Telefonia VoIP — notatka do połączeń

Medfile® pozwala swoim użytkownikom na sprawne zarządzanie gabinetem medycznym. 

Program oferuje wiele przydatnych funkcji — jedną z nich jest telefonia VoIP

Bezpośrednio z tej zakładki w systemie, do połączeń przychodzących oraz wychodzący można dodawać notatki.

Program całkowicie zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy zakładki „Moje konto”, klikamy na „Historia połączeń”.

Wejdź w historię połączeń
Krok 2
  • Wybieramy kierunek — czy jest to połączenie przychodzące lub wychodzące,
  • Ustawiamy zakres dat, klikając w dzień na kalendarzu,
  • Wybieramy przycisk „Filtruj”, aby wyszukać odpowiednie połączenia.
Filtruj w historii połączeń
Krok 3

Klikamy na ikonkę dymka przy wybranemu połączeniu, aby dodać treść notatki do połączenia.

Wybierz ikonkę dymka
Krok 4

Naciskamy przycisk „+ Dodaj”, aby dodać nową notatkę do połączenia.

Kliknij przycisk dodaj
Krok 5

Wpisujemy treść notatki, a następnie ponownie klikamy na „+ Dodaj”, aby notatka została zapisana.

Dodaj treść notatki
Krok 6

Treść notatki, możemy w każdym momencie również usunąć za pośrednictwem ikonki kosza na śmieci.

Usuń treść notatki
Krok 7

Jeżeli jesteśmy pewni usunięcia notatki, naciskamy na przycisk „Potwierdzam”, aby usunąć ją całkowicie.

Potwierdź usunięcie notatki

Dzięki Medfile® praca w placówkach oraz gabinetach medycznych staje się prostsza.

Funkcja dodawania kasy lub wielu kas, jeszcze bardziej usprawni działanie systemu.

Nie zastanawiaj się długo, tylko zacznij wystawiać dokumenty poprzez program Medfile®.

Program całkowicie zgodny z RODO

 

Zalety funkcji Telefonia VoIP — notatka do połączeń w programie Medfile®:

  • możliwość dodawania wielu notatek
  • możliwość dodawania notatek do połączeń przychodzących oraz wychodzących 
  • możliwość usunięcia danej notatki 
  • bardzo intuicyjne oraz przydatne w placówkach medycznych

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czego potrzebuję aby zacząć korzystać z telefonii internetowej VoIP?

Dowolnego urządzenia ‑ telefonu podłączonego do adaptera (tzw. Bramki VoIP), bądź komputera / laptopa oraz mikrofonu, słuchawek i zainstalowanego na nim komunikatora VoIP.

Potrzebny nam będzie również dobry oraz stabilny dostęp do Internetu. Sprawdź więcej

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP zachodzi konieczność zmiany numeru telefonu?

Nie. Możemy posiadać numer stacjonarny, komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym. Sprawdź więcej

Co oznacza brak połączeń?

W tym momencie jest brak połączeń przychodzących do Medfile.

 

Co to jest historia połączeń?

Historia połączeń to billing połączeń zarejestrowanych w Medfile. Historia połączeń wskazuje dane z ostatnich 30 dni. Sprawdź więcej

Skąd wziąć Adres URL do powiadomień żeby dokonać integracji z Telefonią VOIP?

Aby otrzymywać informacje o połączeniach przychodzących i wychodzących skopiuj poniższy adres URL i wklej w ustawieniach usługi SuperVoIP API na stronie https://panel.supervoip.pl.  

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację