skrócie opisują wizytę.
Z perspektywy zakładki „Kalendarz” możesz dodać je poprzez wpisanie ich nazwy lub bezpośrednio z listy rozwijanej.
Korzystaj z wszystkich udogodnień w systemie.
- Podgląd wstawionej wizyty bez dodanej etykiety z poziomu kalendarza.
- Klikamy w wybraną wizytę.
- Po kliknięciu w pole „Wybierz etykiety”, wyświetla się lista rozwijana z wszystkimi dodanymi etykietami,
- Naciskając na daną etykietę — zostanie ona automatycznie wstawiona w wizytę.
Etykiety można również wyszukiwać poprzez wpisanie ich nazwy w polu „Wybierz etykiety”.
- Widok etykiet wpisanych w wizycie,
- W razie wpisania nieprawidłowej nazwy etykiety, możemy etykietę usunąć krzyżykiem ‑ etykieta usuwanie z wizyty,
- Po wprowadzeniu wszystkich etykiet do wizyty - klikamy w „Zapisz wizytę”.
Podgląd wizyty (chmura podpowiedzi) z dodanymi etykietami.
Dzięki etykietom możemy kategoryzować wizyty np. pierwsza wizyta, opłacona, rodzina.
Etykiety są widoczne po najechaniu na wybraną wizytę.
Na dymku z podpowiedzią widnieje wstawiona etykieta.
Korzystaj z szeregu funkcji jakie oferuje program dla gabinetu Medfile®.
Program całkowicie zgodny z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).
Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.