VOIP

Jeden system - wiele korzyści

z Twoim Medfile

Nowa generacja zarządzania placówką!
Telefonia VoIP w Medfile to kompletna oferta obejmująca:
  •   własny numer stacjonarny/komórkowy,
  •   centralę telefoniczną ze scenariuszami IVR,
  •   nagrywanie połączeń i wirtualny fax.
Kompleksowe rozwiązanie dla Twojego gabinetu.

Program dla przychodni i gabinetów medycznych Medfile wierzy, że optymalizacja pracy gabinetu to oszczędzanie czasu na formalnościach. Zarządzanie całą placówką z poziomu jednego programu to zdecydowanie zwiększenie komfortu pracy i efektywności niezbędnych działań. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, wielofunkcyjny kalendarz, dedykowana karta wizyty, własna strona WWW oraz centrala telefoniczna to kompleksowe rozwiązanie idealnie sprawdzające się w przychodni czy pojedynczym gabinecie.
 

Zalety tego rozwiązania:

  1. obniżenie kosztów telefonicznych (telefonia VOIP jest tańsza niż tradycyjny telefon stacjonarny)
  2. optymalizacja gabinetu lub placówki medycznej (stawiaj na rozwój swojego miejsca pracy)
  3. centralizacja działań (zarządzanie placówką z jednego miejsca)
  4. powiększenie zysków (koszt wdrożenia niewielki oraz redukcja kosztów połączeń telefonicznych)
  5. dodatkowe funkcjonalności VOIP (kolejki połaczeń, szablony rozmów a także automatyczne menu głosowe)
  6. brak barier geograficznych (z telefonii internetowej można korzystać z dowolnego miejsca na świecie)
  7. podniesienie jakości obsługi klientów
Telefonia przez łącze internetowe
Telefonia przez łącze internetowe

Kompletne rozwiązanie telefonii VoIP dla placówki lub pojedynczego gabinetu.

Własne numery stacjonarne

Możesz wybrać swoje numery telefonu z setek dostępnych w naszej sieci lub przenieść Twoje obecne numery do nas.

Billing połączeń oraz podgląd połączeń aktualnie trwających

Dzięki naszemu rozwiązaniu możesz w czasie rzeczywistym przeglądać aktualnie trwające połączenia oraz pobierać historię połączeń.

Własne numery komórkowe (np. do wysyłania wiadomości SMS)

W naszej sieci możesz zamówić lub wybrać jeden z wielu dostępnych numerów komórkowych i od razu rozpocząć dzwonienie lub wysyłanie wiadomości SMS.

Wirtualny faks

Bez żadnych dodatkowych urządzeń możesz uruchomić w swojej firmie numer faksu. Odbieranie oraz wysyłanie faksu odbywa się poprzez skrzynkę e-mail lub z poziomu aplikacji Medfile.

Nagrywanie połączeń

Oferujemy nagrywanie wszystkich połączeń przychodzących oraz wychodzących i podgląd nagrań w czasie rzeczywistym. Wszystkie nagrania można automatycznie przesyłać na wskazany serwer FTP w wybranych odstępach czasu np. co 30 minut.

Cennik usług
skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Kontakt
Co zrobić, aby rozpocząć
pracę z telefonią w Medfile?
Istnieją różne metody łączenia się z siecią VoIP, pracę możesz rozpocząć w 5 minut.
Telefonia VoIP wymaga do pracy połączenia z Internetem.
  • Komputer z darmową aplikacją
    Połączenia wykonywane są poprzez program z Twojego komputera, jedyne co potrzebujesz do rozmowy to słuchawki z mikrofonem.
  • Telefon komórkowy / Smartphone z aplikacją
    Jeżeli chcesz wykonywać połączenia VoIP z telefonu komórkowego zainstaluj jedną z darmowych aplikacji do telefonii VoIP. W ten sposób możesz korzystać z naszej sieci bez dodatkowych urządzeń.
  • Telefon IP
    Dedykowane telefonii VoIP stacjonarne urządzenie do odbierania jak i wykonywania połączeń - doskonałe do pracy w recepcji.
  • Bramka VoIP
    Możliwe jest podłączenie kilku aparatów telefonicznych i wykonywanie równocześnie wiele połączeń.
  • Centrala IP
    Całkowita centrala telefoniczna na miejscu w Twojej placówce.
VoIP
Jakie muszę posiadać łącze,
aby prowadzić rozmowy?

Wystarczające pasmo transmisji to około 30 kb/s, to niewiele, jednak należy zwrócić uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone.

Najlepiej działają łącza kablowe np. INEA, UPC, radiowe, światłowód np. ORANGE.
Sprawdza się również łącze LTE (PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY), jednak należy zadbać, aby łącze to miało publiczny adres IP.
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń pod numer (+48) 530 610 330 lub napisz do nas maila na adres: [email protected]
Czekamy na Twój kontakt!

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Czym tak naprawdę jest telefonia VoIP?

VoIP, to nic innego, jak technologia przetwarzania głosu w taki sposób, by można go było przesłać przez Internet lub inne sieci wykorzystujące protokół IP – tradycyjne połączenia głosowe przekazywane przez nadajniki naziemne.
 

Czy podczas korzystania z telefonii internetowej VoIP należy posiadać nowy numeru telefonu?

Nie, oczywiście, że nie. Do integracji z VoIP, możemy posiadać nasz stały numer stacjonarny lub komórkowy (krajowy / zagraniczny), który automatycznie staje się naszym numerem wirtualnym.
 

Czy posiadanie bramki VoIP, jest konieczne?

Tak, do skorzystania z wszystkich możliwości VoIP, konieczne jest posiadanie bramki VOIP. Nie trzeba posiadać najnowocześniejszego sprzętu, wystarczy dowolny telefon stacjonarny, komórkowy, tablet, czy komputer, ale bramka VoIP, jest koniecznością. 
 

Z kim Medfile ma integrację?

Program posiada integrację z telefonią internetową SuperVoIP.pl. 

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 30.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
*migracja gratis
sale