Przewodnik użytkownika | Telefonia internetowa

Odbieranie połączeń w telefonii internetowej – widok kalendarza

Warto w programie uruchomić i ustawić VoIP.
Początkowo potrzebna jest, Telefonia internetowa VoIP, konfiguracja bezpośrednio z konta w Medfile®.
Program stworzony został w celu prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej online. Przejrzystość programu oraz funkcje w nim dostępne, usprawniają pracę lekarzy oraz fizjoterapeutów, a tym samym oszczędzają ich cenny czas.
Telefonia internetowa VoIP to idealne rozwiązanie dla gabinetów oraz placówek medycznych. Pozwala na ich sprawne funkcjonowanie i uporządkowanie całej historii połączeń.
Bezpośrednio z konta Medfile® odbieraj przychodzące połączenia i w tym samym czasie wyświetlaj kartotekę pacjenta. 

Krok 1

Na górnym pasku znajduje się ikona telefonii internetowej.

Widoczna ikona telefonii internetowej
Krok 2
  • W sytuacji, kiedy będziemy mieć połączenie przychodzące, to nazwa „Telefonia”, zmieni się na żółty pasek z numerem telefonu oraz ikoną dzwonka.

  • Wyświetlany numer, to numer przychodzący (np.: pacjent).

Połączenie przychodzące w Medfile
Krok 3
  • Klikamy w dzwoniący numer.

  • Wyświetlą się podstawowe informację znajdujące się w Medfile®, czyli imię i nazwisko pacjenta, numer telefonu, numer telefonu na który pacjent dzwoni. Jeśli pacjent posiada przedstawicieli ustawowych bądź opiekunów prawnych również zostają prezentowani.

Kliknij w dzwoniący numer
Krok 4
  • Klikamy w dane pacjenta (imię i nazwisko).

  • Automatycznie przechodzimy do jego kartoteki.

Naciśnij w imię i nazwisko
Krok 5
  • Gdy połączenie zostanie odebrane przez użytkownika Medfile® – kafelek przy górnym pasku, staje się szary.

  • W wyskakującym oknie przedstawiony jest również czas trwania połączenia.

Historia połączeń została zapisana
Krok 6
  • Gdy połączenie zostaje zakończone ikona słuchawki ustawia się poziomo.

  • Czas połączenia zostaje wtedy zatrzymany i zapisany do historii połączeń.

Odbierz połączenie w Medfile
Krok 7
  • Do historii połączeń możemy przejść bezpośrednio z powiadomienia.

  • Należy w tym celu kliknąć szary napis „połączenia”.

Naciśnij napis połączenia
Krok 8

W sytuacji, kiedy rozmawiamy przez VoIP i w tym samym czasie mamy drugie połączenie przychodzące (kolejny numer Medfile®) – na żółtym tle widoczna będzie ikonka dzwonka oraz cyfra 2.

Połączenie oraz połączenia przychodzące
Krok 9
  • Widok dwóch połączeń: przychodzącego oraz oczekującego.

  • Brak imienia i nazwiska przy połączeniu przychodzącym, zapisany jest jako - „Nieznany numer”.

Połączenie przychodzące oraz oczekujące
Krok 10

Widok trzech połączeń przychodzących jednocześnie – na żółtym tle ikona dzwonka oraz cyfra 3.

Trzy połączenia przychodzące jednocześnie
Krok 11
  • Widok trzech połączeń przychodzących.

  • Jeżeli przy numerze przychodzącym, widnieje imię i nazwisko – numer ten pochodzi z kartoteki pacjenta.

  • Jeśli jeden numer znajduje się w więcej niż 1 kartotece pokazuje się lista rozwijana za pomocą strzałki kierującej się do dołu.

Opcje telefonii komórkowej

Telefonia internetowa, to kolejna funkcja programu Medfile®, która usprawnia pracę w gabinetach specjalistów.
Oferuje wiele wygodnych rozwiązań, a przy integracji z Medfile®, staje się bardzo intuicyjna i pomocna w kontakcie z pacjentami.
Bezpośrednio podczas rozmowy, wyświetlisz kartotekę pacjentów oraz uzyskasz potrzebne o nim informacje. 
Korzystaj z benefitów, oferowanych przez VoIP i popraw jakość swoich połączeń oraz komunikacje z innymi. 
Rozpocznij korzystanie z telefonii internetowej i sam przekonaj się, jakie to proste.
Program dla przychodni medycznych zgodny z RODO.

 

Zalety funkcji „Odbieranie połączeń w telefonii internetowej – widok kalendarza” w Medfile®:

  • łatwa i intuicyjna w obsłudze 
  • idealne rozwiązanie dla gabinetów oraz placówek medycznych 
  • polepszenie kontaktu z pacjentami
  • odbieranie połączeń bezpośrednio z konta Medfile®
  • możliwość sprawdzenia kartoteki pacjenta podczas połączenia
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (14)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (37)
Kartoteka pacjentów (30)
Wizyty (18)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (2)
Moje konto (102)
Rachunki (10)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (4)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (4)
Telemedycyna (5)
Podstawowe funkcje (5)
e-Recepty (2)
Kalendarz (26)
Wizyty (10)
Strona WWW (4)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (48)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
Dentysta (1)
Rachunki (6)
Pacjenci (21)
e-Recepty (3)
 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 20.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
sale