FAQ - Kartoteka pacjentów

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czy mogę dodawać załączniki do karty pacjenta?

Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej

Gdzie ustawić zgodę na wysyłanie wiadomości SMS?

Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.

Jakie są wymagane pola żeby dodać pacjenta?

Imię i nazwisko. Sprawdź więcej

Jak edytować dane pacjenta?

Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.

Jak dodać rodzica / opiekuna prawnego do pacjenta?

W zakładce „Edytuj dane pacjenta”, na dole strony mamy możliwość dodania opiekunów / rodziców.

Co oznacza przycisk scal pacjenta?

Możemy połączyć zdublowane konta pacjenta.

Co to jest czarna lista?

Lista pacjentów, którzy np. często nie stawiają się na umówioną wizytę. Sprawdź więcej

Jak dodać pacjenta na czarną listę?

W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na „Umieść pacjenta na czarnej liście”.

Jak dodać pacjenta?

Klikamy w „Pacjenci”, w prawym górnym rogu wybieramy „Nowy pacjent”.

Jak usunąć pacjenta?

Wzakładce „Pacjenci” przy pacjencie, którego chcemy usunąć ‑ klikamy w krzyżyk (usuń pacjenta).

Jak usunąć pacjenta z czarnej listy?

W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na kolor szary na „Umieść pacjenta na czarnej liście”. Sprawdź więcej

Jak usunąć profil pacjenta?

Klikając w krzyżyk przy pacjencie (obok ołówka).

Gdzie mogę zmienić nazwisko, adres lub numer telefonu pacjenta?

Wybierając przycisk “Edycja pacjenta” i wpisując nowe dane.

Do czego służą grupy pacjentów?

Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej

Czy mogę ułożyć listę pacjentów alfabetycznie?

Tak, należy rozwinąć listę, która znajduje się obok miejsca na imię i nazwisko, i wybrać interesującą nas opcję (imię A-Z, nazwisko A-Z, imię Z-A, nazwisko A-Z).

Co oznacza czarna książka przy pacjencie?

Pacjent znajduje się na czarnej liście. Zobacz więcej
 

Czy po scaleniu pacjentów będę mieć historię choroby obu pacjentów?

Tak, po scaleniu pacjentów historia choroby będzie z obu pacjentów. Podczas scalania pacjentów należy dokonać wyboru, jakie dane mają zostać połączone.  
 

Podczas wystawiania e-Zwolnienia brakuje mi danych pacjenta, mogę je wpisać ręcznie? 

Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.

Czy w Medfile mogę sprawdzić ubezpieczenie Pacjenta? 

Tak, przy odpowiedniej konfiguracji można sprawdzić ewuś Pacjenta. Ustawienia konfiguracji należy zrobić w Moje konto - e-Zdrowie P1 - eWUS.

Gdzie mogę sprawdzić ubezpieczenie pacjenta?

Ubezpieczenie  pacjenta można sprawdzić w kilku miejscach Medfile:
a) w kalendarzu po kliknięciu wizytę obok numer pesel używając przycisku eWUŚ
b) w kartotece pacjenta obok numeru pesel klikając przycisk ‘’sprawdź eWUŚ”
c) w wizycie po prawej stronie Medfile automatycznie sprawdza stan ubezpieczenia pacjenta 
d) podczas wystawiania recepty/e-Recepty Medfile automatycznie sprawdza stan ubezpieczenia pacjenta  pod numerem pesel

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   biuro@medfile.pl

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2023 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
- 40% abonament dla nowych klientów.
kod: PROMO2023
Umów się na prezentację