Przewodnik użytkownika | Telefonia internetowa

Billing połączeń w telefonii internetowej VoIP


Program dla gabinetu Medfile®, umożliwia swoim użytkownikom sprawdzanie historii połączeń w zakładce telefonii internetowej.
Bezpośrednio ze swojego konta w Medfile®, możesz sprawdzić wszystkie przychodzące połączenia. Istnieje możliwość weryfikowania również innych opcji, m.in. statusu połączenia, czasu jego trwania, numeru z którego dzwoniono oraz kilku innych przydatnych kwestii. 
Wszystkie informacje dotyczące billingu połączeń znajdują się na jednej stronie, w bardzo przejrzystym i czytelnym arkuszu.
Jest to kolejne udogodnienie w programie aby maksymalnie przyspieszyć pracę lekarzom i specjalistom medycznym. 
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.

Krok 1

Wchodzimy w zakładkę „Telefonia”.

Wybierz zakładkę telefonia
Krok 2

Następnie musimy kliknąć w połączenia”, które wyświetlają się w prawym dolnym rogu listy rozwijanej.

Kliknij na przycisk połączenia
Krok 3
  • Ukazuje się cała strona poświęcona historii połączeń.

  • Pod hasłem „Kierunek” z listy rozwijanej wybieramy pozycję „Przychodzące” bądź „Wychodzące”.

  • Uzyskujemy wszystkie informacje o połączeniach w telefonii internetowej.

  • Możemy również filtrować po datach, jeżeli chcemy sprawdzić konkrety dzień bądź okres czasu.

  • Jesteśmy w stanie przykładowo sprawdzić: czas trwania połączeń, ich status oraz z jakiego numeru zostały wykonane.

Wybierz z listy rozwijanej
Krok 4

Klikając w ikonę mikrofonu zostanie pobrany plik głosowy na urządzenie.

Przesłuchaj nagranie rozmowy

Sprawdzaj na bieżąco swój billing połączeń w programie Medfile®, tak aby nigdy cię nic nie ominęło.
Bez trudu możesz pozostawać na bieżąco z wszystkimi połączeniami, sprawdzać te nieodebrane bądź odsłuchiwać te, które były już przeprowadzone.
Stały dostęp do historii połączeń może w łatwy sposób usprawnić pracę w gabinecie, jak i całej placówce medycznej.
Program dla gabinetu jest zgodny z RODO.

 

Zalety, które generuje funkcja „bilingu połączeń” Medfile®:

  • usprawnia pracę w placówkach medycznych 
  • zbiera informacje o połączeniach w 1 miejscu 
  • weryfikacja pracy pracowników recepcji oraz obsługujących pacjentów
  • opcja sortowania połączeń po wybranych datach, okresach czasu
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (12)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (26)
Kartoteka pacjentów (28)
Wizyty (8)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (1)
Moje konto (66)
Rachunki (7)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (3)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (2)
Telemedycyna (6)
Podstawowe funkcje (4)
e-Recepty (1)
Kalendarz (14)
Wizyty (1)
Strona WWW (3)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (5)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
 
© BioStat 2022 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
Dla nowych klientów taniej o 20% !
kod: MED20
Umów się na prezentację