Przewodnik użytkownika | Telefonia internetowa

Telefonia internetowa VoIP, konfiguracja bezpośrednio z konta w Medfile®

Telefonia Internetowa VoIP, jest funkcją, o której nie wszyscy jeszcze słyszeli. Stanowi ona idealne rozwiązanie dla biznesu, a korzystanie z niej, jest rzeczą bardzo prostą i intuicyjną.
Dzięki nowej dostępnej opcji w Medfile® lekarze, specjaliści oraz recepcja, będą mogli polepszyć swój kontakt z klientem. VoIP generuje szereg korzyści, a uruchomienie jej, jest możliwe bezpośrednio z konta w Medfile®
Korzystaj z telefonii internetowej i ciesz się wysoką jakością połączeń.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.

Krok 1
  • Wejdź w zakładkę „Moje konto”.
  • Wybieramy kafel „Telefonia”.
Wybierz zakładkę telefonia
Krok 2
  • Przechodzimy do ustawień integracji.
  • Aby aktywować telefonie internetową, musisz posiadać aktywne konto w SuperVoIP.pl jeśli nie masz to zarejestruj je tutaj (zobacz krok 3).
  • Klikamy na przycisk „Mam już konto w SuperVoIP – uruchom telefonię” (Następnie krok 4).
Kliknij na przycisk
Krok 3

Wybieramy 1 opcję z 3 dostępnych, naciskając na odpowiedni kafelek. Możemy założyć konto z numerem polskim, jak i również z zagranicznym lub przenieść obecny numer do sieci SuperVoIP.pl

Wybierz 1 opcję
Krok 4
  • Przechodzimy do autoryzacji.
  • W tym celu potrzebny będzie nam klucz SuperVoIP API.
  • Klikając w „Zobacz rzut ekranu z instrukcją”, wyświetli nam się instrukcja, z której pobieramy klucz.
Pobierz klucz ze strony
Krok 5
  • Uzupełniamy dane osoby odpowiedzialnej (na którą ma zostać zawarta umowa).
  • Wypisujemy nazwę użytkownika oraz hasło, używane do logowania na stronie SuperVoIP.pl
  • Następnie wpisujemy bądź wklejamy klucz, który został wcześniej pobrany.
  • Jeżeli wszystkie dane zostaną uzupełnione poprawnie, klikamy w przycisk „Przejdź dalej”.


 

Uzupełnij dane w autoryzacji
Krok 6

Kiedy autoryzacja przebiegnie pomyślnie w górnej części strony wyświetli nam się komunikat „Pomyślnie zalogowano do sieci SuperVoIP”.

Pomyślnie zalogowano do sieci
Krok 7
  • Przystępujemy do kroku 2, czyli synchronizacji połączeń telefonicznych.
  • Kopiujemy adres URL, który wyświetla się na szarym tle.
  • Przechodzimy do strony https://panel.supervoip.pl
Skopiuj adres URL
Krok 8

Adres URL, wklejamy w pustą rubrykę, która znajduje się po prawej stronie od hasła „URL notyfikacji” (na stronie SuperVoIP, którą wcześniej otworzyliśmy z linku).

Wklej adres URL
Krok 9
  • Wracamy do app.medfile.pl
  • Uzupełniamy krok 3, czyli konfiguracja użytkowników.
  • Z listy rozwijanej wybieramy użytkowników Medfile, którym chcemy przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii internetowej.
Przypisz uprawnienia użytkownikom
Krok 10

Kiedy skonfigurujemy wszystkich użytkowników, klikamy niebieski przycisk „Zapisz”.

Zapisz wprowadzone dane
Krok 11
  • Wprowadzone dane, zostaną zaktualizowane.
  • W górnej części strony pojawi się na zielonym tle komunikat - „Ustawienia zostały zaktualizowane”.
Ustawienia zostały zaktualizowane
Krok 12

Od teraz w górnej części strony, zaraz obok imienia i nazwiska zalogowanej osoby, będzie wyświetlał się nowy nagłówek „Telefonia”.

Nowy nagłówek został dodany

Skonfigurowanie telefonii internetowej VoIP w programie Medfile®,  jest nieskomplikowane, każdy może dokonać tego w kilka chwil.
Od posiadania niej w swoim gabinecie bądź całej placówce medycznej, dzieli cię tylko kilka prostych kroków. 
Skorzystaj z benefitów, oferowanych przez VoIP i popraw jakość swoich połączeń oraz komunikacje z pacjentami. 
Wyjdź naprzeciw nowej funkcji wprowadzonej w Medfile® oraz sprawdź inne możliwości, które możesz otrzymać dzięki telefonii internetowej. 

Program dla gabinetu z Elektroniczną Dokumentacją Medyczną.

 

Zalety, które generuje ustawienie (konfiguracja) telefonii internetowejMedfile®:

  • współpraca z platformą SuperVoIP.pl
  • polepszenie komunikacji z pacjentem 
  • możliwość przypisania VoIP wielu użytkownikom
  • znaczne ułatwienie pracy w większej placówce bądź przychodni
  • przejrzystość oraz intuicyjność w obsłudze
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (14)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (37)
Kartoteka pacjentów (31)
Wizyty (17)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (2)
Moje konto (101)
Rachunki (10)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (4)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (4)
Telemedycyna (5)
Podstawowe funkcje (5)
e-Recepty (2)
Kalendarz (25)
Wizyty (7)
Strona WWW (4)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (47)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
Dentysta (1)
Rachunki (6)
Pacjenci (20)
e-Recepty (3)
 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 31.03.2024
- 30% na licencję
kod: 30taniej
Umów się na prezentację