Dodawanie załącznika
Aplikacja medyczna Medfile® jest bardzo intuicyjna i przejrzysta.
Prowadząc całą kartotekę pacjenta, mamy możliwość dodania do systemu poszczególnych załączników, w różnych rozszerzeniach, mogą to być pliki graficzne, pliki formatu *.pdf i inne.
Dodawanie załączników sprzyja specjalistom, gdy pacjent wykonał zlecone mu badanie i posiada wyniki badania, których kopię warto zeskanować i dorzucić do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Z perspektywy zakładki „Pacjenci”, klikamy na „Szczegóły”, przy pacjencie, u którego chcemy wgrać załącznik.

Przechodzimy do zakładki „Załącznik”.

Jeśli chcemy dodać załącznik, naciskamy przycisk „Dodaj nowy załącznik”, który przekieruje nas na wybór załącznika z dysku twardego.

- Następuje wybór załącznika, który ma być dodany do programu Medfile,
- W naszym przypadku jest to załącznik formatu *.jpeg,
- Po wyborze pliku naciskamy „Otwórz” i załącznik zostaje dodany do systemu.

Naciskając przycisk „Podgląd” przy danemu załączniku, mamy możliwość w szybki sposób go podejrzeć.

- Medfile pozwala na podgląd wszystkich wgranych plików,
- Możliwy jest również możliwość pobrania podglądanego pliku graficznego poprzez kliknięcie przycisk „Pobierz załącznik”,
- Za pośrednictwem przycisku „Następny”, możesz w szybki sposób przejść do następnego załącznika.

- We wgranym załączniku, można w łatwy sposób edytować nazwę lub dodawać załącznik do odpowiedniej kategorii,
- Po wprowadzeniu wszystkich zmian klikamy przycisk „Zapisz”.

- Każdy załącznik można również usunąć poprzez naciśnięcie przycisku „X” przy danemu załączniku,
- Jeżeli jesteśmy pewni, wybieramy „Potwierdzam”.

Za pośrednictwem przycisku „Udostępnij”, możesz w szybki sposób udostępnić wybrany załącznik na określoną liczbę dni na naszym portalu haloDoctor.

Dzięki możliwości wgrania załącznika widzimy całą historię wraz z badaniami danego pacjenta.
System Medfile® został stworzony jako program dla poradni.
Często przechowywanie całej kartoteki pacjenta zajmuje bardzo dużo miejsca, dzięki możliwości wgrania załączników, cała kartoteka dostępna jest w jednym miejscu z możliwością edycji.
Program całkowicie zgodny z RODO.
Najczęściej zadawane pytania
Możesz go natychmiast usunąć z poziomu zakładki „Załączniki” i dodać nowy – właściwy plik. Sprawdź instrukcję.
Tak, jeśli tablet posiada aparat oraz dostęp do internetu i przeglądarki internetowej, funkcja będzie działać analogicznie jak na smartfonie.
Kod QR jest aktywny przez kilka minut od momentu wygenerowania. Po tym czasie należy kliknąć przycisk „Wygeneruj kod QR ponownie”, aby uzyskać nowy kod i kontynuować proces dodawania załącznika. Sprawdź instrukcję.
Tak. Po dodaniu pliku możesz go pobrać, edytować, usunąć lub przejść do podglądu załącznika w zakładce „Załączniki” w kartotece pacjenta. Zobacz, jak tego dokonać.
Jeśli masz problem ze skanowaniem, kliknij przycisk „Wygeneruj kod QR ponownie”. Upewnij się też, że obiektyw aparatu nie jest zabrudzony i że telefon ma połączenie z internetem.