Program Medfile służący do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej
oferuje wiele intuicyjnych funkcji, a skorzystanie z nich ułatwia pracę.
Program dla placówki medycznej został dostosowany do potrzeb środowiska lekarskiego i jest wciąż udoskonalany.
Dzięki programowi Medfile z łatwością możemy zaoferować swojemu pacjentowi kompleksową obsługę
od założenia kartoteki i zapisania go na wizyty po wystawienie rachunku lub faktury lub też jego usunięcie.
Aby rozpocząć proces
usuwania dokumentu księgowego
należy z widoku głównego
wybrać zakładkę „Rachunki”.
Na ekranie wyświetlą się
wszelkie wygenerowane rachunki.
Należy wyszukać pożądany rachunek
i kliknąć na opcję „Szczegóły”.
Następnie wyświetli się
okno edycji dokumentu.
W celu usunięcia dokumentu
należy użyć przycisku „Usuń dokument”,
który znajduje się na czerwonym tle
na samym dole strony.
Po kliknięciu na przycisk
„Usuń dokument”
wyświetli się prośba
o potwierdzenie decyzji.
W celu sfinalizowania procesu
należy potwierdzić
przyciskiem „Potwierdzam”.
Usunięcie dokumentu
zostanie potwierdzone komunikatem
„Dokument został usunięty”.
Program Medfile pozwala na generowanie nowych dokumentów, ich edycję oraz usuwanie w szybki sposób.
Dzięki takim funkcjom obsługa pacjenta przebiega sprawniej, co staje się dużym atutem gabinetu lekarskiego.
Medfile to sposób na dobrą organizację pracy Twojego gabinetu i jest przygotowany pod wytyczne RODO.
Krótki film z instrukcją
usuwania rachunku w Medfile: