Edytowanie oraz usuwanie istniejących etykiet

Medfile® staje na wysokości i na bieżąco usprawnia swoje oprogramowanie. 

Za pośrednictwem zakładki „Etykiety” użytkownicy mają możliwość dodać nową etykietę

Edytowanie oraz usuwanie istniejących już etykiet, jest kolejną funkcją, która z pewnością poprawi komfort pracy w programie. 

Dodawaj kategorię w etykietach i usprawnij pracę w Medfile®

Program całkowicie zgodny z RODO

Krok 1

Z perspektywy mojego konta, przechodzimy do zakładki „Etykiety”.

Wybierz zakładkę etykiety
Krok 2

W celu przystąpienia do edycji istniejącej już etykiety — klikamy w ikonkę ołówka przy danej etykiecie.

Przejdź do edycji etykiety
Krok 3

Po wprowadzeniu wszystkich poprawek w edycji etykiety — naciskamy przycisk „Zapisz”, aby edycja została zapisana.

Zapisz poprawki w edycji etykiety
Krok 4
  • Po poprawnym zapisaniu edycji etykiety przez program otrzymamy komunikat „Etykieta została zapisana”,
  • Następnie wybieramy przycisk „Etykiety”, by wrócić do głównej strony etykiet.
Komunikat potwierdzający zapisanie edycji etykiety
Krok 5
  • Za pośrednictwem przycisku SWITCH, możemy w łatwy sposób aktywować (kolor niebieski) lub dezaktywować (kolor szary) daną etykietę,
  • Jeżeli chcemy usunąć daną etykietę — klikamy przycisk X przy niej.
Usuń etykietę
Krok 6

Jeżeli jesteśmy pewni usunięcia danej etykiety — klikamy przycisk „Potwierdzam”, by trwale usunąć etykietę z programu.

Potwierdź usunięcie etykiety

Medfile® jest idealny narzędziem do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej

Program oferuje wiele funkcji, przydatnych zarówno małym, jak i dużym placówkom medycznym. 

Zakładka etykiety, umożliwia uporządkować pracę w kalendarzu. 

Edytuj, aktywuj, dezaktywuj lub usuwaj stworzone etykiety według preferencji oraz potrzeb. 

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Dlaczego nie mogę przypiąć etykiety do wizyty?

Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
 

W jaki sposób pokazują się etykiety w kalendarzu?

Etykiety z perspektywy kalendarza mogą pokazywać się za pośrednictwem ikon lub słów, ale mogę również po najechaniu na wizytę ukazywać się zarówno za pośrednictwem ikon, jak i słów jednocześnie.

Gdzie ustawić pokazywanie etykiet z perspektywy kalendarza?

Wszystkiego możesz dokonać z perspektywy kalendarza. Wystarczy, że klikniesz przycisk „Ustawienia” i z perspektywy sekcji „Ustawienia dymków” dodasz opcję „Etykiety” oraz „Ikony (etykiety i status wizyty)”. Po zapisaniu danych będziesz mógł się cieszyć widocznymi etykietami z perspektyw kalendarza. 
 

Jak aktywować etykiety?

W celu aktywowania etykiety wystarczy, że przy danej etykiecie naciśniesz na suwak. W momencie kiedy suwak jest niebieski — etykieta jest aktywna. Zobacz więcej
 

Jak dezaktywować etykiety?

W celu dezaktywowania etykiety wystarczy, że przy danej etykiecie naciśniesz na suwak. W momencie kiedy suwak stanie się szary — etykieta jest dezaktywowana.
 

Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację