Kartoteka pacjentów

Czy jest system przypomnień dla pacjenta o nadchodzącej wizycie? angle

Tak. Wiadomości mogą zostać wysłane na różne lokalizacje:

  • Pacjent może otrzymać powiadomienie (informacje) o zapisaniu się na wizytę tuż po dokonaniu tej czynności przez recepcjonistę. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać przypomnienie o zaplanowanej wizycie 1, 2 lub 3 dni przed datą planowanej wizyty poprzez automatyczny system przypomnień SMS, na który pacjent posiada możliwość odpowiedzi TAK lub NIE. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać potwierdzenie wizyty online w momencie zapisu przez specjalistę.
  • Wiadomość SMS może zostać wysłana w momencie anulowania wizyty pacjenta (Usunięcie wizyty).
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z elektronicznym formularzem do wypełnienia. Formularze te tworzone są jako dokumenty MedSign. Sprawdź więcej
  • Pacjent może otrzymać wiadomość SMS z kodem e‑Recepty.
  • Po odbytej wizycie system może wysłać SMS z prośbą o opinię pacjenta. Wiadomość zostaje wysłana o określonej godzinie przez użytkownika systemu.
Czy sprawdzane jest ubezpieczenie pacjenta? angle

Tak. Medfile jest zintegrowany z eWUŚ.

Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta? angle

Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS? angle

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jakie są wymagane pola żeby dodać pacjenta? angle

Imię i nazwisko. Sprawdź więcej

Jak edytować dane pacjenta? angle

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Jak dodać rodzica / opiekuna prawnego do pacjenta? angle

W zakładce „Edytuj dane pacjenta”, na dole strony mamy możliwość dodania opiekunów / rodziców.

Co oznacza przycisk scal pacjenta? angle

Możemy połączyć zdublowane konta pacjenta.

Co to jest czarna lista? angle

Lista pacjentów, którzy np. często nie stawiają się na umówioną wizytę. Sprawdź więcej

Jak dodać pacjenta na czarną listę? angle

W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na „Umieść pacjenta na czarnej liście”.

Jak dodać pacjenta? angle

Klikamy w „Pacjenci”, w prawym górnym rogu wybieramy „Nowy pacjent”.

Jak usunąć pacjenta? angle

Wzakładce „Pacjenci” przy pacjencie, którego chcemy usunąć ‑ klikamy w krzyżyk (usuń pacjenta).

Jak usunąć pacjenta z czarnej listy? angle

W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na kolor szary na „Umieść pacjenta na czarnej liście”. Sprawdź więcej

Jak usunąć profil pacjenta? angle

Klikając w krzyżyk przy pacjencie (obok ołówka).

Gdzie mogę zmienić nazwisko, adres lub numer telefonu pacjenta? angle

Wybierając przycisk “Edycja pacjenta” i wpisując nowe dane.

Pokaż więcej pytań angle
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Promocja
*do 26.07.2024
-40% na licencję
kod: lato40
w przypadku płatności miesięcznej
Promocja
*do 26.07.2024
- 40% na licencję
kod: latodlaciebie
Umów się na prezentację