Program dla przychodni i gabinetów medycznych Medfile wierzy, że optymalizacja pracy gabinetu to oszczędzanie czasu na formalnościach. Zarządzanie całą placówką z poziomu jednego programu to zdecydowanie zwiększenie komfortu pracy i efektywności niezbędnych działań. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, wielofunkcyjny kalendarz, dedykowana karta wizyty, własna strona WWW oraz centrala telefoniczna to kompleksowe rozwiązanie idealnie sprawdzające się w przychodni czy pojedynczym gabinecie.
Zalety tego rozwiązania:
Kompletne rozwiązanie telefonii VoIP dla placówki lub pojedynczego gabinetu.
Własne numery stacjonarne
Możesz wybrać swoje numery telefonu z setek dostępnych w naszej sieci lub przenieść Twoje obecne numery do nas.
Dzięki naszemu rozwiązaniu możesz w czasie rzeczywistym przeglądać aktualnie trwające połączenia oraz pobierać historię połączeń.
W naszej sieci możesz zamówić lub wybrać jeden z wielu dostępnych numerów komórkowych i od razu rozpocząć dzwonienie lub wysyłanie wiadomości SMS.
Bez żadnych dodatkowych urządzeń możesz uruchomić w swojej firmie numer faksu. Odbieranie oraz wysyłanie faksu odbywa się poprzez skrzynkę e-mail lub z poziomu aplikacji Medfile.
Oferujemy nagrywanie wszystkich połączeń przychodzących oraz wychodzących i podgląd nagrań w czasie rzeczywistym. Wszystkie nagrania można automatycznie przesyłać na wskazany serwer FTP w wybranych odstępach czasu np. co 30 minut.
Wystarczające pasmo transmisji to około 30 kb/s, to niewiele, jednak należy zwrócić uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone.
VoIP, to nic innego, jak technologia przetwarzania głosu w taki sposób, by można go było przesłać przez Internet lub inne sieci wykorzystujące protokół IP – tradycyjne połączenia głosowe przekazywane przez nadajniki naziemne.
Nie, oczywiście, że nie. Do integracji z VoIP, możemy posiadać nasz stały numer stacjonarny lub komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym.
Tak, do skorzystania z wszystkich możliwości VoIP, konieczne jest posiadanie bramki VOIP. Nie trzeba posiadać najnowocześniejszego sprzętu, wystarczy dowolny telefon stacjonarny, komórkowy, tablet, czy komputer, ale bramka VoIP, jest koniecznością.
Program posiada integrację z telefonią internetową SuperVoIP.pl.