Przewodnik użytkownika | Moje konto

Centrum powiadomień – wyświetlanie

Podstawowym celem programu Medfile® jest ułatwienie prowadzenia gabinetów oraz placówek medycznych. Spowodowanie, że praca specjalistów, przebiegnie szybko, bez tracenia cennego czasu.
Dzięki funkcji Centrum powiadomień każdy użytkownik, będzie na bieżąco z nowościami, które wprowadzane są
na stronie i stale w kontakcie z pacjentami.
Dobór powiadomień jest indywidualny dla każdego użytkownika programu. Pozwala to na maksymalne spersonalizowanie
istotnych kwestii dla danej osoby. 
Centrum powiadomień, jest bardzo czytelną oraz intuicyjną funkcją. Generuje szeroki wachlarz powiadomień,
które na bieżąco można zmieniać.

Krok 1

Na górnym pasku wchodzimy w zakładkę „Moje konto”.

Wejdź w moje konto
Krok 2

Otwiera się strona naszego konta, na której klikamy w zakładkę „Centrum powiadomień”.

Kliknij zakładkę centrum powiadomień
Krok 3
  • Zostajemy przekierowani do „Centrum powiadomień”, które możemy ustawić i spersonalizować według preferencji,
  • Możemy również ustawić personalizowane powiadomienia dla danego użytkownika lub lokalizacji.
Wyświetl centrum powiadomień
Krok 4
  • Przystępujemy do zapoznania się z wszystkimi dostępnymi powiadomieniami.

  • Klikając w ikonę kwadratu — wyświetli się lista tematów pobocznych, powiązanych z głównym.

Zobacz dostępne powiadomienia
Krok 5
  • Przechodzimy do wybierania tematów powiadomień, które chcemy ustawić.

  • Analogicznie, klikając w ikonę kwadratu przy nazwie, automatycznie zaznacza się ona nam niebieskim checkboxem.

  • Wybierając powiadomienie „Nowa e-Wizyta z rejestracji online” – kiedy pacjent zapisze się do nas za pomocą formularza rejestracji online, dostaniemy o tym informację na platformie Medfile®.

  • „Nowa wizyta na liście oczekujących”, jest równie przydatną funkcją, wtedy widzimy jak pacjent wpisze się na listę oczekujących za pomocą formularza.

Wybierz istotne powiadomienie
Krok 6
  • Centrum powiadomień generuje inne pomocne powiadomienia.

  • Zaznaczając zakładkę „Powiadomienia dotyczące płatności”, rozwijają się nowe opcje.

  • Klikając na frazę „Nową płatność za wizytę / e-Wizytę” za każdym razem, kiedy pacjent zapłaci za wizytę / e-Wizytę i PayU zwróciło nam status „opłacono” - przyjdzie do nas powiadomienie na ten temat.

Wybierz pomocne powiadomienie
Krok 7
  • Innymi, równie istotnymi powiadomieniami, są te dotyczące SMS.

  • Pacjent {imie_nazwisko} odpowiedział na Twoją wiadomość”, każdorazowo kiedy pacjent XXX odpisze nam na wiadomość SMS, nam na profilu w Medfile®, przyjdzie powiadomienie o zaistniałej sytuacji.

Wybierz inne powiadomienie
Krok 8

Jeżeli zaznaczymy wszystkie nagłówki, które będą dla nas pomocne, klikamy niebieską ikonę zapisz na dole strony.

Zapisz wybrane powiadomienia
Krok 9
  • Powiadomienia zostaną wtedy zapisane na koncie danego użytkownika.

  • W górnej części strony pojawi się na zielonym tle informacja - „ustawienia zostały zapisane”.

Powiadomienia zostały zapisane
Krok 10
  • Na górnym pasku klikamy na „Powiadomienia”.

  • W tym miejscu będą wyświetlać się wszystkie powiadomienia, które wybraliśmy.

  • Kiedy pacjent XXX opłaci swoją wizytę, automatycznie przyjdzie o tym powiadomienie.

Wyświetlanie powiadomień
Krok 11
  • Inne powiadomienia również będą widoczne w tym miejscu.

  • W przypadku kiedy pacjent XXX odpowie na wiadomość SMS, bądź z jakiegoś powodu wiadomość SMS nie zostanie wysłana, samoczynnie przyjdzie o tym powiadomienie na koncie w Medfile®.

Wyświetlanie innych powiadomień

Centrum powiadomień, to ogromne ułatwienie przy prowadzeniu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
Można w prosty i szybki sposób uaktywnić wszystkie pomocne powiadomienia. Ze spokojną głową każdy będzie mógł prowadzić swój gabinet, bez obawy o tematy, które mogą zostać przez nas pominięte. 
Nie musisz sam pamiętać o wszystkim, Centrum powiadomień Ci w tym pomoże.
Więcej o komunikatach możemy dowiedzieć się z  Centrum powiadomień – automatyczne komunikaty, które możemy ustawić. 
Progra
m dla poradni Medfile® jest zgodny z RODO.

 

Zalety funkcji centrum powiadomień w Medfile®:

  • czytelne i łatwe w obsłudze
  • wiele opcji do wyboru  
  • usprawnia pracę w gabinetach oraz placówkach medycznych
  • spersonalizowanie powiadomień dla każdego użytkownika
  • możliwość zmiany oraz dodawania nowych powiadomień na bieżąco
Ustawiaj automatyczne komunikaty
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna iOS
Aplikacja Mobilna Android
Aplikacja Webowa
Aplikacja Mobilna
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Kalendarz (3)
Kartoteka pacjentów (1)
Wizyty (6)
Moje konto (2)
Instrukcje
Jak zacząć (4)
Portal Pacjenta-haloDoctor (22)
Podstawowe funkcje (12)
e-Recepty (14)
e-Skierowania (6)
Zdarzenia Medyczne (5)
Kalendarz (38)
Kartoteka pacjentów (30)
Wizyty (18)
Zabezpieczenia (1)
Strona WWW (1)
Dentysta (2)
Moje konto (104)
Rachunki (10)
Fizjoterapeuta (5)
Medycyna estetyczna (1)
Telefonia internetowa (4)
Wideotutoriale
Wideotutoriale
Jak zacząć (4)
Telemedycyna (5)
Podstawowe funkcje (5)
e-Recepty (2)
Kalendarz (26)
Wizyty (10)
Strona WWW (4)
Fizjoterapeuta (1)
Moje konto (50)
Medycyna estetyczna (1)
Promocja gabinetu (1)
Dentysta (1)
Rachunki (6)
Pacjenci (23)
e-Recepty (3)
 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 30.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
*migracja gratis
sale