Tak, jest taka możliwość. Sprawdź więcej
Zgodę na wysyłanie wiadomości SMS należy ustawić w kartotece pacjenta. W zakładce "Pacjenci" należy wybrać konkretnego pacjenta za pomocą przycisku "Szczegóły", następnie należy przejść do edycji danych pacjenta i zaznaczyć jedną z opcji “Pacjent wyraził zgodę na wiadomości SMS”.
Imię i nazwisko. Sprawdź więcej
Klikając w zakładkę „Pacjenci”, klikamy w odpowiedniego pacjenta i wybieramy opcję „Szczegóły”, bądź w „ołówek” po prawej stronie i wybieramy „Edytuj dane pacjenta”.
W zakładce „Edytuj dane pacjenta”, na dole strony mamy możliwość dodania opiekunów / rodziców.
Możemy połączyć zdublowane konta pacjenta.
Lista pacjentów, którzy np. często nie stawiają się na umówioną wizytę. Sprawdź więcej
W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na „Umieść pacjenta na czarnej liście”.
Klikamy w „Pacjenci”, w prawym górnym rogu wybieramy „Nowy pacjent”.
Wzakładce „Pacjenci” przy pacjencie, którego chcemy usunąć ‑ klikamy w krzyżyk (usuń pacjenta).
W zakładce „Edytuj dane pacjenta” ustawiamy suwak na kolor szary na „Umieść pacjenta na czarnej liście”. Sprawdź więcej
Klikając w krzyżyk przy pacjencie (obok ołówka).
Wybierając przycisk “Edycja pacjenta” i wpisując nowe dane.
Można do nich przypisać pacjentów uczęszczających np. na terapię grupową w danej i niezmiennej grupie. Sprawdź więcej
Tak, należy rozwinąć listę, która znajduje się obok miejsca na imię i nazwisko, i wybrać interesującą nas opcję (imię A-Z, nazwisko A-Z, imię Z-A, nazwisko A-Z).
Pacjent znajduje się na czarnej liście. Zobacz więcej.
Tak, po scaleniu pacjentów historia choroby będzie z obu pacjentów. Podczas scalania pacjentów należy dokonać wyboru, jakie dane mają zostać połączone.
Tak, można dane wpisać ręcznie w polu „Inny adres” oraz pobrać z obecnej kartoteki w Medfile przyciskiem „Wklej adres pacjenta”.
Tak, przy odpowiedniej konfiguracji można sprawdzić ewuś Pacjenta. Ustawienia konfiguracji należy zrobić w Moje konto - e-Zdrowie P1 - eWUS.
Ubezpieczenie pacjenta można sprawdzić w kilku miejscach Medfile:
a) w kalendarzu po kliknięciu wizytę obok numer pesel używając przycisku eWUŚ
b) w kartotece pacjenta obok numeru pesel klikając przycisk ‘’sprawdź eWUŚ”
c) w wizycie po prawej stronie Medfile automatycznie sprawdza stan ubezpieczenia pacjenta
d) podczas wystawiania recepty/e-Recepty Medfile automatycznie sprawdza stan ubezpieczenia pacjenta pod numerem pesel
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl