Optymalizacja pracy gabinetu to oszczędzanie czasu na formalnościach. Zarządzanie całą placówką z poziomu jednego programu to zdecydowanie zwiększenie komfortu pracy i efektywności niezbędnych działań. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, wielofunkcyjny kalendarz, dedykowana karta wizyty, własna strona www oraz centrala telefoniczna to kompleksowe rozwiązanie idealnie sprawdzające się w przychodni czy pojedynczym gabinecie.
Kompletne rozwiązanie telefonii VoIP dla placówki lub pojedynczego gabinetu.
Możesz wybrać swoje numery telefonu z setek dostępnych w naszej sieci lub przenieść Twoje obecne numery do nas.
Dzięki naszemu rozwiązaniu możesz w czasie rzeczywistym przeglądać aktualnie trwające połączenia oraz pobierać historię połączeń.
W naszej sieci możesz zamówić lub wybrać jeden z wielu dostępnych numerów komórkowych i od razu rozpocząć dzwonienie lub wysyłanie wiadomości SMS.
Bez żadnych dodatkowych urządzeń możesz uruchomić w swojej firmie numer faksu. Odbieranie oraz wysyłanie faksu odbywa się poprzez skrzynkę e-mail lub z poziomu aplikacji Medfile.
Oferujemy nagrywanie wszystkich połączeń przychodzących oraz wychodzących i podgląd nagrań w czasie rzeczywistym. Wszystkie nagrania można automatycznie przesyłać na wskazany serwer FTP w wybranych odstępach czasu np. co 30 minut.