Program dla gabinetu Medfile®, umożliwia swoim użytkownikom sprawdzanie historii połączeń w zakładce telefonii internetowej.
Bezpośrednio ze swojego konta w Medfile®, możesz sprawdzić wszystkie przychodzące połączenia. Istnieje możliwość weryfikowania również innych opcji, m.in. statusu połączenia, czasu jego trwania, numeru z którego dzwoniono oraz kilku innych przydatnych kwestii.
Wszystkie informacje dotyczące billingu połączeń znajdują się na jednej stronie, w bardzo przejrzystym i czytelnym arkuszu.
Jest to kolejne udogodnienie w programie aby maksymalnie przyspieszyć pracę lekarzom i specjalistom medycznym.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.
Wchodzimy w zakładkę „Telefonia”.
Następnie musimy kliknąć w „połączenia”, które wyświetlają się w prawym dolnym rogu listy rozwijanej.
Ukazuje się cała strona poświęcona historii połączeń.
Pod hasłem „Kierunek” z listy rozwijanej wybieramy pozycję „Przychodzące” bądź „Wychodzące”.
Uzyskujemy wszystkie informacje o połączeniach w telefonii internetowej.
Możemy również filtrować po datach, jeżeli chcemy sprawdzić konkrety dzień bądź okres czasu.
Jesteśmy w stanie przykładowo sprawdzić: czas trwania połączeń, ich status oraz z jakiego numeru zostały wykonane.
Klikając w ikonę mikrofonu zostanie pobrany plik głosowy na urządzenie.
Sprawdzaj na bieżąco swój billing połączeń w programie Medfile®, tak aby nigdy cię nic nie ominęło.
Bez trudu możesz pozostawać na bieżąco z wszystkimi połączeniami, sprawdzać te nieodebrane bądź odsłuchiwać te, które były już przeprowadzone.
Stały dostęp do historii połączeń może w łatwy sposób usprawnić pracę w gabinecie, jak i całej placówce medycznej.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.